Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut ex naiseni parhaaseen ystävään mitä teen?

Napanderi
03.06.2019 |

Elikkäs mitä mieltä asiasta olette kun olen tosiaan rakastunut ex naiseni parhaaseen ystävään todella palavasti ja palavat tunteet ovat vasta puolellakin mutta kun exäni kuuli että on tunteita minulla ja hänen ystävällään alkoi hän lyömään kapuloita rattaisiin ja uhkailleen molempia että sulkee meidät molemmat pois hänen elämästään. Ja tokihan vastapuoleni ei haluaisi parasta kaveria menettää mutta minkä me tunteilemme voidaan. Nyt hän sit tasa painoittelee asian kanssa että kummin mennään rakkaus vai ystävä edellä. Ja minun mielipide on se että luulen vahvasti että exäni saisi ajan kans sulateltua asian mutta vastapuoli ei oikein luota siihen. On ollut melko vaikeata tämä touhu kun exäni kans erottiin aika vasta 1kk sitten kun minun tunteet haihtuivat jo puolivuotias sitten ja hän ei ole ollut onnellinen vuoteen ja sen älysi vasta erossa. Ja eron aikoihin kävi ilmi tämän ystävän kans nämä tunteet jotka on ollut minulla niin voimakkaat että ei ole ennen tämmöistä ollut ja vasta puoli sanoo samaa omista tunteista. En haluaisi heidän ystävyyttä rikkoa mut tämä tunne on niin kova ja vasta puolella sama homma eli mitä tehdä asian kans? Toki minun mielipide on se että onko tosi ystävyyttä estää toisen onnellisuus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja tiedätkö se kemiallinen alkuhuuma kestää uuden kanssa aikansa ja sitte sä taas eroot onnettomana. Opettele hoitaa parisuhdetta. Sitä ennen opettele elää yksin

2/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä itelle todella hankala tilanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä on ollut teininä niitä pikku juttuja mut muuten kyllä pitkistä suhteista kokemusta. Mutta tämä on kyllä on ollut jotain uskomattoman vahvalle tuntuvaa itselle. Tälläkin hetkellä kun toinen tasapainottelee asian kanssa niin tuntuu ihan helvetin pahalle itellä että miten tässä käy

Vierailija
4/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde maksaa aina yhden tai kaksi ystävyyssuhdetta. Eikä aikuisuuteen oikein taida kuulua enää bestiskulttuurikaan. Ja mikä paras ystävä sellainen on,  joka ei hyväksy muiden tunteita? 

Vierailija
5/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette kaikki aikuisia ihmisiä, ymmärrätte kyllä, että ihmisiä ei voi omistaa. Sinun uusi suhteesi ei kuulu exällesi. Jos oikeasti olette rakastuneita, tietenkin olette yhdessä, ja ex joko hyväksyy sen tai ei. Se on hänen asiansa, eikä kuulu teille. Ja vastapuolella on myös oikeus valita, ottaako mieluummin suhteen sinun kanssa, vai tekee exän mieliksi. Jokainen päättäköön itse omasta puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme