Minkälainen ihminen paskoo niin että iso roiskeläntti on kannen alapuolella asti?
Kommentit (11)
Sellainen, jolla on suurpaineripuli.
Eikö sinulla ole koskaan ollut todellista ruiskuripulia, joka lentää täysin hallitsemattomasti jopa pitkin seiniä?
Kyllä itsekin välillä yllätyn omia tuotoksiani, mihin suuntaan se roiskuu. Sitä kun jotenkin kuvittelee, että se suoli osoittaisi suoraan sinne alaspäin, mutta saattaakin roiskahtaa pöntön oikeaan reunaan.
Mulla tuotos on löytynyt joskus ihan toisesta huoneesta vaikka pönttöön tähtäsin.
Minä puolestani ihmettelen, onko tosiaan ihmisiä jotka ei vilkaisekaan sinne pönttöön päinkään vaan juoksevat äkkiä vessasta ulos pöntön silmät kiinni vedettyään, jättäen sen räjähdyksen sinne putsaamatta?
Kiinalainen, joka rinkulalle kyykkien rojauttaa kyykkyp**kan.
Sellainen joka ei istu tiiviisti jalat yhdessä ahteri peittäen koko istuimen ja jolla jää pienikin lento rako johonkin kohti.
On kuule verta ja paskaa kannen alla ja siinä ylemmässäkin kannessa, kun on tällainen vatsavaivainen ja jumalattomat pukamat. Osaan kyllä siivota jälkeni.
T: N36 jolla vientiä riittää :D
Minä! Mieheni taitaa täällä valitella. 🤣
Sellainen jolla paska lentää komeasti.
Shit happens, eiköhän tuota käy jokaiselle joskus jos on syönyt jotain. Ei se perse aina toimi kuin strömsöössä.