Montako deittailua samaan aikaan?
Olen ajautunut tilanteeseen, jossa uskon aika monen olleen, joten kertoisitteko hyviä neuvoja! minulla deittien määrä on vaan jotenkin koko ajan kasvanut. Tällä hetkellä taitaa olla noin kaksikymmentä aktiivista deittiä päällä ja osa on jopa 300 km päässä, joten olen ihan liemessä.
Oman jaksaminen on nyt ihan äärilaidalla. Takan on nyt noin puolivuotta deittipyöritystä. En pidä mistään kirjekerhosta, joten deittailu on ihan konkreettista. Jotta edes muistan mitä olen kunkin deitin kanssa puhunut, joudun tekemään joka kerta muistiinpanot ja kun lähden tapaamiseen käyn muistiinpanot läpi. Nyt on vaan alkanut tuntumaan siltä, että voiko tällaisen kautta mitään pysyvämpää suhdetta koskaan edes syntyä?
Deiteille en tietenkään ole kertonut siitä, että minulla on näin suuri deittirinki. Jos kertoisin, suurin osa varmasti lopettaisi tähän. En suoraan valehtelekaan vaan puhun epämääräisesti siitä, että en ole kehenkään sitoutunut. Itseäni on alkanut epäilyttämään se, että tämä deittyö alkaa näkymään suhteissa vaikka en sitä itse huomaisi. Toisaalta opin koko ajan paljon lisää, jota voin hyödyntää seuraavilla deiteillä.
Miltä tämä kuulostaa? Etsin kuitenkin lopulta pysyvämpää parisuhdetta. Voiko tämä johtaa siihen? M37
Kommentit (18)
Ma en pystyisi, olen aina deittaillut vain yhta kerrallaan.
Tosin mun "deittailuun" kuuluu olennaisena osana myos seksi.
N44
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika urakointia. Miksi et pysty keskittymään pienempään deittailtavien määrään?
No kun yksikään ei tunnut sellaiselta naiselta, jonka kanssa voisin pidempää suhdetta harkita. Yhtään todella toivotonta tapausta en kuitenkaan ole tavannut.
ap
treffit kirjoitti:
Ma en pystyisi, olen aina deittaillut vain yhta kerrallaan.
Tosin mun "deittailuun" kuuluu olennaisena osana myos seksi.
N44
Minulla on seksiä näistä noin 5 naisen kanssa. Suhde on ollut yllättävän vakio koko ajan. Se ei ole mikään kynnys- tai erottelukysymys. Haen pysyvämpää suhdetta, mutta nyt olen alkanut vähän panikoimaan miten tässä oikein käy.
Miten saada onnettoman elämän? Tee niinkuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Miten saada onnettoman elämän? Tee niinkuin ap.
En pidä elämääni onnettomana, mutta ei näinkään oikein voi jatkua. Ihan tosissani olen kaikkien kanssa. Pitääkö vain sitkeästi jatkaa ja odottaa, että jossain vaiheessa se oikea tulee vastaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika urakointia. Miksi et pysty keskittymään pienempään deittailtavien määrään?
No kun yksikään ei tunnut sellaiselta naiselta, jonka kanssa voisin pidempää suhdetta harkita. Yhtään todella toivotonta tapausta en kuitenkaan ole tavannut.
ap
No miksi sa sitten ylipaataan vietat aikaa niiden (kaikkien) kanssa? Yhta tyhjan kanssa. Dumppaa kaikki ja keskity hakemaan semmoista, jonka kanssa voit harkita pidempaa suhdetta. Ja kun loydat sen, deittaile vain hanta.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No miksi sa sitten ylipaataan vietat aikaa niiden (kaikkien) kanssa? Yhta tyhjan kanssa. Dumppaa kaikki ja keskity hakemaan semmoista, jonka kanssa voit harkita pidempaa suhdetta. Ja kun loydat sen, deittaile vain hanta.
Miten ihmeessä voin oppia tuntemaan toista ilman, että olen hänen kanssaan eri tilanteissa ja arjessa. En usko rakkauteen ensi silmäyksellä. Toki olen välillä ihastunut, mutta ei se pitkälle riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sellaista ihmistä ei tietenkään enää tavata, joka ei kolahda niin, että muut lakkaavat kiinnostamasta.
