Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun työ ei tunnu työltä- mitä teet työksesi?

Vierailija
04.06.2019 |

Mitä työksesi, ja millainen palkka? Onko yhtään päivää, että työ ärsyttäisi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan koiria. Päivät siis koostuvat koirien kanssa lenkkeilystä ja leikkimisestä. 

Rakastan työtäni.

Missä olet töissä? Kuulostaa ihan mahtavalta.

Koirien päiväkodissa. Palkka ei ole huima, käteen jää noin 1500€/kk, mutta voittaa entisen stressaavan duunin 6-0.

Vierailija
22/31 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan koiria. Päivät siis koostuvat koirien kanssa lenkkeilystä ja leikkimisestä. 

Rakastan työtäni.

Missä olet töissä? Kuulostaa ihan mahtavalta.

Koirien päiväkodissa. Palkka ei ole huima, käteen jää noin 1500€/kk, mutta voittaa entisen stressaavan duunin 6-0.

No ei tollasta ole... Pitääkö nekin laittaa päiväunille ja ulkoiluun mennessä vääntää kuriksien pukemisesta! :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koirilla päiväkoti? Ihana. Kait siä jotain selkkauksia välillä tulee? Ruokailut varmaan sujuu nopeasti eikä ronklata?

Vierailija
24/31 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psykologi ja pidän työstäni niin paljon, että joinain päivinä se ei edes tunnu työltä. Toisina taas tuntuu hyvinkin työltä. Palkka on hyvä.

Psykologilla hyvä palkka, mitä ihmettä??

Vierailija
25/31 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä. Ei tunnu työtä. Kun on niin mukavaa ja vapaata puuhaa... Joskus sitä on vaan liikaa. Kun tykkään työstäni niin paljon että keksin liian paljon uutta tekemistä:) Työn liika määrä on ainoa harmillinen puoli. Ja sekin vain siksi että tämä on niin kivaa:)

Rahan tuloa en oikeastaan edes mieti. Sitä vaan tulee siinä sivussa:) Ihan tarpeeksi.

Vierailija
26/31 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja. Tehnyt raskaampaa/kiireisempää työtä aikaisemmin. Tämä on todella leppoisaa.

Vierailija
27/31 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaaja tuetussa asumisessa ja toimintakeskuksessa, asiakkaat mielenterveys- ja päihdekuntoutujia. Palkka on aika paska, mutta työ taas niin mukavaa että kompensoi, kohtahan ne lisätkin paukkuu onneks. Mikään muu ei työssä tunnu työltä kun kaikki pakolliset kirjaamiset ja paperihommat.

Vierailija
28/31 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koirille on päiväkoteja. Osa ihmisistä ei halua jättää koiriaan yksin työpäivän ajaksi. Meillä on lisäksi muuta palvelua. Pesua, trimmausta, hierontaa. 

Selkkauksia ei synny juurikaan, koska koirien kanssa työskentelevät osaavat kyllä lukea koirien eleitä eikä vieraita koiria vain paiskata yhteen ja suurin osa asiakkaista on vakkareita, joiden koirat ovat hoidossa 5päivää viikossa.

Vierailija
29/31 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatillinen opettaja. Palkka toistaiseksi n. 3200 €/kk. Lomaa 3kk/vuosi. Tykkään alasta jota opetan ja koen työni mielekkääksi :)

Ehdottomasti liikaa palkkaa kun ei edes tunnu työltä. Lomakuukaudet pitäisi ainakin olla palkattomia.

Vierailija
30/31 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammatillinen opettaja. Palkka toistaiseksi n. 3200 €/kk. Lomaa 3kk/vuosi. Tykkään alasta jota opetan ja koen työni mielekkääksi :)

Ehdottomasti liikaa palkkaa kun ei edes tunnu työltä. Lomakuukaudet pitäisi ainakin olla palkattomia.

:) en väittänyt, että tämä ei jostakin toisesta tunnu työltä, mutta itse olen aiemmin ollut asiantuntija-tehtävissä isoissa yrityksissä ja suoraan yrittäjän palkkalistoilla (yrittäjät ajattelivat monesti, että työntekijäkin toimii kuten yrittäjä), joten opettajan työ on erilaista ja palkitsevaa monella tavalla.

Vierailija
31/31 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut saksofonia 6-vuotiaasta lähtien ja se on paitsi rakas harrastus, nykyään myös työ

Soitan siis orkesterissa työkseni. Palkka on kehno, mutta sitä saa korotetuksi erilaisilla keikoilla, joita otan silloin tällöin (enemmänkin keikkoja saisin, mutta en viitsi ottaa vastaan, kun lapset on niin pieniä)

En voisi kuvitella ihanampaa työtä, vaikka kyllähän tämä perheelliselle välillä on hankalaa kun kaikki konsertit ja keikat on tietysti illalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan