Miksi teen näin?
Joudun olemaan ex-mieheni kanssa tekemisissä kun meillä on alle 1vuotias lapsi. En tunne mitään häntä kohtaan kunnes näen hänet tai kuulen hänestä.. niin raivo repeää ja koko päivä on pilalla.. olen tämän takia alkanut rajoittamaan hänen ja lapsen yhteistä aikaa vaikkeivat minun kotona tapaakaan. Ero ei ollut dramaattinen vaikka huoltajuudesta taisteltiin.
Kommentit (23)
Miten lapsen ja isän yhteinen aika liittyy sinun pahaan oloon? Oletko ajatellut käydä hakemassa itsellesi apua?
En halua kuulostaa julmalta mutta vaikuttaa että sinulla ei ole kaikki ihan kunnossa. Voit itse ottaa yhteyttä lastensuojeluun koska siellä sinua autetaan. Voimia ja jaksamisia sekä mukavaa kesää.
Hanki apua. Ei tuollainen ole normaalia tai hyväksyttävää.
Sinulla on paha mieli niin satutat viatonta lasta. sehän käy järkeen 🙄
Vanhemmuus on aivan eri asia kuin parisuhde älä sekoita niitä keskenänsä
Sen takia tässä kysynkin, että onko muilla ollut samanlaista. Ei tarvitse heti haukkua ja tuomita! Ex on nostamassa jotain kannetta kun olen perunut tapaamisia sillä verukkeella että lapsi on kipeä. Olen ihan täynnä raivoa taas! Tekisi mieli vaan muuttaa toiselle puolelle suomea niin mua ei häirittäis
Sinun pitä käsitellä tuo asia, koska se satuttaa lasta, sinua ja exmiestä. Jokainen lapsi ansaitsee molemmat vanhemmat. Mieti miltä lapsesta tuntuu. Sen pitäisi olla tärkeintä. Hae apua jos et yksin pysty ymmärtämään mistä tunteesi johtuu.
Mistä sitä apua saa? Jos joudun oikeuteen niin sittenhän menetän yksinhuoltajuuden kun papereissa lukee 'hullu' ehkä mä vain teen tapaamisista niin kauan vaikeeta että se luovuttaa..
Oli tyhmää edes kysyä täältä, ainoa joka ymmärtää on mun nykyinen mies.
Tottakai se ymmärtää 😀 ei pyöri exät jaloissa
Tiedostat itsekin ongelmasi nyt on hyvä aika hakea apua. Lapsesi vuoksi.
Miksi erositte? Tekikö mies jotain, mikä aiheuttaisi tuon raivoamisen? Tai onko ikävä sinua kohtaan, kun tapaatte lapsen asioissa? Vai onko kyse vain siitä, että (alitajuisesti) haluat hänet kokonaan pois elämästänne? Ajattelet ehkä, että sillä tavoin pystyisit keskittymään kokonaan nykyiseen suhteeseesi? Voimakkaille tunteille on aina joku syy, se kannattaa selvittää ihan ensimmäiseksi.
No kyllä hän kerran käyttäytyi agressiivisesti ja ravisteli mua. Lisäksi hän petti mun luottamuksen ja valehteli. Lähti toisen naisen matkaan kun olisin vielä halunnut lapsen vuoksi yrittää itse toki hain avioeroa mutta hän ei paljoa aikaillut kun oli jo uus. Jotenkin kun nyt ajattelee niin mulla on ihan täysi oikeus tehdä mitä teen. Sitä saa mitä tilaa!
Sinäkö olet aina käyttäytynyt kunnollisesti? Exällä ei ole sinusta pahaa sanottavaa? Kuulostat itse agressiiviselta ja hyökkäävältä
Lapsi on yhtä lailla isän kuin sinunkin. Jos riitelemistä on, niin älkää sotkeko lasta tai lapsen oikeutta nähdä vanhempaansa siihen riitaan mukaan.
Pyydä joku luovuttamaan lapsi isälle ja ottamaan vastaan kun palaa. Niin et joudu seurustelemaan hänen kanssaan. Joku lyhytterapia voisi auttaa että pääset asian yli.
Oletko käsitelly teidän eroa? Vaikuttaa, että et.