Ei olisi tullut aikoinaan mieleenkään lähteä uusille treffeille miesten kanssa, joiden kanssa en olisi halunnut mahdollisesti parisuhdetta!
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten ihmeessä voin oppia tuntemaan toista ilman, että olen hänen kanssaan eri tilanteissa ja arjessa. En usko rakkauteen ensi silmäyksellä. Toki olen välillä ihastunut, mutta ei se pitkälle riitä.
Olet yhtä kovasti ihastunut jopa 20 naiseen samaan aikaan? Tiedätköhän sinä edes, miltä ihastuminen tuntuu?
Porvoolta kuulostaa, mutta kommentoidaan nyt sitten se itsestäänselvyys: jos deittailu tuntuu jo jatkuvilta tenteiltä, että muistaisi mitä kellekin on kertonut ja mitä he ovat puhuneet + yrittää piilotella sarjadeittailua, niin stressitasot lienee sitä luokkaa että ihastuminen on aika vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sellaista ihmistä ei tietenkään enää tavata, joka ei kolahda niin, että muut lakkaavat kiinnostamasta.
Ei olisi tullut aikoinaan mieleenkään lähteä uusille treffeille miesten kanssa, joiden kanssa en olisi halunnut mahdollisesti parisuhdetta!
Juuri näin teen. Jos ei ole mitään näkymää parisuhteelle, en jatka. Ei vain ole niinkään, että joku olisi ylivertainen. En nyt vaan siihenkään halua lähteä kuten uutisoitiin naisesta, joka otti ensimmäisen miehen, jolle kelpasi, perusti perheen ja hankki lapset, muttei koskaan rakastunut. Olen miettinyt pitäisikö nyt ottaa aikalisä koko deittailuun.
Vierailija kirjoitti:
Porvoolta kuulostaa, mutta kommentoidaan nyt sitten se itsestäänselvyys: jos deittailu tuntuu jo jatkuvilta tenteiltä, että muistaisi mitä kellekin on kertonut ja mitä he ovat puhuneet + yrittää piilotella sarjadeittailua, niin stressitasot lienee sitä luokkaa että ihastuminen on aika vaikeaa.
Tätä "itsestänselvyyttä" olen itsekin alkanut ymmärtämään. Jatkuva pakonomainen itsensä "ihastuttaminen" varmaan vie hormoni yms tason sellaiseksi ettei oikea rakastuminen ole edes mahdollista. Kiitos itsestäänselvyyden selventämisestä!
ap
Seksisuhdetta voi pitää moneen kerralla, kunhan vain muistaa kumin.
Onkohan deittailu ap:lle jotenkin uusi juttu? Kuulostaa aika helpolta mieheltä jos ihastuu 20 naiseen yhtäaikaa. Parisuhteeseen ei tuollaisen kanssa uskaltaisi, sehän on ihastumassa sinne sun tänne todennäköisesti jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Juuri näin teen. Jos ei ole mitään näkymää parisuhteelle, en jatka. Ei vain ole niinkään, että joku olisi ylivertainen. En nyt vaan siihenkään halua lähteä kuten uutisoitiin naisesta, joka otti ensimmäisen miehen, jolle kelpasi, perusti perheen ja hankki lapset, muttei koskaan rakastunut. Olen miettinyt pitäisikö nyt ottaa aikalisä koko deittailuun.
Ei kukaan tuota ehdotakaan vaan sitä, että jatkaisit vain sellaisten naisten tapailemista, joihin ihastut. Siis ihastut siinä määrin, että tulee jo ensitapaamisella sellainen olo, että "tässä se on!" Tapailemisen myötä sitten näette puolin ja toisin, toimiiko juttu, ovatko luonteet yhteensopivat, entä tulevaisuuden suunnitelmat ja toiveet, millainen toinen on arjessa jne. Jos kahtakymmentä tapailee niin eihän kenenkään kanssa ehdi edes viettää aikaa viikoittain saati useamman kerran viikossa.