Onko minusta dominoivaksi osapuoleksi jos ei tule luonnostaan?
Kannattaako edes yrittää?
En ymmärrä, miksi miehet hakevat minusta tällaista. Onko kyse vain siitä, että dominoivia naisia on vaikea löytää, vai olisiko minussa jotain, joka viestii dominoinnista?
Voin kuvitella, että toisen alistaminen voisi kokemuksena olla hauska, mutta koko suhteen ajan tuntuisi työläältä.
Nautin itse kun minua alistetaan kevyesti. :/
Kommentit (5)
Dominointi naisilla on harvinaista ja siksi niin kysyttyä, kun miehillä alistuvia moninkertainen määrä jokaista dominaa kohden.
Mutta voittehan te vaikka vuorotella? Kannattaa lukea dominoinnista ja niin halutessaan myös sadismista, jos sieltä löytyisi joku kulma joka tuntuisi itselleen luontevalta. Valtaakin voi käyttää niin monin tavoin - saati tuottaa kipua.
Tietenkin on. Se on rooli, jonka melkein kuka tahansa voi oppia, jos vain haluaa ja pääsee harjoittelemaan. Naisille vielä paljon helpompi, koska mies voi yleensä kertoa suoraan mistä pitää, toisin kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on. Se on rooli, jonka melkein kuka tahansa voi oppia, jos vain haluaa ja pääsee harjoittelemaan. Naisille vielä paljon helpompi, koska mies voi yleensä kertoa suoraan mistä pitää, toisin kuin nainen.
Olen samaa mieltä kanssasi mutta miksi nainen ei voisi kertoa suoraan mistä pitää? Omalle kohdalle sattunut useampi alistuva nainen (mukaan lukien nykyinen tyttöystävä) jotka ovat avoimesti kertoneet mistä tykkäävät ja mistä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi mutta miksi nainen ei voisi kertoa suoraan mistä pitää? Omalle kohdalle sattunut useampi alistuva nainen (mukaan lukien nykyinen tyttöystävä) jotka ovat avoimesti kertoneet mistä tykkäävät ja mistä eivät.
Meillä myös nainen aloitti ehdottelemaan piiskausta, sidontaa ja anaalia. Omalla kohdalla taas vähän vielä aikuisena miehenä hakusessa mistä tykkää tarkalleen enkä oikein ole osannut vastata naisen kysyessä. Varmaan kokemuksissa aika paljon eroa naisen eduksi. Mutta kokeilemalla tässä on jo monta kivaa juttua löytynyt. Sessiot tietenkin puretaan lopuksi, niin siellä sitten käydään läpi mikä oli parasta ja oliko jotain jonka voisi jättää väliin seuraavilla kerroilla.
Kokeile, ethän voi tietää muuten. Minä tykkään naisen alistaa miestä välimmä rajustikin, mutta en tosiaankaan koko aikaa. Enemmän meillä on niin päin, että mies alistaa kevyesti. Ja arjessa tietty ollaan ihan tasa-arvoisia.