Mash it real good
Mainoksessa on kai tavoiteltu Klarnan tyyliä, mutt mun mielestä siinä saatana ostaa sielun.
Mutta se on vain minun tulkintani...
Kommentit (3)
Mulle ei tule kuin salt&peppa mieleen, tosin jonnet ei tiedä
Kakkahattutäti kirjoitti:
Joo, mulle tuli sama fiilis siitä mainoksesta.
Tai sitten sellainen ”Apinaa koijataan” -tematiikka.
Jos nyt pohtii, että jutussa olisi joku ovela koukku, niin tällä ostajalla on 2 kuukautta elinaikaa ja tietää voivansa jättää velat jonkun toisen huoleksi?
Pitikin opiskella kirjallisuutta niiksi tarpeiksi että aina pitää löytää kerroksia ja tulkintoja... oikeasti jopa ihastelen, miten pikavipin tahi siis rahoituspalveluiden käyttämisestä on tullut ihan normaali juttu.
Viimeksi kun rahaa hölvättiin markkinoille samaan tapaan alkoi pankkeja kaatua.
Joo, mulle tuli sama fiilis siitä mainoksesta.
Tai sitten sellainen ”Apinaa koijataan” -tematiikka.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua