Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun aikana poliisi hävitti alaikäisiltä alkoholia 1070 litraa ja tehtaili 423kpl lastensuojeluilmoituksia

Vierailija
03.06.2019 |

Onkos mammojen lapset olleet heitteillä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on mennyt hyvät oluet, siiderit ja viinit viemäristä alas.

Vierailija
2/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän nykynuoret kuulemma edes juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus muut rötöstelyt.

Vierailija
4/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs mä ne lapset laitoinkaan...

Sitä vaan mietin et mitä vaikutusta tolla lasulla tuossa kohtaan on? Soitetaan puhelu ja todetaan et voi sellaista se nuoruus on. Resurssit oikeaan kohteeseen?

Vierailija
5/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lasujen antaminen on siinä mielessä huono juttu, että monen kohdalla se ei auta yhtään, päinvastoin. Itse olen 16v ja lasusta olisi vain haittaa. Sitten mietitään miksi nuoret juoksee poliisia karkuun ja jättävät kavrrin taakseen. Ei sillä kaverillakaan ole hätää jos poliisit löytävät. Saavat vain parempaa hoitoa, mutta jos itse jää niin saa myös lasun.

Vierailija
6/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi lasujen antaminen on siinä mielessä huono juttu, että monen kohdalla se ei auta yhtään, päinvastoin. Itse olen 16v ja lasusta olisi vain haittaa. Sitten mietitään miksi nuoret juoksee poliisia karkuun ja jättävät kavrrin taakseen. Ei sillä kaverillakaan ole hätää jos poliisit löytävät. Saavat vain parempaa hoitoa, mutta jos itse jää niin saa myös lasun.

Miten se lasu suhun vaikuttaa? En ole yhtään vielä kuullut jossa se olisi jotain vaikuttanut tuossa kohtaa.

Vierailija
7/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs mä ne lapset laitoinkaan...

Sitä vaan mietin et mitä vaikutusta tolla lasulla tuossa kohtaan on? Soitetaan puhelu ja todetaan et voi sellaista se nuoruus on. Resurssit oikeaan kohteeseen?

Kevyesti loistaa taas kaksinaismoraali kun vanhempi sukupolvi oli paljon kosteampi kuin nykynuoriso. Jos kasarilla olisi tehty sama kuin nyt niin resurssit ei olisi riittäneet. 

Vierailija
8/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koko maan saldoko tuo on? Tuon verran lasuja olisi voitu kirjoittaa ihan vaikka Vantaalla ja varmasti missä tahansa muussakin kaupungissa, jos olisi ollut resursseja puuttua edes valtaosaan. Tuossa on nyt vain ne pahimmat ja röyhkeimmät p*rseilijät.

Vierailija
9/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on mennyt hyvät oluet, siiderit ja viinit viemäristä alas.

Osan hävittivät - osan panivat omiin hoteisiin.

Tulli tekee samoin.

Ei niiden perään kukaan kysele.

Vierailija
10/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot siis niitä jotka ensin "rohkeana koviksena" uhoaa ja p*rseilee mutta sitten meneekin pupu pöksyyn kun pitää kantaa tekojensa seuraukset? 

Nuoret ei vaan juokse vaan myös ajaa mopoilla/kevareilla/autoilla poliisia karkuun ja sen aiheuttaa just tuo ajatusvääristymä mikä sunkin päässä on. Sitten tietenkin käy pahasti ja se ei ole kenenkään muun syy. Kannattaisi siis alkaa jo työstämään itsekästä ja vinksahtanutta ajatusmaailmaasi normaaliksi niin kenties selviät hengissä keski-ikäiseksi.

Vierailija
11/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot siis niitä jotka ensin "rohkeana koviksena" uhoaa ja p*rseilee mutta sitten meneekin pupu pöksyyn kun pitää kantaa tekojensa seuraukset? 

Nuoret ei vaan juokse vaan myös ajaa mopoilla/kevareilla/autoilla poliisia karkuun ja sen aiheuttaa just tuo ajatusvääristymä mikä sunkin päässä on. Sitten tietenkin käy pahasti ja se ei ole kenenkään muun syy. Kannattaisi siis alkaa jo työstämään itsekästä ja vinksahtanutta ajatusmaailmaasi normaaliksi niin kenties selviät hengissä keski-ikäiseksi.

Tuo asennekasvatus olisi pitänyt hoitaa jo aikaisemmin kotona, ja vielä parempi ne jotka on itse hölmöily nuorena pitäisi kiertää kouluissa puhumassa seurauksista. Miten lasu auttaa tuossa kohdin?

Vierailija
12/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun päättävä tuli yhdentoista pintaan kotiin. Selvinpäin. Hänellä oli neljä siideriä lähtiessä ja kolme laittoi jääkaappiin. Yhden oli juonut, omien sanojensa mukaan.

Samantapainen toistui vappuna, synttäreillään jne. Ei siitä ole tuollai bilettäjäksi.

Vierailija
13/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en uhoa tai perseile kännissä. Juon yleensä max. 4 tölkkiä. En koskaan ole siinä kunnossa, että muut joutuisivat minusta huolehtimaan. Harrastan, pärjään koulussa hyvin ja olen sosiaallinen. Elämä ei mene superisti persiilteen, mutta kotitilanne on. Ei ole oma syyni, että perheeni on mitä on, mutta heidän elitistiseen ajatusmaailmaan ei sovi lapsen juominen. Silloin minä saisin ihan oikeasti kärsiä jos he saavat selville. Lasu olisi ehkä muuten paikallaan, mutta perheeni on myös varakas ja jos joutuisin laitokseen elintaso tipahtaisi huomattavasti.

En ole puhunut mitään moottoriajoneuvolla karkuun lähtemisestä. Kännissä ei ajeta. On täysin eri asia, että onko joku sairaalakunnossa jolloin soitetaan apua ja huolehditaan, että henkilö pääsee hoitoon vai, että onko joku hieman hitaammassa kunnossa.

Vierailija
14/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en uhoa tai perseile kännissä. Juon yleensä max. 4 tölkkiä. En koskaan ole siinä kunnossa, että muut joutuisivat minusta huolehtimaan. Harrastan, pärjään koulussa hyvin ja olen sosiaallinen. Elämä ei mene superisti persiilteen, mutta kotitilanne on. Ei ole oma syyni, että perheeni on mitä on, mutta heidän elitistiseen ajatusmaailmaan ei sovi lapsen juominen. Silloin minä saisin ihan oikeasti kärsiä jos he saavat selville. Lasu olisi ehkä muuten paikallaan, mutta perheeni on myös varakas ja jos joutuisin laitokseen elintaso tipahtaisi huomattavasti.

En ole puhunut mitään moottoriajoneuvolla karkuun lähtemisestä. Kännissä ei ajeta. On täysin eri asia, että onko joku sairaalakunnossa jolloin soitetaan apua ja huolehditaan, että henkilö pääsee hoitoon vai, että onko joku hieman hitaammassa kunnossa.

Joo siitä ekasta lasusta laitetaan laitokseen. Tosi hyvä hei siellä on tilaa.

Vierailija
15/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulun päättävä tuli yhdentoista pintaan kotiin. Selvinpäin. Hänellä oli neljä siideriä lähtiessä ja kolme laittoi jääkaappiin. Yhden oli juonut, omien sanojensa mukaan.

Samantapainen toistui vappuna, synttäreillään jne. Ei siitä ole tuollai bilettäjäksi.

Miksi sun alaikäisellä räkänokalla on siideriä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan