Naapuri väittää että talossa on hometta, hommasi homekoiran ja nyt pitäisi tehdä jotain kalliita tutkimuksia tietysti taloyhtiön laskuun
Ensinnäkin talossa ei ole hometta. Se on tutkittu pariin kertaan. Mutta homekoira nuuski jotain nurkkaa ja hopsis.. hometta löytyi tai jotain.
Naapurilla on aika paha mt-ongelma ja pelkään että nämä hullutukset tulee kalliiksi.
Kommentit (5)
Tiedän tapauksen jossa isännöitsijä pyysi lääkärintodistuksen homeoireista, jotta asiaa olisi voitu viedä eteenpäin. Lääkärintodistusta ei ikinä toimitettu. Tapahtui ihmeparantuminen :)
Miksi koira pitää kieltää, kerran hometta ei ole? Saapahan mielenrauhan.
Homekoirat on aika epäluotettavia. Tämäkin vielä että tutkitusta huoneesta löytyy hometta. Naapurisi saa varmaan isot laskut turhista tutkimuksista :)
Teette taloyhtiön kokouksessa päätöksen, että taloyhtiö maksaa tutkimukset jälkikäteen vain siinä tapauksessa, että tutkimuksissa löytyy jotain. Jos ei löydy, osakas maksaa itse.
Jeppe maksaa hurttansa ihan itse ja jos sitä ei ole hyväksytty, niin varsinkin silloin hän on ihan itse maksaja. Se on sitten eri asia mitä te asialle teette.