Siitä on 24v kun minua on viimeksi sanottu kauniiksi
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta?
Eipä taida auttaa. Olen ollut normaalipainoinen aina välillä. Tuossakin oli vielä hoikka 22v-28v eikä kukaan sanonut ulkonäöstä mitään.
Mua kehuttiin eilen viimeksi. Mutta sain paljon positiivista palautetta kun olin hoikka muutama vuosi sitten. Ikää melkein 50v.
Vieläkin muistan ihanan nuoruuden kun sain paljon ulkonäöstä kehuja. Ap
Koska sinua on viimeksi sanottu älykkääksi ja fiksuksi? Se on kuitenkin vähän tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinua on viimeksi sanottu älykkääksi ja fiksuksi? Se on kuitenkin vähän tärkeämpää.
Ei ikinä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, mutta nuorena oli sentään edes kauneus. Nyt ei ole mitään.
Minkälainen olisi täydellinen kehu ja keneltä haluaisit kuulla sen? Vai pitäisikö sen tulla samantien useammalta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun kauneuttasi tai ulkonäköä pitäisi kehua?
Olisi se kiva joskus jotain kehuja saada mutta onneksi on ruma mieskin, niin ollaan sitten yhdessä rumia.
Minä en ole koko elämäni aikana kuullut yhtään positiivista asiaa itsestäni kenenkään muun sanomana. M38
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koko elämäni aikana kuullut yhtään positiivista asiaa itsestäni kenenkään muun sanomana. M38
Luulen että tämä on aika normaalia miehelle
Mua kehuttu viimeksi tänään. Eilen sama mies kehui myös viisaaksi ja hauskaksi.
Kuulen myös usein pelikavereiltani, että mun kanssa on aina hauskaa ja myös söpöksi sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun vanhemmat sitten puoliksi pakottivat sut jonkun vanhan mulkun puolisoksi ja omaishoitajaksi?! Kai sulla olisi ollut muitakin tsäänssejä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun vanhemmat sitten puoliksi pakottivat sut jonkun vanhan mulkun puolisoksi ja omaishoitajaksi?! Kai sulla olisi ollut muitakin tsäänssejä...?
Olisi varmasti ollut mutta se vanha oli uskovainen. Tyhmyyttäni otin hänet.
Laihduta?