Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök pitäisi reissuun pakata mutta ei huvita kun on järkyttävä menkkaturvotus ja kilo pari tullut vielä syömällä lisää

Vierailija
04.06.2019 |

Ja kohteessa tietty kamala helle. Mikään kiva kesävaatteeni ei ole hyvän tuntuinen päällä vaan kaikki kinnaa😩 Voi kun vois lähteä yöpaidassa ja aamutakissa...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähe! Ota aamutakissa mukava asento sohvalta, Fazerin sininen ja AV käteen.

Sitten käyt jollain kivalla uimarannalla nauttimassa helteestä.

Vierailija
2/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähe! Ota aamutakissa mukava asento sohvalta, Fazerin sininen ja AV käteen.

Sitten käyt jollain kivalla uimarannalla nauttimassa helteestä.

Pakko mennä kun matka jo maksettu ja tuota sohva+suklaa+av olen harrastanut liiankin kanssa :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet jostain edullisesti jonkun mukavan maksimekon millä laahustat menemään kunnes menkat loppuu. Tai koko loman. 

Vierailija
4/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteesta vaan parit kympin rantatunikat ja baila baila! 

Vierailija
5/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu löysä tunika ja free bleeding käyttöön.

Vierailija
6/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaisissa "kohteissa" myydään niitä helleriepuja eurolla parilla. Ostat sieltä pari.

Vierailija
7/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuollaisissa "kohteissa" myydään niitä helleriepuja eurolla parilla. Ostat sieltä pari.

Nyt pitää ihan kysyä että mitä tarkoitat ”kohteilla”, tai miksi siis noi lainausmerkit? Ap

Vierailija
8/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Oikeastaan ei voi enää puhua parista kilosta. Olen varmasti maailman tyhmin kun ensiksi laihdutin yli 20kg ja annan ne näköjään pikku hiljaa palata syvää itseinhoa tuntien.

Tsemppiä ja nauti matkasta!

Vierailija
9/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama juttu. Oikeastaan ei voi enää puhua parista kilosta. Olen varmasti maailman tyhmin kun ensiksi laihdutin yli 20kg ja annan ne näköjään pikku hiljaa palata syvää itseinhoa tuntien.

Tsemppiä ja nauti matkasta!

Mä vähän sain jo itseä niskasta kiinni ja aloitin fillaroinnin, vielä kun syömispuolen saisi kohdalleen niin eiköhän tuo ihra sula. Mä olen nuorempana jojoillut painon kanssa paljon, nykyään on paino onneksi pysynyt aika vakaana. Mulla kertyy vyötärölle ja tisseihin kaikki ylimääräinen, joten heti pienikin painonlisääntyminen saa vaatteet tosi inhottavan tuntuisiksi kun vyötärö ja rinnusta tiukkaa. Ap

Vierailija
10/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkaturvotus häviää onneksi aika äkkiä, ainakin mulla. Parin päivän kuluttua jo varmaan helpottaa.

Vierailija
11/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, parin tunnin veivaamisen saldona laukussa on yksi mekko, yksi hame ja kaksi samanlaista t-paitaa ja mä vihaan mun kroppaa🤪 Ap

Vierailija
12/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat taas.

Vierailija
13/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, parin tunnin veivaamisen saldona laukussa on yksi mekko, yksi hame ja kaksi samanlaista t-paitaa ja mä vihaan mun kroppaa🤪 Ap

Eli siis syy pakkaushaluttomuuteen ei olekaan "menkkaturvotus" vaan se, että olet lihonnut. Samanlaisia läskejä siellä pyörii muitakin, sovit hyvin joukkoon.

Vierailija
14/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää ihan kysyä että mitä tarkoitat ”kohteilla”, tai miksi siis noi lainausmerkit? Ap

Luulen, että se on vinoilemista ihmiselle, joka matkustaa kohteeseen, ei kaupunkiin tai maahan. 

Vierailija
15/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se on vinoilemista ihmiselle, joka matkustaa kohteeseen, ei kaupunkiin tai maahan. 

Ai jaa. No me ollaan menossa kaupunkilomalle. En tiennyt että ei sitä ei saa nykyään sanoa kohteeksi. Ap

Vierailija
16/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on ongelmat taas.

Eikö? Mulla on asiat aika hyvin elämässä kun tämä on sieltä isoimmasta päästä. Ap

Vierailija
17/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis syy pakkaushaluttomuuteen ei olekaan "menkkaturvotus" vaan se, että olet lihonnut. Samanlaisia läskejä siellä pyörii muitakin, sovit hyvin joukkoon.

Niin, sehän kirjaimellisesti lukee jo otsikossa, ”menkkaturvotus ja kilo pari tullut syömällä”. Ap

Vierailija
18/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan jo talven mittaan katsoa mitä sisäänsä ahtaa niin ei tulisi suru puseroon, kun pitää lähteä lomalle?

Toisaalta, miksi ne liikakilot nimenomaan lomakohteessa niin häiritsee jos ei ne häiritse Suomessakaan?

Vierailija
19/19 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan jo talven mittaan katsoa mitä sisäänsä ahtaa niin ei tulisi suru puseroon, kun pitää lähteä lomalle?

Toisaalta, miksi ne liikakilot nimenomaan lomakohteessa niin häiritsee jos ei ne häiritse Suomessakaan?

Juu niin pitäis. Mua häiritsee että mun kesävaatteet kirraa tisseistä olin sitten missä vaan. Täyty oikein käydä vaa’alla ja tarkistaa tilanne, jossain vaiheessa on tullut se vajaa pari kiloa+PMS turvotus päälle. No, kyllä nää ylimääräset lähtee kun tekee ulkohommia ja fillaroi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi