Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on ollut kammottavin työpaikkasi?

Vierailija
24.05.2006 |

minä olin jonkin aikaa töissä eräässä espoolaisessa vesipuistossa. sinne lappasi venäläisiä (anteeksi, kaikki kivat ja puhtaat venäläiset!) bussikaupalla ja niitä sitten joukolla paimennettiin suihkuun. he olivat tulossa meikkeineen kampauksineen jne. päivineen suoraan altaaseen ilman peseytymistä!

ugh! vieläkin muistan miten venäjäksi kehotetaan menemään ensin suihkuun, sitten vasta altaaseen.

välillä sitten jouduimme hyppäämään sinne veteen..*vilunväristyksiä*

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa itseään täynnä olevat nuoret " miehet" leikkivät pomoja ja pompottivat kaikkia... onneksi tästä on jo kymmenen vuotta aikaa.

Vierailija
2/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli ehdottomasti kammottavin paikka. Siis puhelinmyyntiä. Äärettömän vittumainen pomo ja vittumaista työtä.

Ei enää koskaan puhelinmyyjäksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitä sisäelinten lappamista saaveihin riitti ja sen jälkeen lähdin pois. en pystynyt syömään lihaa pitkiin aikoihin!

Vierailija
4/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hän looginen ja ennakoitava vain epäloogisuudessaan...

Vierailija
5/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä yrittämisestä huolimatta oli ongelmia ja minua vähän pahoinpideltiin... asiakas siis kävi kimppuun.

Vierailija
6/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkakin oli surkea.

Olin myös opiskeluaikana tekemässä jotain markkinointitutkimusta Katajanokalla jostain messuista, sanoin itseni irti viikon päästä.

Vierailija
7/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin pois! Enkä ollut ainoa sijainen joka häipyi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä