Seksiäänet
Kokemuksia..
Moni nainen väittää pystyvänsä olemaan hiljaa sängyssä, mutta yhtään ei ole kohdalle sattunut. Nainen ei ehkä tiedosta siinä eufoorisessa tilassa omia ääniä.
On se myös itsellä vaikea olla hiljaa juuri ennen sitä purkautumista.
Kommentit (8)
Monelle ulina saa homman tuntumaan itsestäkin kuumemmalle kuin yrittämällä olla hipihiljaa.
Olen mies, olen täysin äänetön naidessani. Olen urheilija ja johtunee kovasta kunnostani. Enkä runkatessaan sen enempää, sänky voi vähän liikahtaa. Asunto-osakas voidaan häätää asunnosta riettaan käytöksen vuoksi.
Yksi vaellusreissu on jäänyt mieleen. Majotuin järven rantaan telttaan ja laitoin iltapalan ja menin nukkumaan. Olin nukahtanut mutta heräsin ja luulin nähneeni unta.
Ei mutta kyllä ne samat äänet kuuluvat vieläkin. Nainen kiimassa huokailee. Avasin teltan oven ja kuulostelin ja katselin järvelle päin, niin huomasin vasta rannalla teltan. Otin kiikarit ja katsoin kiikarin läpi tarkemmin, totta tosiaan, siellä oli pariskunta teltassa lemmenleikeissä. Teltta heilui ja äänet kuuluivat.
Etäisyyttä oli ehkä n. 100m, mutta tuuli toi äänet ihan selvästi vettä pitkin, jopa häiritsevästi. Mutta se mitä ne äänet aiheutti, niin sen te tiedätte. Paisuvaiskudoksiin pakkautu veri ja tunteen te miehet tiedätte.
Äänestä päätellen nainen tuli ja sitten tuli mies. Teltta heilui ja kohta ulos tuli alaston nainen. Äkkiä kiikarit silmille ja näköalat olivat niin selkeät että ajeltu hunajavako erottui. Rinnat olivat kuin kypsät päärynät. Näky ei oloani helpottanut vaan paineet vain kasvoivat.
Nainen pesi itseään järvessä minua päin, huomaamatta minua. Siinä vaiheessa olo oli jo aika sietämätön. Nainen palasi telttaan ja hommat jatkui.
Alkoi taas ne kiimaäänet ja ne saivat niin kiihkoon minut, etten voinut enään pidätellä vaan muutama käden liike ja kassit tyhjenivät.
Mitä tästä opimme...Te naiset saatte meidät miehet (ehkä jonkun naisenkin) kiiman valtaan teidän äänillänne, joskus tiedostamattakin:)
-kapa70
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaellusreissu on jäänyt mieleen. Majotuin järven rantaan telttaan ja laitoin iltapalan ja menin nukkumaan. Olin nukahtanut mutta heräsin ja luulin nähneeni unta.
Ei mutta kyllä ne samat äänet kuuluvat vieläkin. Nainen kiimassa huokailee. Avasin teltan oven ja kuulostelin ja katselin järvelle päin, niin huomasin vasta rannalla teltan. Otin kiikarit ja katsoin kiikarin läpi tarkemmin, totta tosiaan, siellä oli pariskunta teltassa lemmenleikeissä. Teltta heilui ja äänet kuuluivat.
Etäisyyttä oli ehkä n. 100m, mutta tuuli toi äänet ihan selvästi vettä pitkin, jopa häiritsevästi. Mutta se mitä ne äänet aiheutti, niin sen te tiedätte. Paisuvaiskudoksiin pakkautu veri ja tunteen te miehet tiedätte.
Äänestä päätellen nainen tuli ja sitten tuli mies. Teltta heilui ja kohta ulos tuli alaston nainen. Äkkiä kiikarit silmille ja näköalat olivat niin selkeät että ajeltu hunajavako erottui. Rinnat olivat kuin kypsät päärynät. Näky ei oloani helpottanut vaan paineet vain kasvoivat.
Nainen pesi itseään järvessä minua päin, huomaamatta minua. Siinä vaiheessa olo oli jo aika sietämätön. Nainen palasi telttaan ja hommat jatkui.
Alkoi taas ne kiimaäänet ja ne saivat niin kiihkoon minut, etten voinut enään pidätellä vaan muutama käden liike ja kassit tyhjenivät.Mitä tästä opimme...Te naiset saatte meidät miehet (ehkä jonkun naisenkin) kiiman valtaan teidän äänillänne, joskus tiedostamattakin:)
-kapa70
Mulle on käyny samantyylinen tapaus. Eka kerta oli kaverin luona kotibileiden yhteydessä. Havahduin yöllä sohvalla nukkuessa naimisen ääniin. Kaverin muijan huohotus ja ääntely kuului makkarista. Oli pakko mennä kurkkimaan. Meni käsi aika nopsaan kalsareihin. Ei tosiaan tarvinnut kiskasta kuin muutama nykäsy kun kalsarit kastui.
Yks hyvin tunnettu suomalainen naisjuontaja asui stadissa kerrostalossa, niin hänen äänekkyys oli jotain mahdotonta ja sai siitä huomautuksen(huomautuksia). Kiihkeä tumman naisen temperamentti.
Olisi kamalaa jos pitäisi keskittyä olemaan hiljaa. Vissiin omakotiasuja lopun ikää..
Kaikki naiset sitä ei tätä taas...
"Kaikki naiset pitävät ääntä nauttiessaan
Nainen ei voi olla hiljaa nauttiessaan"
"Eipäs vaan nainen feikkaa voihkiessaan
Nainen syventyy nauttimaan kun on hiljaa"
Vai olisko taas oikea vastaus: naisia on monia. Tapoja joilla naiset harrastavat seksiä on vielä enemmän.
Itse pidän ääntä kyllä kun pannaan, se auttaa mua nauttimaan seksistä estoitta. Pidän myös siitä, että mies pitää edes jonkin verran ääntä eikä ainakaan ole häpeilyn vuoksi hiljaa.
Joskus olen kuitenkin hiljaa, joskus vaan keskityn enemmän ja on eri tunnelma
Opimme tästä, että kaikesta sitä saa väännettyä
Kiihottavaa kuunnella yläkerran pariskunnan sängyn pauketta ja naisen kiimaista voihkinta ja kiljuntaa. Asumme vanhassa puukerrostalossa, jossa on todella huonot äänieristykset.
Kun tapaan rappukäytävässä tätä naapurin naista, niin ehkä olen vähän hämilläni tilanteesta. Tervehdin häntä, enkä ole maininnut mitään äänistä.
Nainen on ihan tavallinen, ulkokuori voi pettää ;) Sisältä paljastuu äänistä päätellen oikea naaras tiikeri, jonka minäkin haluaisin sänkyyn.
Jouko