Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tää ikävä ja suru loppuu, erosta jo vuosi aikaa?

Vierailija
06.06.2019 |

Kysymys otsikossa. Vuosi sitten tuli ero ja edelleen on ihan hirveä ikävä ja tuntuu ettei suru vaan lopu. Parempiakin kausia on ollut, mutta paha olo tulee aina takaisin. En vaan pääse eteenpäin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte?

Vierailija
2/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte?

Miehen pettämisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet sitä aina.

Mene eteenpäin elämässä, kun tulee uusia ja outoja asioita ja on paljon tekemistä tuo asia unohtuu, aivan huomaamatta.

Uudet jutut täyttävät elämän, ei ole enää aikaa surra ja ikävöidä mennyttä.

Vierailija
4/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itsellä erosta 4 vuotta, samasta syystä erottiin. Mies otti välittömästi uuden perheen ja teki kaikki mahdolliset hullut temput pettämisen lisäksi. Täyttä tuskaa oli monta vuotta. Nyt ehkä hiukan päässyt jaloilleen. Mutta kyllä meni usko ihmisiin. Ei pelkästään exään vaan myös muihin, jotka jättivät eron jälkeen täysin yksin selviämään pienten lasten kanssa.

Vierailija
5/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet sitä aina.

Mene eteenpäin elämässä, kun tulee uusia ja outoja asioita ja on paljon tekemistä tuo asia unohtuu, aivan huomaamatta.

Uudet jutut täyttävät elämän, ei ole enää aikaa surra ja ikävöidä mennyttä.

Mulla on ollut elämässä paljonkin uutta vuoden aikana. Uusi työ, harrastus, uusia kavereita. Jonkin aikaa nuo auttoivatkin, mutta eivät pidemmän päälle.  

Vierailija
6/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo uusi poikaystävä niin miksi itket Mikan perään :D

Vierailija
7/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mukana on ollut pettämistä, niin se on eri asia kuin "tavallinen" ero ja sitä voi joutua käsittelemään pidempään.

Vierailija
8/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko voinut antaa pettämisen anteeksi? Tai katuiko mies? Toisaalta tuskin sitten jos lennosta uuteen vaihtoi.

Ajattelen sen niin että mikäli edellä mainittuja ei tapahtunut, valjasta surusi vihaksi. Miten kehtasi tehdä sinulle ja lapsille niin. Edessä on vielä hyvää. Erosta toipuminen vie tyypillisesti n. 2v. Tämän kuulin eroseminaarissa. Vuosi vielä muru, kaikki kääntyy hyväksi ja ikävä hälvenee. Tsemppiä <3

Vierailija
9/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuo lennosta vaihto olikin tapahtunut jollekin toiselle.. :)

Vierailija
10/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mukana on ollut pettämistä, niin se on eri asia kuin "tavallinen" ero ja sitä voi joutua käsittelemään pidempään.

Päinvastoin. Siinä on selkeä syy erota. Enemmän satuttaa täysin yllätyksenä tuleva "ei enää tunnu siltä" ero.

Vierailija
11/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile irtosuhteita eli laastarisuhteita, harrasta seksiä niin paljon että ei mitään määrää. Tämä on ainutlaatuinen vaihe elämässäsi. Kyllä se uusi mies suhde sieltä sitten löytyy ja vanha unohtuu.  Jos istut vaan kotona ja murehdit niin saat murehtia loppuelämäsi. Nyt ulos ja vauhti päälle kyllä se siitä

Vierailija
12/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lakkaat ruikuttamasta pettäjän perään! Katse eteenpäin, etsi elämästäsi kymmenen uutta, hyvää asiaa ja keskity niihin! On aivan turhaa hukata elämästään monta vuotta haikailemalla mennyttä.

Vierailija
13/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile irtosuhteita eli laastarisuhteita, harrasta seksiä niin paljon että ei mitään määrää. Tämä on ainutlaatuinen vaihe elämässäsi. Kyllä se uusi mies suhde sieltä sitten löytyy ja vanha unohtuu.  Jos istut vaan kotona ja murehdit niin saat murehtia loppuelämäsi. Nyt ulos ja vauhti päälle kyllä se siitä

Irtosuhteet ei ole yhtään mun juttu, tekevät olon vain pahemmaksi. Olen nyt kesän kynnyksellä alkanut treffeillä käymään, mutta vaikeaa on. Kotona en kyllä ole homehtunut, elämässä on paljon tekemistä ja menoa. Tuolla joku sanoi, että pettämisen takia tapahtuva ero on erityisen vaikea. Allekirjoitan kyllä tämän omalta osaltani. Meillä oli monen vuoden suhde josta iso osa paljastui valheeksi, se järkytys on ollut hirveä. Nämä tietysti ovat hyvin yksilöllisiä asioita, minulle tämä on ollut todella vaikeaa käsitellä. Lapsia sentään onneksi ei vielä ollut, yhteinen lemmikki ainoastaan. -Ap

Vierailija
14/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Nyt kun on kesälomien aika,

tee ulkomaanmatka.

Nauti kaikesta, uusista maisemista, kulttuurista, ihmisistä...

Minullekaan ei irtosuhteet sovi.

Olen yhden miehen nainen.

Tsemppiä sulle, olet hyvä mimmi!❤

T.Reissunainen joka lähtee lomalla Kroatia-Montenegro-Bosnia&Herzegovinaan.

Vierailija
15/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteet ei ole yhtään mun juttu, tekevät olon vain pahemmaksi. Olen nyt kesän kynnyksellä alkanut treffeillä käymään, mutta vaikeaa on. Kotona en kyllä ole homehtunut, elämässä on paljon tekemistä ja menoa. Tuolla joku sanoi, että pettämisen takia tapahtuva ero on erityisen vaikea. Allekirjoitan kyllä tämän omalta osaltani. Meillä oli monen vuoden suhde josta iso osa paljastui valheeksi, se järkytys on ollut hirveä. Nämä tietysti ovat hyvin yksilöllisiä asioita, minulle tämä on ollut todella vaikeaa käsitellä. Lapsia sentään onneksi ei vielä ollut, yhteinen lemmikki ainoastaan. -Ap

Jos ei edes lapsia ole niin mitä siinä murehtimaan kun se murehtiminen ei mitään kuitenkaan auta. Ei muuta kuin pyörittämään miehiä ja ilo irti elämästä. Seksin avulla asiat unohtuvat. Ja jos et kokeile et voi tietää. Hymyä huuleen ja menox. En tiedä ikääsi mutta luulen että olet vielä liian nuori tuhlaamaan elämääsi yhden ihmisen perässä murehtimiseen.

Vierailija
16/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tätä paskaa aio jäädä katsomaan. Kunhan löydän parhaan keinon niin loppuu tämä paska.

Vierailija
17/17 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Ap:n surun ja kaipauksen.

Hän on syvästi tunneihminen eikä tykkää irtosexistä.

Voin samaistua häneen Hanna Ekolan laulun sanoin: "Kipu joka aina tulee vastaan..."

Mutta usko pois, se lievittää. Lähde matkoille.

T.Reissunainen