Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kertoo muiden tarinoita ominaan.

Vierailija
03.06.2019 |

Viimeksi tavatessa kertoi mun pari viikkoa sitten kertomani hassun sattumuksen omanaan. Hämnentävää, miksi joku tekee noin? En usko enää mitään sen kertomaa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se kuuntelee oikeasti

Vierailija
2/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä paljon puhuville.

Ei ne muista muiden puheita, ja vielä vähemmän omiaan.

Tälläiset ihmiset myös valehtelevat paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on, ei mitään sisältöä omassa päässä, kaikki jutut muilta varastettu.

Vierailija
4/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen tehnyt tämän aloituksen aikaisemmin, keksippä joku oma aloitus.

Vierailija
5/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoo mun ideat ominaan :D Jotenkin se kääntää jossain välissä minun esittämäni idean (jos se on siis hyvä idea :D ) niin päin että hän keksi tällaisen hyvän idean :D Jää kyllä kiinni noista, ja saattaa minullekin väittää että eipäs ollut kun hänen idea! mutta sitten kun kerron miten itse idean keksimistilanne meni, niin hoksaa että ai perskeles, niinhän se olikin.

Vierailija
6/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko tekee tota. Olen muutaman kerran näpäyttänyt, mutta inttää silti että hänen juttu

Vierailija
7/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen tekee tätä myös. On todella hämmentävää, kun kertoo porukassa vaikkapa mun kertomaa lomamatkajuttua omanaan. En kehtaa näissä tilanteissa kuitenkaan sanoa mitään, kun yleensä on enemmän porukkaa ympärillä. Kerran olen sanonut, kun kertoi mulle puhelimessa mun kokemaa asiaa omanaan. Käytös ei silti siitä ole muuttunut, pahentunut vain vuosien varrella. 

Hän kyllä valehtelee muutenkin kaikesta, juuri selvisi ettei työpaikkansa ja työnsäkään ole sitä, mitä on kertonut. En ymmärrä, miksi tällaisista asioista pitää valehdella?! Mitä merkitystä sillä on? Ei uskota enää mitään, mitä hän puhuu. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Hänellä on kyllä vähän narsisitisia piirteitä, näillä kaikilla valheilla ja toisten kertomuksilla yrittää luoda itsestään kuvaa menestyvänä, suosittuna ym. ihmisenä. 

Vierailija
8/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko savolainen?

Vierailija
9/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri esitti mun tarjoamat tötsyt ominaan ja keräs ylistykset jengiltä. Nyt kundi on ex-kaveri ilman tötsyjä.

Vierailija
10/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla narsistisia piirteitä .Ne ainakin laittaa omat mokat toisten tekemiksi ihan häikäilemättä silmiin katsoen,ja hyvät ihmisiä viihdyttävät jutut omikseen ja toisten ansaitseman menestyksen omakseen.

Vierailija
11/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kertoo mun ideat ominaan :D Jotenkin se kääntää jossain välissä minun esittämäni idean (jos se on siis hyvä idea :D ) niin päin että hän keksi tällaisen hyvän idean :D Jää kyllä kiinni noista, ja saattaa minullekin väittää että eipäs ollut kun hänen idea! mutta sitten kun kerron miten itse idean keksimistilanne meni, niin hoksaa että ai perskeles, niinhän se olikin.

Meillä sama! Pahimmillaan on mennyt niin, että mies on tyrmännyt ideani täysin ja kun aikaa kuluu, tulee esittelemään samaa ideaa minulle ihan tohkeissaan. Eikä yhtään muista, että kuuli sen alunperin minulta, mutta ei ottanut sitä kuuleviin korviinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi