mikä on ollut kammottavin työpaikkasi?
minä olin jonkin aikaa töissä eräässä espoolaisessa vesipuistossa. sinne lappasi venäläisiä (anteeksi, kaikki kivat ja puhtaat venäläiset!) bussikaupalla ja niitä sitten joukolla paimennettiin suihkuun. he olivat tulossa meikkeineen kampauksineen jne. päivineen suoraan altaaseen ilman peseytymistä!
ugh! vieläkin muistan miten venäjäksi kehotetaan menemään ensin suihkuun, sitten vasta altaaseen.
välillä sitten jouduimme hyppäämään sinne veteen..*vilunväristyksiä*
Kommentit (7)
ja se oli ehdottomasti kammottavin paikka. Siis puhelinmyyntiä. Äärettömän vittumainen pomo ja vittumaista työtä.
Ei enää koskaan puhelinmyyjäksi!
viikko sitä sisäelinten lappamista saaveihin riitti ja sen jälkeen lähdin pois. en pystynyt syömään lihaa pitkiin aikoihin!
...hän looginen ja ennakoitava vain epäloogisuudessaan...
hyvästä yrittämisestä huolimatta oli ongelmia ja minua vähän pahoinpideltiin... asiakas siis kävi kimppuun.
Palkkakin oli surkea.
Olin myös opiskeluaikana tekemässä jotain markkinointitutkimusta Katajanokalla jostain messuista, sanoin itseni irti viikon päästä.
Onneksi pääsin pois! Enkä ollut ainoa sijainen joka häipyi...
Jossa itseään täynnä olevat nuoret " miehet" leikkivät pomoja ja pompottivat kaikkia... onneksi tästä on jo kymmenen vuotta aikaa.