Kyllä elämä on turhaaa ja pskaa ilman parisuhdetta?
Eii mitään takoitusta. Yrittää löytäää vaan teeskennellysti jotain epätoivoissaaan jotain mukamas elämäntarkoitusta.
Kommentit (9)
Parisuhde eli seksiä, vaikka ei haluttaisi, riitoja, mustasukkaisuutta, toisiin ihastumista...
Pitäää olla halipöö.. nä jolle avautua tunnontuskiisssaan ja katella popkornia jyystäen romanttisia komedioooita.
Elämä on pskaa ainakin todella huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde eli seksiä, vaikka ei haluttaisi, riitoja, mustasukkaisuutta, toisiin ihastumista...
Täämä sinkku elämä on jotenkin karua ja merkiityksetöntä. Kun ei seinät vastaa vaikka kuinka elävöiisi.
Ja parisuhteessa joutuisit etsimään sitä elämän tarkoitusta noiden 2:n mainitsemien lisien kanssa.
Elämä on ihanaa ilman parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täämä sinkku elämä on jotenkin karua ja merkiityksetöntä. Kun ei seinät vastaa vaikka kuinka elävöiisi.
Mä muuistan kun mä oliin ihan pieni niin sanoin kysyin joka ilta ennen nukkumaan menoa äitiltäni etttä tuuthan sä mun mukaaan sitten etsimään tyttö ystävää. Ja sitten luettiin aina rukos levolle laske luojani armias ole suojani jos sijailtaaain en nousisi ota tykösi aaamen.
Suomaalaiselle ei kuulu parisuhde, koska se on todella v ittumainen ihminen.
Se on kovia kokenut ja muistaa kokemuksensa kyllä kostaa muille.
Kuspäinen kerta kaikkiaan.
Yrittää avautua jollekkin busiisssa. " okei joo mä en nyt ihan oikeeesti jaksa. Painuisitko yståävälllisesti vaikka vttuun siitä itkemästä".