Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako deittailla lasta haluavaa miestä jos itse ei tiedä, haluaako enää lapsia?

Vierailija
07.06.2019 |

Olen alkanut tapailemaan itseäni pari vuotta vanhempaa miestä, joka on avoimesti kertonut haluavansa lapsia. On lapsirakas ja hänellä on kummilapsiakin. Itselläni on kohta täysi-ikäinen lapsi, tein lapsen nuoruuden ensirakkauden kanssa.
Olen itse 36v ja tiedän, että olen hyvin hedelmällinen. Mies on hieman vanhempi. Edellisen miehen kanssa jouduin tekemään raskauden keskeytyksen noin vuosi sitten, koska suhde oli hyvin alussa eikä mies missään nimessä halunnut pitää lasta, eikä ajatus toisesta yhteishuoltolapsesta tällä iällä houkuttanut.
En ole silti varma jaksaisinko enää aloittaa alusta. Haaveilin joskus kahdesta lapsesta, mutta sopivaa miestä ei löytynyt. Olen luonut nyt uraa ja edennyt ihan kivasti, palkkataso on hyvä ja tavallaan kaikki on tosi hyvin...
Tiedän, että tämä mies kyllä olisi mahtava isä kun on hyvin huolehtivainen ja jämpti.
Lisäksi mies on positiivisen kiinnostunut minun lapsesta, kyselee asioita ja osoittaa arvostusta myös minua kohtaan, kun olen kuulemma onnistunut kasvattamaan niin hienon lapsen. Hänelle siis äitiyteni on meriitti, koska ilmeisesti olen sitten sopivaa äitimateriaalia.
Mutta. Mistä voin tietää, haluanko edes lapsia enää ja muuttuuko mieli? Entä jos vuoden päästä en haluakaan ja olen tuhlannut miehen aikaa?
Olen puhunut tästä huolestani miehelle ja hän on sanonut, että eihän tässä ole vielä kiire. Mutta silti hän puhuu jo lasten nimistä ja harrastuksista.
Mies oli jopa selvittänyt, kuinka paljon lapsi tulee maksamaan vanhemmlleen kaikkiaan ja matkakohteita, joihin voi lapsen kanssa mennä.
Olen koittanut vähän jarrutella ja varoitella, että sitten ei voi enää olla itsekäs ja pitää elää lapselle ne ekat vuodet, niin mies sanoi, että tietysti hän sen tietää ja elämän pitääkin muuttua kun tulee lapsi.
Mitä mieltä olette, kannattaako jatkaa kun en itse voi luvata mitään?
Mies selvästi olettaa, että ajan saatossa sitten... mutta ei ole auttanut vaikka olen sanonut, ettei mulla nyt kauheasti ole vuosia enää tässä raskautua.
Voihan se olla että tämä suhde kariutuu joka tapauksessa kun on näin alussa, mutta entä jos ei... mistä voi tietää, haluaako tässä itse lapsia enää vai ei?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua selvästi viedään suuntaan, johon et itse olisi ikinä mennyt oma-aloitteisesti. Ehkä monen miehen tilanne lasten hankkimisen suhteen. Mutta olet nainen ja sinulle tapahtuu paljon enemmän, raskaus, synnytys, imetys.... Sinuna en lähtisi noin epäröivällä mielellä lapsentekoon, en tuon miehen tai kenenkään muunkaan mieliksi ja tekisin sen selväksi nyt jo.

Vierailija
2/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ihmetyttää, miten joku ei tiedä, haluaako lapsia vai ei. Itse tiesin jo jotain 10-vuotiaana, etten koskaan halua omia lapsia. Nyt 45v eikä mieli ole muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille jämäkästi että oot tosissasi ettet tiedä haluatko enää lapsia, et voi luvata että niitä tulee etkä halua tuhlata hänen aikaansa jos hän satavarmasti niitä haluaa.

Jos vieläkin jatkaa niin ehkä olisi sitten eron paikka..

Vierailija
4/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution mukaan on kunnia-asiasi olla miehen suvunjatkamisalusta vaikket sitä itse vielä ymmärtäisikään.