Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tinderissä muka oletuksena että siirrytään heti ekoilla treffeillä kotiin panemaan?

Vierailija
03.06.2019 |

Eikö sitä voi käyttää tavallisena treffisovelluksena?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit muuttaa oletusasetuksia.

Vierailija
2/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ainakin alunperin ole tarkoitettu seksiseuran hakuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Nainen asettaa itsensä aika huonoon asemaan parisuhdemarkkinoilla jos ei ole valmis vähintäänkin suuhoitoon ekalla tapaamisella.

Tunnen yhden ihan nätin ja mukavan 25v naisen joka sanoo että ei harrasta seksiä kuin vasta kuukauden tapailun jälkeen. 🙄 Ja sitten ihmettelee miksi on vielä sinkku 🤣

M27

Vierailija
4/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä panoseitti.

Vierailija
5/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ainakin alunperin ole tarkoitettu seksiseuran hakuun?

Ei ole. Itse tosin omassa tekstissäni kerron, etten etsi seksiseuraa vaan vakavaa suhdetta.

Vierailija
6/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolla tavalla olen jokaisen tinder treffini kanssa toiminut. Eli siirrytään heti ekoilla treffeillä kotiin/metsään/hotelliin panemaan.

Hyviä pilluja on ollut. Nam.

Älä siis ihmettele tai ylläty yhtään jos "kahvideitti" onkin panodeitti. Kahveja ei ikinä olla juotu, omalla kohtaa.

Vierailija
7/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksinkertainen?

Vierailija
8/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa käyttää ihan tavallisena treffisovelluksena. Tuollainen epämääräinen irtoseksi on suomessa melko harvinaista.

Vierailija
9/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
10/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit muuttaa oletusasetuksia.

Kiitos päivän toistaiseksi parhaista nauruista!

Vierailija
11/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuolla tavalla olen jokaisen tinder treffini kanssa toiminut. Eli siirrytään heti ekoilla treffeillä kotiin/metsään/hotelliin panemaan.

Älä siis ihmettele tai ylläty yhtään jos "kahvideitti" onkin panodeitti. Kahveja ei ikinä olla juotu, omalla kohtaa.

Et taida Tinderissä käyttää noita sanavalintoja, koskapa olet saanut seuraa.

Jo yksistään "nam"... hrrrrr...

Vierailija
12/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Nainen asettaa itsensä aika huonoon asemaan parisuhdemarkkinoilla jos ei ole valmis vähintäänkin suuhoitoon ekalla tapaamisella.

Tunnen yhden ihan nätin ja mukavan 25v naisen joka sanoo että ei harrasta seksiä kuin vasta kuukauden tapailun jälkeen. 🙄 Ja sitten ihmettelee miksi on vielä sinkku 🤣

M27

Veikkaanpa, että hän on 5v päästä onnellisesti naimisissa, ja sinä sukupuoliklinikalla onnettomana.

Vierailija
13/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa käyttää ihan tavallisena treffisovelluksena. Tuollainen epämääräinen irtoseksi on suomessa melko harvinaista.

Tämä. Kyllähän siellä tulee profiileja vastaan jotka myöntävät hakevansa pelkkää seksiä, mutta ne voi helposti swaipata vasemmalle. Jotkut alkavat mätchin saatuaan ehdottelemaan —> poistoon vaan. Itse etsin vakavaa suhdetta ja tapaillut tindermiehiä nyt muutaman kuukauden, olisikohan treffejä ollut nyt parikymmentä ja yhdenkään kanssa ei olla edes pussattu. Ihan perinteisiä näkemisiä julkisilla paikoilla: lenkkeilyä, juttelua ja kahvittelua ja keskimäärin treffit kestäneet sen pari tuntia. Ainakin omat treffikumppanit ovat hakeneet myös suhdetta ja todella mukavia miehiä ovat olleet, mutta eivät vain oikeita minulle.

Vierailija
14/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään =) Tai aina joitan hu*'ripukkeja löytyy, mutta melkein sen kuvan perusteella jo näkee jos ei ole muuta kuin se mielessä.

Minulla on parikin kaveria löytänyt sieltä aviopuolison, ja tiedän että seksiä ei ollut ekoilla eikä vielä kolmansillakaan treffeillä.

Vierailija
15/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida Tinderissä käyttää noita sanavalintoja, koskapa olet saanut seuraa.

Jo yksistään "nam"... hrrrrr...

No kiva jos kiihottaa.

;)

Vierailija
16/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään =) Tai aina joitan hu*'ripukkeja löytyy, mutta melkein sen kuvan perusteella jo näkee jos ei ole muuta kuin se mielessä.

Minulla on parikin kaveria löytänyt sieltä aviopuolison, ja tiedän että seksiä ei ollut ekoilla eikä vielä kolmansillakaan treffeillä.

Kerrotko meillekin miten kuvien perusteella näkee onko huo*ripukki? Paidaton kuva vai?

Vierailija
17/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä tietysti on sellainen oletus, mutta ei suinkaan läheskään kaikilla. Jotkut jaksaa jankuttaa, että Tinder on panosovellus, mutta oli sen alkuperä mikä tahansa, se ei ole sellainen enää, vaan lukemattomat ihmiset käyttää sitä ihan ilman pienientäkään aietta ryhtyä pikaiseen irtoseksiin.

Vierailija
18/18 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen konservatiivi täytyy olla, jos ei kykene ekoilla treffeillä seksiä harrastamaan? Oli kyseessä Tinder tai ei. Seksi on tärkeää. Seksi on hauskaa. Miksi en siis harrastaisi, jos toinen ihminen kiinnostaa? Jos seksi sujuu niin sitten voi jatkaa deittailua. Jos ei niin sitten uutta matoa koukkuun.