Olen ajautunut outoon suhdekuvioon.
Mies on naimisissa. Muutin toiselle paikkakunnalle unohtaakseni hänet. Meillä ei ollut suhdetta, en halunut sitä varatun kanssa. Mies otti kuitenkin yhteyttä. Pysyin kannasani mutta sanoin että jos mies kertoo minusta vaimolleen, ja vaimo hyväksyy asian, voin olla suhteessa mieheen. Siis RAKKAUS suhteessa. Pitkän ajan kuluttua sain kutsun miehen kotiin. Minusta ja vaimosta on tullut ystäviä. Olen hetero niinkuin me kaikki kolme, joten mistään kimppajutusta ei ole kyse. Asiat rullaavat hyvin, joskus vain mietin, rikonko itseni näin lopullisesti? Suku ja ystävät ei tiedä miehen olevan naimisissa. Olemme myös harkinneet että hän eroaa ja menee kanssani naimisiin. Mutta en tiedä....
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että olet ajautunut suhdetilanteeseen, joka ei lopulta olekaan sinulle ok. Alun perin olet ajatellut, että jos kaikki vain ovat rehellisiä, niin suhteessa ei ole mitään väärää. Tämä on sinällään ihan oikein ajateltu, että suojelet muiden tunteita, mutta et ole suojellut itseäsi ja omia tunteitasi riittävästi. Joillekin sopii ns. moniaviollinen suhde, eikä siinä olekaan mitään väärää jos kaikki ovat tietoisia ja suostuvaisia. Sinä sen sijaan kaipaat selvästi ihan kahdenkeskistä suhdetta, ja olet siksi alun perin hakeutunut pois tilanteesta. Vaikka ero tulisi ja mies aloittaisi kahdenkeskisen suhteen kanssasi, niin en usko että voit karistaa tunnetta siitä, että suhde ei ole kokonaan omasi.
Erittäin viisaasti sanottu! 👏🏻👏🏻
Ongelma on siinä etten tiedä voiko tämä jatkua näin. Jos mies eroaa en silti tiedä miten ex-vaimo reagoi. Minä rakastan miestä, tämä on toiminut hyvin. Mies rakastaa minua ja uskoisin että myös vaimoaan. Puhumme tunteista mutta ....281
Vaikuttaa siltä, että olet ajautunut suhdetilanteeseen, joka ei lopulta olekaan sinulle ok. Alun perin olet ajatellut, että jos kaikki vain ovat rehellisiä, niin suhteessa ei ole mitään väärää. Tämä on sinällään ihan oikein ajateltu, että suojelet muiden tunteita, mutta et ole suojellut itseäsi ja omia tunteitasi riittävästi. Joillekin sopii ns. moniaviollinen suhde, eikä siinä olekaan mitään väärää jos kaikki ovat tietoisia ja suostuvaisia. Sinä sen sijaan kaipaat selvästi ihan kahdenkeskistä suhdetta, ja olet siksi alun perin hakeutunut pois tilanteesta. Vaikka ero tulisi ja mies aloittaisi kahdenkeskisen suhteen kanssasi, niin en usko että voit karistaa tunnetta siitä, että suhde ei ole kokonaan omasi.