Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dom/Sub-suhde

Switch
04.06.2019 |

Onko täällä ihmisiä jotka elävät Dom/sub -suhteessa jompanakumpana osapuolena? Kerro joitain kokemuksiasi miten homma toimii. Asutteko yhdessä vai erikseen? Onko D/S-suhde 24/7 vai vain tiettyinä sovittuina aikoina tapahtuvaa? Mitä käytännössä teette? Sana on vapaa...

Olen itse aloittelemassa tätä elämäntyyliä ja muiden kokemukset kiinnostavat :-)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alussa ollaan matkalla, mutta osa seksiä. Eli ei mitään 24/7 master/slave meininkiä. Pikkuhiljaa nostellaan vasta piiskauksen voimakkuutta ja dominointiin varmasti fyysistä pakottamista tulossa osana sitomista. Itse dominoivana ja sadistina olen joutunut meistä enemmän lukemaan ja opiskelemaan ihan turvallisuusnäkökulmastakin. Sitten pitää moiset taipumukset myös hyväksyä itselleen. Miitit ja bileet auttoivat varsinkin alussa ja toivat leikkiin tiettyä luontevuutta, kun seurasi kokeneempien työskentelyä.

Vierailija
2/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös switch, samoin kumppanini. Meillä roolileikit rajoittuvat täysin seksiin, eli arjessa ollaan tavallinen tasa-arvoinen avopari. :)

Meillä on monenlaisia bdsm-leluja, joita käytämme vaihtelevasti. Iso osa leikkejä on henkinen puoli, jossa otamme erilaisia rooleja ja käytämme paljon sanallista fantasiointia. Kun mies dominoi, leikkeihin kuuluu mm. sitomista, ruoskintaa ja erilaisia alistuskuvioita kuten kotiorjaleikkejä. Kun minä dominoin, puen esim. miestä naisten vaatteisiin, ruoskin ja sträppään. Lisäksi meillä on paljon yhteisiä fantasioita varsinkin kimppaseksistä, julkisesta nöyryytyksestä jne... näitä käytämme paljon verbaalisesti osana seksiä mutta emme ole toteuttaneet muuten kuin kahdestaan.

Vinkkinä sanoisin, että olkaa rohkeita kokeilemaan, myös yrittämään ja erehtymään. Kertokaa avoimesti toisillenne, mistä tykkäätte ja mistä ette. Turvasana on tärkeä ja auttaa keskeyttämään leikin milloin vain. Antakaa myös toisille ne paljon läheisyyttä. Varsinkin intensiivisten sessioiden jälkeen voi iskeä itkuinen, tyhjä tai nolo olotila, jolloin lohtu ja hyväily on erityisen tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastanneille! :-) Itse olen ollut vahvasti Domme, mutta nyt löytänyt itsestäni Switch-vaihteen ja subbailu tulossa mukaan kuvioihin. Olen kokenut vaikeaksi löytää sopivaa Masteria; alistuvia miehiä on ollut helpompi löytää aiemmin... Tuntuu siltä, että moni "master" on feikki ja he katoavat saman tien kun yrittää sopia tapaamista heidän kanssaan. Jos kenelläkään on antaa vinkkiä mistä löytää niitä oikeita Mastereita, niin otan tiedon mielelläni vastaan :-)

Ap

Vierailija
4/9 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös switch, samoin kumppanini. Meillä roolileikit rajoittuvat täysin seksiin, eli arjessa ollaan tavallinen tasa-arvoinen avopari. :)

Meillä on monenlaisia bdsm-leluja, joita käytämme vaihtelevasti. Iso osa leikkejä on henkinen puoli, jossa otamme erilaisia rooleja ja käytämme paljon sanallista fantasiointia. Kun mies dominoi, leikkeihin kuuluu mm. sitomista, ruoskintaa ja erilaisia alistuskuvioita kuten kotiorjaleikkejä. Kun minä dominoin, puen esim. miestä naisten vaatteisiin, ruoskin ja sträppään. Lisäksi meillä on paljon yhteisiä fantasioita varsinkin kimppaseksistä, julkisesta nöyryytyksestä jne... näitä käytämme paljon verbaalisesti osana seksiä mutta emme ole toteuttaneet muuten kuin kahdestaan.

