Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän vaan verkkosukka-Jutta pääse komissaariksi, eihän??

Vierailija
04.06.2019 |

En kestä niitä hänen outoja tempauksiaan: "Jees vii kännn!!"

Aina saa hävetä ja venäläisetkin nauroivat viimeksi katketakseen Jutan ja Kataisen Kreikkatakuu-hommille, joka meni lopultas ihan reisille koko hela hoito!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estäkää Jutan pääsy!!!

Vierailija
2/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäluoma komissaariksi mieluuimmin, tai ihan kuka tahansa, mutta EI Jutta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö urpo tajua, että Antti on luvannut sen paikan Jutalle jo aikapäivää sitten! Siksi Antin naiskomissaari-puheet ja Jutan "olen käytettävissä" -suostumukset.

Vierailija
4/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta lähetti suomalaisten verorahat Kreikkaan, koska siellä ei tarvitse maksaa veroja jos lahjoo veroviranomaista. EU tietysti kiitti Suomen miljardeista ja palkitsee nyt Jutan rahakkaalla suojatyöpaikalla

Vierailija
5/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö urpo tajua, että Antti on luvannut sen paikan Jutalle jo aikapäivää sitten! Siksi Antin naiskomissaari-puheet ja Jutan "olen käytettävissä" -suostumukset.

Jäikö Antti jostain Jutalle "velkaa" vai miten on?  Jotain muistelen menneisyydestä mutta mikä se oli?

Antti yrittää hyvittää Jutalle ja ajaa hänet komissaariksi.

Vierailija
6/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Antti? Rinne?

Puhut kuin paremmastakin tutusta.

Vierailija
7/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet urpo - ei se antti sitä varmaan yksin päätä, tai toivottavasti joku heikki pistää kapuloita rattaisiin.

Olisihan Heinäluoma ihan äänikuninkaana enemmän etuoikeutettuna komissaariksi.

Vierailija
8/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti näyttää siltä, että jutta sinne lähetetään. Tosin koska akan kanttura pitää laittaa, niin on se jutta parempi kuin kumpulainen-natriainen. Se nyt sentään.

Oman maan pettämisestä EU palkitsee.

Vierailija
9/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahasti näyttää siltä, että jutta sinne lähetetään. Tosin koska akan kanttura pitää laittaa, niin on se jutta parempi kuin kumpulainen-natriainen. Se nyt sentään.

Oman maan pettämisestä EU palkitsee.

Jaa, jaa - petturi toisensa palkitsee, näinhän se menee ja kansaa viedään kuin kuollutta kuikkaa.

Vierailija
10/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä cowboy-Jyrkikin.

Vierailija
11/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta haluaa komissaariksi. Juttahan vaati nk Kreikka takuut ja pideyään tiukkana tätinä. Jutta ja Jyrki halusivat auttaa kreikkaa. No saatiinko ne rahat takaisin vai saadaanko koskaan?

Vierailija
12/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta haluaa ehdottomasti naiskomissaarin vaikka Ruotsissa käsittääkseni on vastakkainen ongelma eli ei koskaan mieskomissaaria ja sinne ei taas vaadita ekaa miestä. Näin päin asia ei ole ongelma.

Kukaan ei myös muistuta, että viime kerralla EU-parlamentissa meillä oli vain 3 miestä ja 10 naista. Nyt vähän tasoittui kun miehiä meiltä valitiin sentään 6. Myös näitä ennen jo valittiin meiltä selvä naisenemmistö EU-parlamenttiin. Noin päin suurikin yliedustus jommalla kummalla sukupuolella ei ole mikään ongelma vaan jopa ilon aihe niin kuin vihreissäkin.

Vierailija
13/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Antti? Rinne?

Etkö sä tunne meidän Anttia? Vei rahatkin meidän taloyhtiöstä.

Vierailija
14/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Lintmanni ei haluakkaan ministeriksi vaan johtaa eduskunta ryhmää. Yleensä halu on suuri audin takapenkille.

Vierailija
15/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aloittaja ei pääse päättämään.

Vierailija
16/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Antti? Rinne?

Hyvä luoja sentään!  Presidenttiäkin kutsutaan tuttavallisesti Sauliksi, Saleksi jne... miksi et salli et toisia kutsutaan etunimeltään?

Vierailija
17/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Antti? Rinne?

Hyvä luoja sentään!  Presidenttiäkin kutsutaan tuttavallisesti Sauliksi, Saleksi jne... miksi et salli et toisia kutsutaan etunimeltään?

Antteja on Suomessa sen satatuhatta kappaletta, joten sukunimitarkennus lienee paikallaan.

Vierailija
18/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta haluaa komissaariksi. Juttahan vaati nk Kreikka takuut ja pideyään tiukkana tätinä. Jutta ja Jyrki halusivat auttaa kreikkaa. No saatiinko ne rahat takaisin vai saadaanko koskaan?

Kreikka tapaus yksinkertaistettuna:

-Anna juopolle 100€

-Laita erilliselle tilille toinen 100€

-Olet nyt käyttänyt yhteensä 200€

kun juoppo ei maksa 100€ takaisin niin saat "takuutukset" omalta tililtäsi, eli 100€ takaisin, jonka olet itse sinne maksanut :D

Vierailija
19/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ihmettelen milloin se tienaaminen alkaa.

Vierailija
20/22 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta haluaa ehdottomasti naiskomissaarin vaikka Ruotsissa käsittääkseni on vastakkainen ongelma eli ei koskaan mieskomissaaria ja sinne ei taas vaadita ekaa miestä. Näin päin asia ei ole ongelma.

Kukaan ei myös muistuta, että viime kerralla EU-parlamentissa meillä oli vain 3 miestä ja 10 naista. Nyt vähän tasoittui kun miehiä meiltä valitiin sentään 6. Myös näitä ennen jo valittiin meiltä selvä naisenemmistö EU-parlamenttiin. Noin päin suurikin yliedustus jommalla kummalla sukupuolella ei ole mikään ongelma vaan jopa ilon aihe niin kuin vihreissäkin.

EU-parlamentin valitsevat äänestäjät. Ei sinne voi väkisin miehiä lähettää.