Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen peruskoulun päättötodistuksen tyttäresi tai poikasi sai?

Vierailija
01.06.2019 |

Oliko tyytyväinen itse? Entä vanhemmat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saivat tosi hyvät paperit. En kyllä vähempää odottanutkaan. Tyytyväisiä ja ylpeitä olemme molemmista.

Vierailija
2/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sai hyvän, lukuaineiden KA 9,5. Olen tosi ylpeä ja tyytyväinen. Luonnontieteet olleet aina helppoja, mutta hän halusi myös äikän kymppiin. Se oli ihan työvoitto eli osoitti hänelle, että pelkkä lahjakkuus riittää tiettyyn pisteeseen ja sitten alkaa työ. Se kymppi ei tullut vain lusimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sai vähän alle kasin keskiarvon. Omalla tasollaan, joten tyytyväisiä ollaan kaikki. Kyllä tuolla johonkin lukioon pääsee.

Vierailija
4/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,6 oli keskiarvo. olen tyytyväinen.

Vierailija
6/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 7,9, vähän laiskanlainen on, ei vielä kunnianhimoa, olisi pystynyt parempaan enkussa, ruotsissa ja historiassa ainakin. On kyllä painotettu että jatkossa täytyy panostaa hiukan enemmän. Tosiaan nyt suurinpiirtein sekunnissa läksyt tehty, ei valmistaudu kokeosikn juurikaan, eikä tehnyt mitään ekstraa. Mennyt siitä mistä aita matalin. Mutta ei tämä vielä mitään merkitse, yläkoululla täytyy alkaa tehdä vähän töitä.

Vierailija
7/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä kymppejä kaikki, mutta en ole tyytyväinen kun ei saanut primusstipendiä. Niin moni av-mamman jälkeläinen oli samoilla arvosanoilla todistusta saamassa, joten ymmärtäähän tuon. No, lukiossa asia korjataan ja toivottavasti saa sen 10 laudaturia ainakin. Ja miksei saisi.

Vierailija
8/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasiluokka ja keskiarvo 8,1 ja kyllä sekä poika ja me vanhemmat olemme tyytyväisiä.

Vierailija
9/13 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei näköjään tykätä, jos jonkun lapsi/lapset on saanut yli 9ka paperit:) No voiko muuta odottaakaan tältä palstalta.

Vierailija
10/13 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sai keskiarvoksi 7,8 eli ihan hyvin. Hakenut kahteen paikkaan ammattikouluun (laitoskeittiö ja puhtaus ja kiinteistöala). Nyt jännätään tuleeko meidän neiti opiskelijaksi :)

Vierailija
11/13 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,6 keskiarvo. Olen tyytyväinen. Syksyllä auto-linjalle.

Vierailija
12/13 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat saivat tosi hyvät paperit. En kyllä vähempää odottanutkaan. Tyytyväisiä ja ylpeitä olemme molemmista.

Meilläkin saivat oikein hyvät paperit. Tyylikästä, virallisen oloista, vähän kiiltävää paperia, semmoiset valkoiset A4:t. Olemme tyytyväisiä sekä lapsiin että todistuksiin.

Vierailija
13/13 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sai ihan ok todistuksen, tyttö ja poika. Ei mitään huippuarvosanoja, sellaista 8 tasoa. Molemmilla käyttäytyminen tosi hyvä. Wilman kautta ei ole ikinä tullut mitään negatiivista, ja kaikissa opettaja-vanhempi-keskusteluissa on aina todettu, että kaikki on hyvin eikä mitään haasteita ole.

Olen oikein iloinen ja tyytyväinen näistä kivoista tasapainoisista lapsista.

T. Yh-äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi