Mistäs mä nyt sitten löytäisin sellaisen hiukan nirson akateemisen 30+ sinkkunaisen, jolla alkaa vauvakuume vaivata?
Kyselee kiltihkö mies. Tällaisia kuulemma on ainakin Helsingissä paljon vapaalla jalalla, mutta missä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Osun melkein kriteereihin. Ainut ero on, että vauvakuume ei ala vaivata, vaan se on jo ollut päällä viimeiset kymmenkunta vuotta. Niin, ja en asu Helsingissä.
Missä sinuun sitten voisi törmätä siellä kaupungissa x ?
Minä! Asun tosin nyt Tukholmassa. Väitellyt tutkija olen ja suunnittelen nyt spermanhakua tanskasta kun vauvakuume on valtaisa ja sopivaa miestä ei vain ole löytynyt. Edellinen ei lapsia halunnut nimittäin lainkaan.
N36
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kiltihkö?
Sitä, että ei ole sama kuin se, mitä tuo tarkoittaa yhteenkirjoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Asun tosin nyt Tukholmassa. Väitellyt tutkija olen ja suunnittelen nyt spermanhakua tanskasta kun vauvakuume on valtaisa ja sopivaa miestä ei vain ole löytynyt. Edellinen ei lapsia halunnut nimittäin lainkaan.
N36
Mitä toiveita/kriteereitä sinulla on miehen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osun melkein kriteereihin. Ainut ero on, että vauvakuume ei ala vaivata, vaan se on jo ollut päällä viimeiset kymmenkunta vuotta. Niin, ja en asu Helsingissä.
Kunhan syksyllä palaan kotikaupunkiini Jyväskylään, minut löytää mm. jäähallista, lenkkipolulta, joogasalilta, teatterista, museosta, kahviloista jne.
Toivottavasti nämä kaksi löytävät toisensa. Neiti Tukholma ja ap. <3
Jos päätätte perustaa perheen, niin olisi hienoa, jos tulisitte palstalle kysymään ehdotuksia vauvan nimeksi :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan syksyllä palaan kotikaupunkiini Jyväskylään, minut löytää mm. jäähallista, lenkkipolulta, joogasalilta, teatterista, museosta, kahviloista jne.
Olen joskus asunut siellä pari vuotta. Kiva kaupunki. Voisin muuttaa kyllä.