Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut tykkää supermalleista?

Vierailija
01.06.2019 |

On olemassa pieniä naisia ja on olemassa suuria naisia. Pienet naiset on esim supermalleja, suuret naiset on esim plusmalleja. Miksi jotkut tykkää pienistä naisista?
Kysyn koska en tiedä, en ymmärrä. Itse näen asian näin: pienillä naisilla on pienet muodot, suurilla naisilla on runsaat muodot. Runsaat muodot ovat paremmat kuin pienet muodot, joten suuret naiset ovat parempia kuin pienet naiset, pidän suurista naisista. Tuo on ainoa tapa jolla osaan tätä asiaa ajatella. Mikä logiikka heillä on jotka pitävät pienistä naisista enemmän kuin suurista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi parempi.

Vierailija
2/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinäpä osaat ajatella asiaa hurjan monipuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköihanteet on ihan kummallisia. Ei niitä voi ymmärtää. Itse yritän katsoa ihmisiä vähän fiksummin kuin vain "onko toi pieni vai iso?" Toisaalta kyllähän se elämää helpottaisi jos olisi jokin yksi helppo kriteeri jolla voisi luokitella ihmisiä tuosta noin vain. Voisi elää kuin robotti.

Vierailija
4/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin kuulla miksi ihmiset niitä supermalleja tuijottelee.

Vierailija
5/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinäpä osaat ajatella asiaa hurjan monipuolisesti.

Tiedän että olen yksinkertainen. Siksi kysyn muilta jotta oppisin jotain kun en itse osaa tätä asiaa järkeillä.

Vierailija
6/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermallit ovat yleensä vähintään 175cm pitkiä. Eivät ne nyt niin kovin pieniä ole.

Vierailija
7/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on malleja... mutta super!

Vierailija
8/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supermallit ovat yleensä vähintään 175cm pitkiä. Eivät ne nyt niin kovin pieniä ole.

Toi on toinen juttu mitä mä en ymmärrä: miksi jotkut pitää pitkistä naisista? Mitä hyötyä siitä pituudesta on? Pituus on turhaa. Pitää olla oikeista kohdista pyöreä. Pituus turhaa, leveys tärkeää.

Vierailija
9/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluisin kuulla miksi ihmiset niitä supermalleja tuijottelee.

Kai ihmisillä on harrastuksia oltava.

PS. Leevi and the Leavingsin sanoin: sä olit sopivasti lihava...

Vierailija
10/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mitään 😁😁😁😁 oon aika pienikokoinen ja tykkään olla. Iso ja näyttävä näkyy kauas, mut mulla on aina hyvä olo ku oon pieni 😁 en haluis olla pitkä ja iso. 😁Vaikka olisinkin näyttävämpi sillon. Ehkä kuvissa ok mut ei ainakaan tunnu paremmalta jos on iso 😁

Vierailija
11/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja kaunis on aina sata kertaa parempi kuin joku läski pullukka.

Vierailija
12/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul tulee naisellinen olo just siitä ku oon pieni 😁 en tiiä millainen olo pitkillä tulee, mut mulla ainaki just pienuus on se miks tunnen olevani naisellinen. Pitkät naiset on myös hienoja omana itsenään.

Vierailija
13/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ei oo mulle kauniin synonyymi, paremminkijos muodokkuus on 😁 must muodokkuus myös tuo naiseuden esiin, hoikkuus taas ei. Mut tää on vaan mun mielipide!

Vierailija
14/14 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit ei välttämättä ole lainkaan kauniita, huippumallit yleensä eivät ole. Sen sijaan heillä on persoonalliset, luustoltaan kuvaukselliset kasvot sekä niin hoikka vartalo, että sen päälle voi heittää millaisen vaatteen tahansa ja se laskeutuu ja liikkuu mallin päällä juuri oikealla tavalla. Ihonmyötäisissä tai kovin paljastavissa vaatteissa pitkä ja hyvin hoikka malli näyttää kauhealta.

En usko, että kovin moni piti esim. Selviytyjissä esiintynyttä Wilmaa millään lailla kauniina.