Wau!! ENpä tiennytkään että meillää on Metti Forssellin kaltaisia kansainvälisiä komeettoja suomessa! Olen ylpeä suomalaisuudestani!
Hän on menestynyt, itsenäinen, varakas, koulutettu, akateemikko, valovoimainen, bisnes-lady, poliitikko, esikuvallinen, hyvässä fyysisessä kunnossa jne. On ilo olla suomalainen!
Kommentit (14)
Keksi ap joku uusi, nämä on jo niin nähty.
Miksi olet ylpeä asiasta, jonka eteen et ole tehnyt itse mitään? Rotu ja kansalaisuus tulee ihan kuin Manulle illallinen. Ei siinä luulisi ylpeilyn aihetta olevan.
Onko sen komeetan paino yli miljoona tonnia? Entä pituus, onko yli 200 metriä? Onko muoto pyöreä, vai esim. päärynänmuotoinen? Uhkaako koko maapalloa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ylpeä asiasta, jonka eteen et ole tehnyt itse mitään? Rotu ja kansalaisuus tulee ihan kuin Manulle illallinen. Ei siinä luulisi ylpeilyn aihetta olevan.
Koska se on itse se Mette vai mikä Mella se nyt olikaan. Nevahööd.
Akateemikko? Tiedätkö edes mitä se termi tarkoittaa?
Te rahvaat ette vaan osaa arvostaa ylivertaisianne! ;)
Akateemikko! Onko hänellä Tasavallan Presidentin myöntämä arvonimi. Ei siellä tuota Metten nimeä ollut. Ehkä on jonossa. Akateemikon arvonimi on myönnetty mm A..: Virtaselle, Alvar Aallolle ja Mika Waltarille. Mitä erityisiä ansioita hänellä on tieteen tai taiteen parista?
Ketä bloggaajaa seuraavaksi yrität saada ihmiset täällä dissaamaan? Käsittele kateuttasi jollain muulla tavalla, jooko.
En ole koskaan edes nimea kuullut, ei hajuakaan mita han tekee.
Eikös Metti ole alunperin Virosta muistelen näin.
Poliitikko? Jalkapalloilijan vaimo ja jtn muotiblogia pitää. Mutta käsittääkseni ei ole mtn tekemistä politiikan kanssa.
Musta oikeasti ihan symppis nainen ja aivan asiallinen. En ymmärrä miten joku ehtii elämässään tuotakin vihaamaan ja haukkumaan? Olisi edes jotain rakentavaa kritiikkiä, mutta pelkkää piruilua. Ei tuo nainen käsittääkseni esiinny minään akateemikkona tms.
PIIA: Ymmärrän että sulla on tylsää, mutta jätä METTI jo rauhaan, se ei ole tehnyt sulle mitään.
Kuka on Metti Forssell ja mikä on sen kometan virallinen tunnus. Käytkö lähellä maata koskaan?