Vinkkinä sanoisin, että olkaa rohkeita kokeilemaan, myös yrittämään ja erehtymään. Kertokaa avoimesti toisillenne, mistä tykkäätte ja mistä ette. Turvasana on tärkeä ja auttaa keskeyttämään leikin milloin vain. Antakaa myös toisille ne paljon läheisyyttä. Varsinkin intensiivisten sessioiden jälkeen voi iskeä itkuinen, tyhjä tai nolo olotila, jolloin lohtu ja hyväily on erityisen tärkeää.

Ei vitsi! Tän luettuani mä uskon ensimmäisen kerran moneen vuoteen että tuolla saattaa olla oikeasti nainen muakin varten:0

Oikeesti kiitos.

Tuli tosi hyvä olo

Vierailija
5/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
6/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
7/9 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon vastanneille! :-) Itse olen ollut vahvasti Domme, mutta nyt löytänyt itsestäni Switch-vaihteen ja subbailu tulossa mukaan kuvioihin. Olen kokenut vaikeaksi löytää sopivaa Masteria; alistuvia miehiä on ollut helpompi löytää aiemmin... Tuntuu siltä, että moni "master" on feikki ja he katoavat saman tien kun yrittää sopia tapaamista heidän kanssaan. Jos kenelläkään on antaa vinkkiä mistä löytää niitä oikeita Mastereita, niin otan tiedon mielelläni vastaan :-)

Ap

juu täällä on

Vierailija
8/9 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sub ja 24/7 Dom/sub suhteessa ulkomailla asuvan Dommen kanssa. Säännöt kohdallani on tiukkoja. Osa säännöistä koskee vain yhdessä livenä vietettyä aikaa. Sääntöjä on 33 ja haastavinta niistä on muistaa ne kaikki ulkoa oikeassa järjestyksessä :D Olen brättäilevä sub enkä sieltä helpoimmasta päästä. Jos rikon sääntöjä minun Dom päättää rangaistuksesta jonka suoritan niin, että taporto7n asiasta ja jos Dom haluaa saa hän todisteeksi kuvia/videon. Rankku saattaa tapahtua myös videopuhelun aikana. Olemme siis kaukosuhteessa ja tästä syystä 24/7 myös bdsm maailmassa. Toki käyttäydymme vanilja ihmisten seurassa normaalisti samoin julkisilla paikoilla, perheiden tai ystävien läsnäollessa. Tosin meillä ystävät tietävät kinkiytemme ja osa on itsekin mukana ko genressä. Ainoa sääntö joka pätee paikasta riippumatta on se, että minä kuljen istun nukun aina Dommen oikealla puolella. Suhteita on monenlaisia ja sääntöjä on yhtä laaja skaala kuin on kinky suhteitakin

Vierailija
9/9 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä tapahtuu vain makuuhuoneessa. Vaimo saa itse päättää, haluaako seksiä kanssani. Siinä ennen sänkyyn tuloa hän voi ilmoittaa, jos ei halua piiskaa. Mutta kun hän on tullut viereeni, minä teen hänelle mitä haluan, ja hän tottelee. Eli siis aika kesy versio genrestä, mutta toimii meille oikein hyvin.

Ja harvoin hänellä on niin vaniljainen olo, että haluaisi jättää piiskauksen väliin. Hän kuitenkin tietää, että sadistina saan nautintoa hänen piiskaamisesta. Se tuli hänelle hyvin selväksi jo ennen papin aamenta. Joten kyseessä on myös aviollinen velvollisuus... vaikka en minä häntä joka kerta piiskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän