Milloin ihmisellä on lupa masentua?
Kysymys otsikossa. Minkälaiset elämän koettelemukset ovat sinun mielestäsi sellaisia, joiden jälkeen alkaa olla enemmän kuin todennäköistä ja normaalia, että ihminen masentuu?
Kommentit (8)
Sama kuin kysyisi milloin ihmisellä on lupa, sairastua syöpään.
Kylllä se pitäää antaa tulla oikein kunnolla purkaukset kunnollla ulos etttä ei synny selllaisia kuten kouluampumiset ymss....
Hauraat astiat ei kestä kynnen katkeamistakaan ja toiset taas porskuttaa läpi vaikka mistä.
Enemmän pitäis tutkia näitä selviytyjiä kuin kaikesta sairastuvia- Suomessa mukana on paljon hyvinvointiahdistusta kun kaikki on liian hyvin
Teillä ei ole lupaa sairastua mihinkään T: Kokoomus ja EK
Vierailija kirjoitti:
Kylllä se pitäää antaa tulla oikein kunnolla purkaukset kunnollla ulos etttä ei synny selllaisia kuten kouluampumiset ymss....
Kaiikki sellainen mikä ei ole käsitetttävissä ja kontrolllissa niin se aiheutttaa selllaista sekaannusta ja mielenterveyyysongelmia kulttuuuurissa. Eli järkeä ja kirkkautta kohti onn käytävä hyvinvounnin nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuskin masentuu syyttä. Sinä vain et tiedä sitä syytä arvostellasi muiden elämää. Koskaan ei voi tietää mitä toinen on konenut, joten kannattaisi pitää turpansa kiinni ettei tee vain itsestään aasia.
En ajatellutkaan arvostella ketään muita, ei tulisi mieleenikään. Olen itse masentunut ja lähinnä mietin, että onko "normaalia" masentua kokemieni asioiden jälkeen, vai olenko "normaalia" heikompi, kun olen ko aaioista masentunut.
Ap
Ei se masennus lupaa kysy. Kasvaa salakavalan hissukseen, kunnes on itseään ruokkiva oravanpyörä.
Kukaan tuskin masentuu syyttä. Sinä vain et tiedä sitä syytä arvostellasi muiden elämää. Koskaan ei voi tietää mitä toinen on konenut, joten kannattaisi pitää turpansa kiinni ettei tee vain itsestään aasia.