Kuinka paljon esität toista kuin olet vauva.fi-AV palstalla?
Feikkikö siellä?
Keksitkö mielipiteitäsi, ammattiasia, parisuhdetta tai sen olemattomuutta ja sama lapsiesi suhteen?
Jos feikkaat, miksi?
Itse en vaan mitenkään osaa elää feikkikulttuurissa, en halua esittää mitään muuta kuin, mitä olen.
Olen huomannut, että esitetään parempaa, kauniimpaa, menestyksekkäämpää, jopa hoikempaa (kuvissa), jotta heistä pidettäisiin.
Miksi?
Tämä on tas näitä hautautuvia aloituksia, koska Meganin vauvakilo on hyvin paljon tärkeämpää.
Kommentit (13)
Jotkut rakentavat nimimerkkinsä ympärille tarinaa itsestään. Haluavat olla muuta kuin ovat.
Anonyyminä ei kannata rakennella kun ei erotu muista anonyymeistä.
Erittäin vähän. En oikein osaa esittää täälläkään.
Oho, täällä on hyvien ihmisten kokoontuminen.
En yhtään. Mulla ei ole tarvetta esittää.
Kaikki faktat on eri. Jos auto on vihreä avoauto oikeasti, se on punainen umpimalli täällä. Milloin mitäkin.
Tämän perusteella feikataan oikein reippaasti.
Instassa varmasti vielä reippaammin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki faktat on eri. Jos auto on vihreä avoauto oikeasti, se on punainen umpimalli täällä. Milloin mitäkin.
Täh?
No, kuka mitenkin esittäytyy tyhmäksi.
Jos minulla on paljon sanottavaa aiheesta, saatan jättää parikin kommenttia, koska epäilen että ihmiset eivät lue pitkiä kommentteja. En esitä olevani eri ihminen tai ala riidellä itseni kanssa, mutta en myöskään käytä nimimerkkiä, joten kommentit saattavat olla näennäisesti eri ihmisiltä.
Joskus ehkä tulee sanottua rajummin, kun tietää olevansa nimetön. Facebookissa on pakko miettiä, että ihmiset näkevät nimeni ja ehkä muistavat sen, koska se on harvinainen. En rupea kiusaamaan ketään, mutta täällä on kuitenkin helpompi sanoa että pitäkää tunkkinne.
Seksipalstalle keksin jänniä kokemuksia milloin minäkin ikänä ja sukupuolena. Niinhän seksikokemuksia on kautta historian paisuteltu, ja netti vaan tarjoaa räjähdysmäiset mahdollisuudet.
Mielipteitä en feikkaa.
En feikkaa enkä pidä feikkaamisesta. Ihan omia mielipiteitäni laittelen. Nimimerkkini ympärille rakennan oikeaa tarinaa millainen oikeasti olen
En minäkään omassa elämässäni esitä muuta kuin olen.