Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nää unet tarkoittaa??!

Mietityttää
06.06.2019 |

Elikkäs kerron nyt joitain unia ja toivon että saan vastauksen niihin! 1.Noh ekaks tää jota ei oo näkyny aikoihin mutta joku 1-2vuotta sitten näin kokoajan jatkuvaa unta jossa mustiinpukeutunut mies jahtasi minua puukolla. Se tapahtui meidän kaupungin kirkon edessä ja juoksimme vain ympyrää. Näin tätä hyvin useasti (mitä se tarkoittaa/tarkoitti) 2. Nään erittäin useasti unta että ajan autoa. Olen vasta 11 eli omaa autoa ei ole. Pari kertaa on ollut vanhempien mutta yleensö vain tuntematon (mitä tarkoittaa) 3. Näen unta melkein joka päivä että joku on parisuhteessa viime uni oli siskoni ja joku komea mies (mutta oikeasti se olinkin minä vanhempana??) Eli nään melkein aina unta että olen parisuhteessa (mitäköhän tää meinaa) 4. Eli eniten unissani kumminkin ehkä roolini vaihtuu (keskitytäänpäs nyt tuohon minun edelliseen uneen jossa siskollani oli poikaystävä) eli siis aluksi olin minä vanhempana jolla oli se poikaystävä mutta yhtäkkiä olinkin vaihtanut roolini takaisin itsekseni nuorenpana ja siskollani oli edelleen sama poikaystävä ja kaikki on vaam niin outoa kun rooli vaihtuu niin usein. Kertokaa mitä nää tarkoittaa!! Ja sit viel se että vuos sitten en nähny juuri ollenkaan unia ja nyt joka päivä??

Ois ihanaa jos joku vois auttaa ja kertoo ees kaks asiaa!!❤❤

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla