Mitä meni tänään pieleen OP- pankin kortin takia?
Itsellä jäi kiisseli, suolakurkut ja suklaa kauppaan. Lonkeroon riitti käteinen. Automaatti lähin on 40km päässä.
Kommentit (13)
Taisi olla kyseessä laajempikin häiriö. Minulla on toisen pankin kortti, mutta siinäkään ei lähimaksu tänään toiminut. Pin-koodilla maksu onnistui.
Ei mikään, maksoin luottopuolella kun debit ei pelannut.
Minäkin jännitin kun mies lähti päivällä asioille op korttinsa kanssa kun näin nuo otsikot IL ja IS. Mutta hyvin oli hänellä toiminut. Lidl, apteekki, optikko, eläinkauppa, Hki.
Ajoin turhan takia pitkälle ja en pystynyt hoitamaan asioitani. Jos tiedotus toimisi nopeasti, olisin osannut varautua. Mutta koska viestinnän tarkoitus op: ssa on ettei kukaan vain saisi tietää ongelmista, niin tulipa tehtyä turha kierros.
Tänä sosiaalisen median aikana ihmettelen viivettä. Jo ennen yhtätoista oli ongelmia, mutta kului kauan, että op reagoi. OP:n facesivut täynnä turhia saunapäivityksiä. Pysyisi pankki asiassa, ei kukaan pankista ystävää tai saunaseuraa etsi, haluamme vain hoitaa raha-asiat nopeasti ja vaivattomasti.
Puol kuus ei toiminu edes pin. koodilla
No olin ostoskeskuksessa joten automaatti oli lähellä. Ärsytti kyllä jälkeenpäin ettei yksikään kassa kertonut (tiennyt?) että credit olisi toiminut.
Ei mikään, kortti pelitti useammassa kaupassa.
Ei mikään. Luoton puoli toimii ihan normaalisti. En ole tietenkään ollut niin tyhmä että eläisin velaksi ja olisin vetänyt luottokortin tappiin jolloin siitä ei olisi ollut tänään apua.
Op.fi ei kerro vieläkään asiasta mitään. Surkeaa surkeaa tiedottamista.
Ja sitten käteisen käyttö pitäisi kieltää. Kaikki kun ei sitä luottokorttia saa.
Teen kaikki päivittäisostokset käteisellä, niin ei mitään jäänyt ostamatta. Ehkä olen vastarannan kiiski, mutta haluan nähdä rahan, millä maksan. Olen 80-luvun loppupuolella syntynyt eli en mikään mummoikäinen.
Oli aika rasittavaa selittää asiakkaalle , että op kortit ei ehkä toimi jne. Onneksi olen melko pienessä kaupassa.
Eikö toimi taaskaan?