Aiotteko kavaltaa naapureidenne kurtturuusut ja lupiinit?
Kurtturuusujen ja lupiinien kasvattamihen on kielletty, eli jos naapurienne tonteillä näitä näkyy niin siitä voi ilmoittaa kunnalle.
Nyt kun kerrankin on syy niin meinaan kiertää naapuruston ja kavaltaa kaikki. Ainakin kolmella tontilla tiedän kasvavan lupiineja.... Nyt alkaa ennen näkemätön lupiinien kasvattajien kavaltaminen.
Kommentit (49)
KUnnalle? Lehdessä oli, että ELY-keskukseen.
Kavaltaa? Tarkista sanavarastoasi.
Mä en niitä kasvata, ne kasvaa ihan itsekseekin.
Siistii kerrankin naapurikyttäykseen on lupa 😀
Kiireellisempää on kytätä japanintatarta, jota kasvaa kahden omakotitalon pihalla, yhden kerrostaloyhtiön pihalla, kaupungin ylläpitämässä metsikössä ja erään rakennusyhtiön omistamalla maalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tontillasi niin olet vastuussa niiden hävittämisestä. Luuletko että voisit hamppua kasvattaa vain väittämällä että se kasvaa siinä itsekseen. Uhkasakkoa pukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Kiireellisempää on kytätä japanintatarta, jota kasvaa kahden omakotitalon pihalla, yhden kerrostaloyhtiön pihalla, kaupungin ylläpitämässä metsikössä ja erään rakennusyhtiön omistamalla maalla.
Oo! Kerro ihmeessä, missä se on! Mäkin tahdon kytätä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tontillasi niin olet vastuussa niiden hävittämisestä. Luuletko että voisit hamppua kasvattaa vain väittämällä että se kasvaa siinä itsekseen. Uhkasakkoa pukkaa!
Mä en rupee tiluksiani kyttäämään ja jos jotkut linnut paskovat sinne siemenet, niin syyttäkön niitä lintuja niiden levittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamppua voi kasvattaa ihan laillisesti. Siemeniä myydään kukkakaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kavaltaa? Tarkista sanavarastoasi.
Tarkista itse....Juudas kavalsi Jeesuksen eli voit hyvin kavaltaa naapurisi kasvattamassa lupiineja ELY keskukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi heittäytyä tietämättömäksi kasveista. Kaikki ihmiset eivät ole kasvitieteilijöitä.
https://www.iltalehti.fi/piha/a/784def34-c455-477b-bb2f-357c4ec117e0
Tuolta voitte lukea voiko olla tietämätön.
Mä kavalsin sut. Pääsy kielletty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi heittäytyä tietämättömäksi kasveista. Kaikki ihmiset eivät ole kasvitieteilijöitä.
Noh...eka tulee uhkasakko kuvan kera niin sitten et ole enää tietämätön. Ja miksi haluatte kasvatella Suomen luonnolle haitallisia lajeja ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/piha/a/784def34-c455-477b-bb2f-357c4ec117e0
Tuolta voitte lukea voiko olla tietämätön.
En muista noita kuitenkaan, muisti pätkii. Mikä kurtturu siis kurtt eiku kur ei hitto ei tuu mieleen.
Aion lisätä lupiineja tontillani. Naapurilla on nätti punainen kurtturuusu. Taidan pyytää pari juurta pihani somistukseksi. Metsäinen tontti, jossa viihtyy varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh...eka tulee uhkasakko kuvan kera niin sitten et ole enää tietämätön. Ja miksi haluatte kasvatella Suomen luonnolle haitallisia lajeja ylipäätään?
Ihan vaan vttuilun takia. Eikä kiinnosta.
Täällä kasvaa kurtturuusut ja lupiinit vapaasti. Kunta ja naapurit voi vetää käteensä.
Perustetaankohan valtakunnallinen kavalluslinja? 0800-kavallanaapuri.
Aion ja myös koko kaupungin kun motarin varret on täynnä lupiineja ja kaistojen välit kurtturuusua.