Teetkö joka ilta punikkitarkastuksen itsellesi ja puolisollesi?
Minä teen satunnaisesti. Pitäisikö tämän olla nyt iltarutiini siinä missä hampaiden pesukin?
Kommentit (13)
Itselleni suihkussa käyminen on rutiini. Siinähän tulee käytyä iho kokonaisvaltaisesti läpi.
Minä katson naisen pakaroiden välistä ettei siellä ole punikkia.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh kun on hauskaa. Yhtä hauskaa kun tämä punkkihysteriakin, hohhoijaa.
No ei minusta punikkia tuu, enkä oikein usko vaimokkeestakaan. Tai eihän sitä kyllä ikinä tiedä. Luulen että sen siskokin on nussinu neekeriä kun kävi Afrikassa. Perkele että on ällöttävää kun olen ajatellut sen persettä ja tissejä runkatessa. Olo on kyllä kuin raiskatulla.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Kerran löytyi epämääräinen punakantinen puoluekirja.
Uekon puskakin rehotti kuin Terijoen salava
Tee mieluummin satiaistarkistus, paljon todennäköisempää niiden löytyminen näinä löyhän moraalin aikoina.
OLETITKO JUURI, että jokaisella olisi puoliso jolle voisi tehdä tarkistuksia ja joka voisi tarkistaa sinut?
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
No riippuu vähän että onko luonnossa liikuttu. Yleensä tarkastan lapset illalla pesun yhteydessä, ja itseni myös suihkun yhteydessä.
Vappunahan noita punikkeja liikkuu kaduilla ihan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
No ei minusta punikkia tuu, enkä oikein usko vaimokkeestakaan. Tai eihän sitä kyllä ikinä tiedä. Luulen että sen siskokin on nussinu neekeriä kun kävi Afrikassa. Perkele että on ällöttävää kun olen ajatellut sen persettä ja tissejä runkatessa. Olo on kyllä kuin raiskatulla.
Kai lopetit sille siskolle masturboimisen tuon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai lopetit sille siskolle masturboimisen tuon jälkeen?
No tietenkin, ällöttävää.
Kyllä mä tarkistan joka päivä että vaimosta ei ole tullut punkkia. En voisi elää viher vassarin kanssa.