Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut huolestunut tulevasta eläkkeestänne, jos olette olleet pitkään kotona?

Vierailija
03.06.2019 |

Mulle aikanaan lapsen adoptioäiti laittoi lehdestä otetun jutun kirjeessä jossa luki, että omaishoitajilla jää eläke pieneksi. Omituista huolehtia toisen asioista. Eikö olekin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä ja eläkkeeni (kertymä) on jotain 500 e.

Ikää 46 v. Huolissani olen.

Vierailija
2/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 38v ja en ole vuosiin käynyt töissä. En ole huolestunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sen eläkkeen pitää huolettaa.

Jos ei käy töissä, ei kerry työeläkettä, silloin saa vaan pikkuruisen kansaneläkkeen.

Ei se eläke tyhjästä tule, se tienataan työvuosina.

Vierailija
4/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sen eläkkeen pitää huolettaa.

Jos ei käy töissä, ei kerry työeläkettä, silloin saa vaan pikkuruisen kansaneläkkeen.

Ei se eläke tyhjästä tule, se tienataan työvuosina.

Niin, tiedän että eläkkeeni on tulevaisuudessa tosi pieni. Silti se ei minusta kuulunut hänelle mitenkään.

Vierailija
5/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huoleta mikään kun on hyvät lääkkeet käytössä.

Vierailija
6/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti luulette saavanne eläkelaskurin mukaisen eläkkeen sitten joskus? Olen itse 35v ja uskon, että kun reilun 30 v päästä jään eläkkeelle, ei eläkettä ole edes olemassa tai se on suuruudeltaan samaa luokkaa kuin työttömyyspäiväraha. Sen takia laitankin joka kuukausi 800 euroa sijoituksiin, ettei tarvitse sitten vanhana kitua.

Vierailija
7/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn töissä ja eläkkeeni (kertymä) on jotain 500 e.

Ikää 46 v. Huolissani olen.

Sama juttu vaikka en päivääkään ole hoitovapaalla tai työttömänä ollut. Onneksi hallitus nosti pienimpiä eläkkeitä ja lisäksi sitten saadaan vielä kansaneläkettä. Onhan se komiaa, että ikänsä työtä tehnyt ihminen ei tule edes työeläkkeellään toimeen eläkkeellä.

Vierailija
8/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti luulette saavanne eläkelaskurin mukaisen eläkkeen sitten joskus? Olen itse 35v ja uskon, että kun reilun 30 v päästä jään eläkkeelle, ei eläkettä ole edes olemassa tai se on suuruudeltaan samaa luokkaa kuin työttömyyspäiväraha. Sen takia laitankin joka kuukausi 800 euroa sijoituksiin, ettei tarvitse sitten vanhana kitua.

Turhaan sinä uskomuksinesi täällä ihmisiä pelottelet.

Vierailija
9/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin, että hoitoalalla on pienet palkat ja ei saa kuitenkaan yli kansaneläkkeen tason, vaikka kuinka töitä tekisi yli 40 vuotta ja itsensä raihnaiseksi työllään saattelisi. Parempi pitää huolta itsestään, siis hakeutua alalta pois! Menetettävää lähtijällä ei ole!

Vierailija
10/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu hetkeäkään että jäin kotiin hoitamaan lapsia 13 vuodeksi. Ja jos tiukka paikka tulee niin metsät ne tuolla vaan kasvaa kohisten.

Vierailija
11/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolestunut. Ikää on 36v ja töitä en ole tehnyt tai saanut. Ei kai se sen huonompaa ole kuin nytkään. Eli kädestä suuhun periaatteelle mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä