Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suuttui kun olin unissani maininnut toisen miehen nimen..

Vierailija
06.06.2019 |

Siinäpä tuo otsikossa, naurettava riidan aihe. Kyseinen ihminen jonka nimen sanoin on vuosien takainen hetken tapailu/seurustelukumppani jonka kanssa juttu päättyi ennenkuin oikein ehti alkaakkaan, enkä myöskään ole kyseisen henkilön kanssa nykyisin missään tekemisissä. Mieheni on nyt aivan älyttömän mustasukkainen ja kehittelee kaikenlaisia "salaliittoteorioita". Millä minä tuon lepytän, enhän voi kontrolloida mitä suustani pääsee kun olen unessa. Kohtalotovereita tai kommentteja? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo olisi paha asia esim. kesken seksin, mutta unissaan. Ap

Vierailija
2/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älyttömän mustasukkaisista" ei vaan tule hyviä kumppaneita. Se mitä teet, on oma päätöksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan ole vaimomatskua, jaksuhali.

Vierailija
4/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalisti mustasukkainen, minulla saa olla esim. miespuolisia ystäviä. Tämä hlö jonka nimen sanoin kävi ikäänkuin nykyisen mieheni kanssa "kamppailua" minusta silloin aikanaan, ja kuten arvata saattaa valitsin nykyisen mieheni. Ap

Vierailija
5/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älyttömän mustasukkaisista" ei vaan tule hyviä kumppaneita. Se mitä teet, on oma päätöksesi.

Tämä. Itse en jatkaisi suhdetta, tuo ei tuosta kuin pahene. Ensimmäiset kuukaudet voit naureskella kummastuneena miehen aivoituksille, mutta pikkuhiljaa huomaat muuttavasi omaa käytöstäsi jottet pahoita toisen mieltä tai suututa häntä. Ja hänhän suuttuu aivan kaikesta, mitä suustasi päästät tai et päästä.

Hymy hyytyy viimeistään fyysiseen väkivaltaan.

Tiedän, että homma eskaloitui nyt kommentissani nopeasti, mutta oman kokemuksen mukaan se eskaloituu oikeassa elämässä vielä nopeammin, jos mahdollista.

Vierailija
6/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi pyörä lentänyt ulos.

Vierailija
7/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalisti mustasukkainen, minulla saa olla esim. miespuolisia ystäviä. Tämä hlö jonka nimen sanoin kävi ikäänkuin nykyisen mieheni kanssa "kamppailua" minusta silloin aikanaan, ja kuten arvata saattaa valitsin nykyisen mieheni. Ap

Tämä selittää aika paljon. Tosin unilleen ei mitään voi.

Vierailija
8/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo 0/5

Vierailija
9/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muistaisi edes unen, mutta kun ei sitäkään. Olen muutenkin välillä aikamoinen pölöttäjä unissani. :D Ap

Vierailija
10/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tapailkaa vaan useampia  miehiä samaan aikaan. Tuon siitä saa. Vielä olit laittanu miehet kilpailutilanteeseen, niin WT!

Vierailija
11/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos muistaisi edes unen, mutta kun ei sitäkään. Olen muutenkin välillä aikamoinen pölöttäjä unissani. :D Ap

Aaahh, Pekka, aahhh...

Vierailija
12/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se uni yleensä kertoo ketä kohtaan niitä tunteita on kuitenkin enemmän. Toki voit elää kulisseissa tai siinä luulossa että mies rakastaa sinua muta meidät on luotu sopivammaksi tiettyjen ihmisten kanssa. Jos on sinun kanssa muista syistä kuin rakkaudesta :) good luck.

Vierailija
13/13 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse en jatkaisi suhdetta, tuo ei tuosta kuin pahene. Ensimmäiset kuukaudet voit naureskella kummastuneena miehen aivoituksille, mutta pikkuhiljaa huomaat muuttavasi omaa käytöstäsi jottet pahoita toisen mieltä tai suututa häntä. Ja hänhän suuttuu aivan kaikesta, mitä suustasi päästät tai et päästä.

Hymy hyytyy viimeistään fyysiseen väkivaltaan.

Tiedän, että homma eskaloitui nyt kommentissani nopeasti, mutta oman kokemuksen mukaan se eskaloituu oikeassa elämässä vielä nopeammin, jos mahdollista.

Ensin se nylkee sun gerbiilin ja sit se nylkee sut ja sit se nylkee sun suvun. Oikeesti. Tätä tapahtuu paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi