Oletteko olleet tänään ylioppilasjuhlissa?
Mä olin kaksissa. Ekoissa olin emännän hommissa, toisissa pelkästään vieraana.
Kommentit (24)
Vieraana olin. Todella kauniit juhlat ja väkeä oli tulossa lisää niin lähdimme miehen kanssa pois alta kun tupa oli täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oltiin ja ihan vieraina. Meitä ei nakitettu yllättäen hommiin.
Ei muakaan yllättäen nakitettu, vaan ihan hyvissä ajoin pyydettiin.
Ap
Onneksi oli nyt välivuosi juhlista!
Pitkästä aikaa ei tänä vuonna yksiäkään ylppäreitä, eikä myöskään rippijuhlia. En valita.
Olin poikaystävän yo-juhlissa. Nätti ilma ja mukava ilmapiiri tekivät päivästä ikimuistoisen. Tarjoilu oli monipuolista ja kaikille löytyi jotakin :) onnistuneet juhlat!
Olin.Osa paikallaolijoista sellaisia, joihin todella vaikeat suhteet, mutta selvisin..
En todellakaan. Miksi olisin ollut? Eikö täällä muusta puhuta?
Ikävä kyllä. Mies tiiraili liian kiinnostuneesti juhlittavan kavereita (nuorimmat ehkä 15) ja luuli ettei kukaan huomaa. Hävettää ja raivostuttaa!
Olin ylioppilasjuhlissa. Oli kyllä hyvinkin turhanpäiväistä osallistua, mutta minkäs teet. Kovin mielenkiintoisia aiheita ei tullut juteltua ja en edes ylioppilaan kanssa saanut oikein kunnollista keskustelua viritettyä. Syötävät olivat hyviä, toisaalta tuli siinä sitten lihottua ja yo-lahjaan kului rahaa. Olen joskus miettinyt, mitä htin virkaa sukulaissuhteiden ylläpitämisellä tänä päivänä on. Jos joutuisin elämässäni suureen pulaan joku päivä, niin tuskin sukulaiset tarjoisivat majoitusta tai rahalainaa, sossun varassa siinä olisi. Sukulaiset kyllä puhuisi, että sekin kuulemma on asiansa sössinyt.
Olen 40 ja olen eläessäni ollut yksissä yo-juhlissa, sekä tavallaan omissa (ei ollut kunnon juhlat joten en tiedä lasketaanko). Olisitte onnellisia että teillä on ilmeisesti sukua ja läheisiä.
En ollut. En ole koskaan ollut... N39v
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä. Mies tiiraili liian kiinnostuneesti juhlittavan kavereita (nuorimmat ehkä 15) ja luuli ettei kukaan huomaa. Hävettää ja raivostuttaa!
Voi helvetti..
Olin kummitytön juhlissa, tarjoilut oli herkullisia ja oli mukava nähdä tuttuja.
Ei ole joka vuosi näitä juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Näin yksineläjänä mietin, et olis mukava kun olis mies seurana, mutta ehkä ei olekaan...
Vierailija kirjoitti:
On sulla kyllä mahtava mies, ei voi muuta sanoa
Pikaisesti käytiin veljenpojan juhlissa Granissa. Oli kiire tänne Naantaliin botskille. Ihan kivat juhlat oli, isäntäperhe musisoi ja tarjoilut oli kivan keväisen kevyet. Ja tottakai superhyvä spettari tuli!
Ihanan ja fiksun kummipojan juhlissa!
Joo, oltiin ja ihan vieraina. Meitä ei nakitettu yllättäen hommiin.