Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teen näin?

Maijuliini
07.06.2019 |

Joudun olemaan ex-mieheni kanssa tekemisissä kun meillä on alle 1vuotias lapsi. En tunne mitään häntä kohtaan kunnes näen hänet tai kuulen hänestä.. niin raivo repeää ja koko päivä on pilalla.. olen tämän takia alkanut rajoittamaan hänen ja lapsen yhteistä aikaa vaikkeivat minun kotona tapaakaan. Ero ei ollut dramaattinen vaikka huoltajuudesta taisteltiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käsitelly teidän eroa? Vaikuttaa, että et.

Vierailija
2/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsen ja isän yhteinen aika liittyy sinun pahaan oloon? Oletko ajatellut käydä hakemassa itsellesi apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuulostaa julmalta mutta vaikuttaa että sinulla ei ole kaikki ihan kunnossa. Voit itse ottaa yhteyttä lastensuojeluun koska siellä sinua autetaan. Voimia ja jaksamisia sekä mukavaa kesää.

Vierailija
4/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua. Ei tuollainen ole normaalia tai hyväksyttävää.

Vierailija
5/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on paha mieli niin satutat viatonta lasta. sehän käy järkeen 🙄

Vierailija
6/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus on aivan eri asia kuin parisuhde älä sekoita niitä keskenänsä

Vierailija
7/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sekaisin. GLYSEROL!

Vierailija
8/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia tässä kysynkin, että onko muilla ollut samanlaista. Ei tarvitse heti haukkua ja tuomita! Ex on nostamassa jotain kannetta kun olen perunut tapaamisia sillä verukkeella että lapsi on kipeä. Olen ihan täynnä raivoa taas! Tekisi mieli vaan muuttaa toiselle puolelle suomea niin mua ei häirittäis

Vierailija
9/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitä käsitellä tuo asia, koska se satuttaa lasta, sinua ja exmiestä. Jokainen lapsi ansaitsee molemmat vanhemmat. Mieti miltä lapsesta tuntuu. Sen pitäisi olla tärkeintä. Hae apua jos et yksin pysty ymmärtämään mistä tunteesi johtuu.

Vierailija
10/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä apua saa? Jos joudun oikeuteen niin sittenhän menetän yksinhuoltajuuden kun papereissa lukee 'hullu' ehkä mä vain teen tapaamisista niin kauan vaikeeta että se luovuttaa..

Vierailija
11/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyhmää edes kysyä täältä, ainoa joka ymmärtää on mun nykyinen mies.

Vierailija
12/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se ymmärtää 😀 ei pyöri exät jaloissa

Vierailija
13/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin näitä miehiä

Vierailija
14/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostat itsekin ongelmasi nyt on hyvä aika hakea apua. Lapsesi vuoksi.

Vierailija
15/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte? Tekikö mies jotain, mikä aiheuttaisi tuon raivoamisen? Tai onko ikävä sinua kohtaan, kun tapaatte lapsen asioissa? Vai onko kyse vain siitä, että (alitajuisesti) haluat hänet kokonaan pois elämästänne? Ajattelet ehkä, että sillä tavoin pystyisit keskittymään kokonaan nykyiseen suhteeseesi? Voimakkaille tunteille on aina joku syy, se kannattaa selvittää ihan ensimmäiseksi.

Vierailija
16/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hän kerran käyttäytyi agressiivisesti ja ravisteli mua. Lisäksi hän petti mun luottamuksen ja valehteli. Lähti toisen naisen matkaan kun olisin vielä halunnut lapsen vuoksi yrittää itse toki hain avioeroa mutta hän ei paljoa aikaillut kun oli jo uus. Jotenkin kun nyt ajattelee niin mulla on ihan täysi oikeus tehdä mitä teen. Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
17/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö olet aina käyttäytynyt kunnollisesti? Exällä ei ole sinusta pahaa sanottavaa? Kuulostat itse agressiiviselta ja hyökkäävältä

Vierailija
18/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on yhtä lailla isän kuin sinunkin. Jos riitelemistä on, niin älkää sotkeko lasta tai lapsen oikeutta nähdä vanhempaansa siihen riitaan mukaan.

Vierailija
19/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku luovuttamaan lapsi isälle ja ottamaan vastaan kun palaa. Niin et joudu seurustelemaan hänen kanssaan. Joku lyhytterapia voisi auttaa että pääset asian yli.

Vierailija
20/23 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi itsekäs idiootti.