Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, viikonlopun juhlien erikoisuudet ja hämmästystä herättäneet jutut tähän ketjuun!

Vierailija
03.06.2019 |

Yksi juhlavieras hämmästytti saapumalla paikalle kollegehousuissa ja arkisessa neuleessa. Lahja ja kortti oli kuitenkin mukana, joten tiesi kyllä tulleensa juhliin, eikä sattumalta kylään juhlakotiin.

Ketään vierasta ei nakitettu keittiöön tiskaamaan tai tarjoilemaan, eikä pitopalvelun kakkukaan loppunut kesken.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-juhlissa minulle ei tarjottu mitään juotavaa kun en juo kahvia.

Vieras

Vierailija
2/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saavuin juhliin joissa yksi vieras oli jo ilman housuja, paitasillaan :D

Joo, kysessä oli n. 4-vuotias joka oli pissanut housuihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo viime vuosina kauheasti käynyt juhlissa, nyt olin pitkästä aikaa. Meidän suvun juhlissa oon aina tottunut siihen, että ihmiset pukeutuvat juhliin melko juhlavasti. En nyt tarkoita, että oltais joku huipputyylikäs geenipooli, mutta kaikilla tuntuu olevan hallussa selkeä ero arki- ja juhlapukeutumisen välillä. Nyt naapurin juhlissa oli monta vierasta, joilla oli ihan arkiset tai melko arkiset vaatteet.

Vierailija
4/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, viini oli sopivan viielä ja seura mitä parhainta. Vahinko, että piti lähteä ajoissa kotiin...

Vierailija
5/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotinkin jo johonkin ketjuun, että ylioppilaan äiti istuksi juhlavieraiden joukossa t-paidassa, pieruverkkareissa ja villasukissa. Hänellä oli myös ruttunen ponnari likaisissa hiuksissa. Ei vaan jotenkin ymmärrä näitä juhlia juttuja, ei ole masista tms.

Perheen miehillä oli puvut päällä ja ylioppilaalla joku patalapun tapainen. Tissit tursus ja pimppikin nähty.

Otin yleiskuvia vieraista ja pari tästä ylioppilaasta poikaystävänsä kanssa. Kotona sitten huomasin, että onpas se hame oudon ylhäällä.. zoomasin ja oho! hänelläpä ei ollutkaan alkkareita. Meinasin jo deletoida kuvat, mutta ylioppilas itse pyysi niitä kuvia. Jotain sensuuria pitää kehitellä.

Vierailija
6/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi se tilanne mitä täällä palstallakin etukäteen käsiteltiin: emäntä pyysi yllättäen juhlissa vieraana ollutta nuorta sukulaista keittiöön avuksi ja tämä siellä pari tuntia tiskasi, täytti tarjoilupöytää ja kaatoi kuoharia.

Vierailija
7/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttö valmistui, ei tullut kutsua kahville, kuulemma vai läheiset eli sisarukset ja niiden kumppanit käy kahvilla. Jätin sitten kukat ja kirjekuoren oven taakse kun toiset kahvitteli. Vähän kummastuttaa kuitenkin, olin kuitenkin ainut joka antoi lahjan valmistuneelle. Ollaan tekemisissä viikottain muutenkin niin kieltämättä vähän särähti korvaan toi läheiset.

Vierailija
8/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi se tilanne mitä täällä palstallakin etukäteen käsiteltiin: emäntä pyysi yllättäen juhlissa vieraana ollutta nuorta sukulaista keittiöön avuksi ja tämä siellä pari tuntia tiskasi, täytti tarjoilupöytää ja kaatoi kuoharia.

Ei hemmetti! Ajattele, jos nuorella olisi ollut pokkaa kysästä "paljos maksat?" Nuorta olisi pidetty epäkohteliaana ja nenäkkäänä. Olisi saanut paheksuntaa, vaikka emäntä olisi ansainnut kaikki tuhahtelut osakseen.

Vierailija
9/9 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjotinkin jo johonkin ketjuun, että ylioppilaan äiti istuksi juhlavieraiden joukossa t-paidassa, pieruverkkareissa ja villasukissa. Hänellä oli myös ruttunen ponnari likaisissa hiuksissa. Ei vaan jotenkin ymmärrä näitä juhlia juttuja, ei ole masista tms.

Perheen miehillä oli puvut päällä ja ylioppilaalla joku patalapun tapainen. Tissit tursus ja pimppikin nähty.

Otin yleiskuvia vieraista ja pari tästä ylioppilaasta poikaystävänsä kanssa. Kotona sitten huomasin, että onpas se hame oudon ylhäällä.. zoomasin ja oho! hänelläpä ei ollutkaan alkkareita. Meinasin jo deletoida kuvat, mutta ylioppilas itse pyysi niitä kuvia. Jotain sensuuria pitää kehitellä.

Olitkohan samoissa juhlissa tyttäreni kanssa. Tytär ei ollut ihan varma, mitä siellä juhlittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi