Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ketään miestä varmasti haittaa jos tuola tulee naisia tissit paljaana vastaan

Mies 24
08.06.2019 |

Ei minua ainakaan mutta minähän olenkin tasa arvon kannattaja

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantasuomalaiset ovat tottuneet mutta olisin naisena huolissani näistä uus-suomalaisista. He ovat  pyörryksissä...

Vierailija
22/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtälailla mieskin voi kokea seksuaalisena häirintänä jos näkee tahtomattaan naisen rinnat paljaana...ei mainaan välttämättä kaikkein kivoin kokemus olla vaimon ja lasten kanssa rannalla jos alkaa tahattomasti keulimaan tai vaikkei alkaisikaan. Samoin jonkun työkaverin rintojen näkeminen voisi olla aika häiritsevää...tai sukulaisen tmv.

Tulee myöskin mieleen ne alastomat piilokamerat jossa naurettiin miesten ja heidän puolisoiden kustannuksella(vaikka olivatkin lavastettuja)...jotenkin mauttomia ja miesten reaktiot aina niitä samoja ja naiset raivostuivat miehille...kunnes selvisi että olivatkin piilokamerassa ja kyseessä pelkkä vitsi. Paitsi että tarkemmin ajatellen hehe, eipä oikeastaan ollutkaan...he, he...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kaupungilla saisi olla paidat päällä kaikilla kulkijoilla. Ainoa yläosaton jonka tänään näin oli kuusikymppinen kunnolla tynnyrimahainen mies. Nahkaparka oli hönellä niin punainen, ettei varmaan ollut aurinkosuojaa laitettu. Ensi yönä jollain on hankala olo.

Minäkin olen nähnyt kylällä 2 paidatonta miestä ja kumpikin näitä sarjassamme riipputissit+kaljamaha. Että ne itsevarmimmat aina onkin näitä vastenmielisimpiä katsoa, mutta elämä ei ole reilua...

Vierailija
24/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin olen sitä mieltä että yläosan käyttö naisille voitaisiin muuttaa pakolliseksi. Vaimo ei nimittäin halua mennä uimarannalle siinä pelossa että joku toinen nainen sattuisi oleilemaan rannalla yläosattomissa.

Vierailija
25/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka kirjoitti:

Naisena en tosiaan tiedä, mikä tämän protestin tarkoitus on. Topples-rantoja on ollut jo iät ja ajat, varsinkin eteläisessä Euroopassa. Ovatkohan huomionkipeät feministit (taas) keksineet pyörän uudelleen...

Näin uutiskuvista katsottuna nuo tissiset sukupuolineutraalit henkilöt ovat aika rumia. Ei tule mitään innostusta edes bi-naiselle. Mutta onhan sekin jotain, että pääsee Iltalehden nettiversioon erittäin uutistylsän kesäviikonlopun aikana 😁

Osaatko sanoa montako nakurantaa on Suomessa? Itse en Keski-Suomesta viitsisi lähteä vaikkapa Helsinkiin rannalle. Ja olisin siis paljon mieluummin rannalla yläosattomissa, ihan vaan siksi että se on paljon mukavempaa kuin ahdistavissa bikineissä.

Miksi puhut rumuudesta ja innostuksesta? Sallitaanko tietyt asiat vain kauniille? Pitäisikö rannalla saada joku innostumaan seksuaalisesti? Miksi?

Vierailija
26/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen näistä "aktivisteista":

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006136244.html

...olisi parempi vain pitää jotain vaatetta AINA yläosan päällä julkisella paikalla.

Terveisin;

lievästi ylipainoinen, keski-ikäinen mies, joka ottaa t-paidan pois vain kotona.

Vierailija
27/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sen verran vanhanaikainen, että minun mielestäni kaikkien pitäisi sukupuolesta riippumatta peittää rintansa kun ovat ihmisten ilmoilla.

Vierailija
28/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yhtälailla mieskin voi kokea seksuaalisena häirintänä jos näkee tahtomattaan naisen rinnat paljaana...ei mainaan välttämättä kaikkein kivoin kokemus olla vaimon ja lasten kanssa rannalla jos alkaa tahattomasti keulimaan tai vaikkei alkaisikaan. Samoin jonkun työkaverin rintojen näkeminen voisi olla aika häiritsevää...tai sukulaisen tmv.

No eikö juuri tästä syystä olisi hyvä normalisoida rinnat?

Vierailija
29/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sen verran vanhanaikainen, että minun mielestäni kaikkien pitäisi sukupuolesta riippumatta peittää rintansa kun ovat ihmisten ilmoilla.

Sama, vaikka nuori olenkin :)

Vierailija
30/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta en tiedä, mutta ihan varmasti täältä saisi lukea, miten rumia tissejä tuli kadulla vastaan jne. tuntuu joillakin olevan hirveä epäraelistinen käsitys ihmiskehosta.

Vierailija
31/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö juuri tästä syystä olisi hyvä normalisoida rinnat?

...öö...no ei? vai oisko nyt syytä sitten tasa-arvon nimissä normalisoida myös penikset kaikissa muodoissa...myös keulivina. Tahaton ja normaali on myös aamuerektio, mutten silti halua todistaa kaikkien miesten sellaista...jo pelkkä ajatuskin on häiritsevä

Vierailija
32/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 80 kg ja rintani ovat sellaiset vauvan pään kokoiset riipuvat joten en tosiaankaan usko että kukaan haluaisi niitä tsiikailla paljaana... yhtä vähän kuin itse haluan nähdä pulleiden miesten pallomahoja.

Vierailija
33/33 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on vaikkapa jalkafetissi, tälle henkilölle jalat eivät koskaan tule olemaan täysin normaali ja seksuaalisesti epäkiinnostava asia vaikka kuinka sitä yritettäisiin hälle normalisoida.