Ufoperheen av-palstaketju.
Olen vihreänä kateudesta näitä maanihmisten kauniita,lapsia kohtaan
Kommentit (23)
Tiedättekö mitä lapsenne puuhaavat? Useat lennättävät kuulemma droneja maassa, vaikka se on kiellettyä. Katsokaa vähän niiden perään. Emme voi antaa alemmille elämänmuodoille ajatuksia siitä että jossain on kehittyneempää elämää, ehkä ne keksivät jonkun keinon tulla tänne.
Mulla palaa korvat auringossa. Yritin äsken mennä terassilla varjoin mutta se oli hankalaa ja joku ihmistäti huusi poliiseja paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Moneenko lautasen pesuun fairypullosta riittää?
Käy lainaamassa naapurigalaksin Pekalta, kun loppuu.
Ostatteko Maassa tuotettuja tomaatteja?
(Näitä oli tokmannin mainoslehdessä hollantilaisen herkkusienen ja espanjalaisen kesäkurpitsan rinnalla)
Vierailija kirjoitti:
Onko maasaa au-tomaatteja😲?
Au-tomaatteja? Onko ne geenimuunneltuja, tuntevia tomaatteja, vai kulta-automaatteja?
Kultarakettimoottorini kaipaisi tankkausta.
Mille galaksille teette kesälomamatkan tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Mille galaksille teette kesälomamatkan tänä vuonna?
Mä taidan lähteä Marsiin, siellä kasvaa niitä Mars-patukkapuitakin.
En nyt haluaisi valittaa, mutta on tämä niin pieni galaksi, ettei täällä kannata mitään yrittää :/
Lentävä lautaseni ei kiinnitä naispuolisten huomiota. Ja olen liian lyhyt. Ja liian vihreäkin.
Teen tässä uusia foliohattuja lapsilleni. Ehkä joku lippistyyli olis hyvä hmmm.
Kylläpäs on iho saanut tummanvihreän värin. Tuo aurinko kyllä ottaa niin hanakasti. Pakko lisätä suojavoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Lentävä lautaseni ei kiinnitä naispuolisten huomiota. Ja olen liian lyhyt. Ja liian vihreäkin.
Ja leuaton.
Hyi, on ne rumia nuo ihmiset. Silmätkin niin lähellä toisiaan ja pienet tihrut.
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatella niiden alapäistäkin tulee kaikenlaista mönjää. Yöks!
👽Kyllä meikäläiset on universumin kaunein rotu!👽Ja paras muutenkin joka asiassa! Säälittäviä noi ihmiset.
Täällä kilttihumanoidi kaipaisi minkälaista vain kumppania . Ei haittaa vaikka olisi useampi pää tai olisit liskorotua. Veisin sinut ajelulle ,näyttäisin Saturnuksen renkaat ja kuun takapuolen. Ehkä omanikin.
Nim. Kyllästynyt tämän planeetan peräkammmariin
Vierailija kirjoitti:
Ja vinksis miten läskejä! Kroppa on leveämpi kuin pää! Hyi vinksis vnax!
Käytättekö joukkoteleportaatiota vai energia tuhlaavaisesti yksilö siirtymisiä?
Moneenko lautasen pesuun fairypullosta riittää?