Käsivarressa vähän kyynärpään alapuolella kipeä patti
Patti ilmestyi nopeasti (päivässä?) ja on sellainen epämääräisen muotoinen (jokusen sentin kokoinen?) ja kipeä sekä kova. On kiinni jossain, ei liiku. No niin palstatohtorit, kertokaahan pitäisikö tästä lääkäriin hakeutua :D Mies hoputtaa menemään, mutta itse en jotenkin kokisi sitä niin.
Kommentit (13)
Tuollaisen takia ei todellakaan mennä heti lääkäriin.
Tärkeintä on, että kysyt apua Vauva-palstalta etkä lääkäriltä... mitä ne asiantuntijat tietää!
Varmaankin joku ganglio se on. Siis hyytelöä käytännössä ja ne tulevat nopeasti toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että kysyt apua Vauva-palstalta etkä lääkäriltä... mitä ne asiantuntijat tietää!
Tuskin sitä jokaisen epämääräisen asian takia varaa aikaa lääkäriin. Muutakin tekemistä.
Jos kyseessä olisi Suomi-neito, olisi se patti käsivarren alapuolella Pallas-tunturi
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako aloittaja olla kuulolla vielä? Mikä se patti sitten oli? Mulla nyt samanlainen kyynärvarressa.
Täällä kolmas jolla samanlainen patti.....hooooo onko sikaruttoa liikkeellä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sitä jokaisen epämääräisen asian takia varaa aikaa lääkäriin. Muutakin tekemistä.
Tee vaan ne tekemiset ensin ja seuraile ...🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee vaan ne tekemiset ensin ja seuraile ...🤭
Juuri näin. Ja jos jollain on jo kokemusta samasta, niin kertokaa ihmeessä.
Tulehtunut imusolmuke?
Kasvain kun on erittäin harvoin kipua aiheuttava...
Mahtaako aloittaja olla kuulolla vielä? Mikä se patti sitten oli? Mulla nyt samanlainen kyynärvarressa.