Mieheni mielestä olen liian vanha
Mieheni on 35. Minä olen keholtani 35, mutta henkisesti 1000 vuotta vanha egyptiläinen jumalatar.
Mieheni valittaa, että emme ole yhteensopivia, kun haluan puhua 1000 vuotta sitten tapahtuneista jutuista ja muutenkin pysyä ajan tasalla siitä mitä Egyptissä tapahtuu. Hän ei myöskään halua muuttaa Egyptiin, missä tuntisin olevani kotona.
Voiko liittomme kestää? Ja onko täällä muita samassa tilanteessa?
Kommentit (6)
1000 vuotta sitten ei Egyptissä ollut papittaria. Muistat nyt asioita ainakin tuhannella vuodella väärin.
Vierailija kirjoitti:
1000 vuotta sitten ei Egyptissä ollut papittaria. Muistat nyt asioita ainakin tuhannella vuodella väärin.
Sori, olitkin jumalatar. Vahinko ettei kukaan Egyptissä palvonut silloin jumalattaria. Ainakaan ei julkisesti, koska Valtaapitävät Muslimit olisivat suuttuneet, eivätkä kristitytkään varmaan olleet kovin suvaitsevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, olitkin jumalatar. Vahinko ettei kukaan Egyptissä palvonut silloin jumalattaria. Ainakaan ei julkisesti, koska Valtaapitävät Muslimit olisivat suuttuneet, eivätkä kristitytkään varmaan olleet kovin suvaitsevia.
Ei se palvomisesta ole kiinni, onko jumalatar. Oli joukko naisia, jotka palvoivat minua, mutta sitten tuli velho joka karkoitti sieluni suomalaisen naisen ruumiiseen. Olen vasta viime aikoina alkanut muistaa näitä juttuja. Kun menimme naimisiin, en vielä tiennyt kuka olin, näin vain sekavia unia.
Olet kolme 12-vuotiasta tyttöä, jotka keksivät mielestään hyvän ja luovan provon ja odottavat jännittäviä vastauksia.