Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuijotat raskaana olevaa?

Vierailija
01.06.2019 |

Itse olen viimeisilläni raskaana, kk enää laskettuun aikaan. Tänään oltiin liikenteessä ja kaupoilla, huomasin miten moni mies ja nainen tuijotti.

Tää ei ollu kuvittelua koska ihan selvästi huomasin että kun katsahdin heihin, heillä oli katse minussa mutta käänsivät sen heti pois kun katsoin heihin päin.

Ei mua kukaan normaalisti noin tuijottele. Ei mua nyttenkään tuijottelut häirinneet vaan mietin itsekseni että mikä siinä raskaana olevassa naisessa on niin ihmeellistä että niin moni tuijottaa. 🤔

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kyllä sen verran harvinainen näky että otan yleensä kuvankin todisteeksi. Voi sitten myydä iltapäivälejdille että lisääntyvä henkilö bongattu.

Vierailija
2/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kova vauvakuume ja olisit mielestäni niin kaunis, että saattaisin salaa katsella ja kääntää pään sitten, ettet huomaisi. Ihan huomaamattakin saattaa katse viipyä siinä söpössä mahassa. Anteeksi, ei ole tarkoitus tuijottaa töykeästi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijota, mut kyllähän sen huomaa väkisinkin jos on iso vatsa jo.

Joskus on mielessä käynyt et onneks mun ei tarvi enää synnyttää.

T. 4 lapsen äiti

Vierailija
4/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva. Ajattelen sitä ihanaa pientä olentoa.

Vierailija
5/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina että mikähän ruskeaVauva sieltäkin mahtaa putkahtaa.

Vierailija
6/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin onko tuo pallopaita siiderin aikaansaannosta 🤔

Vierailija
7/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoidoissa ollessa katselin ajatuksella ”voih olisipa minullakin jo tuollainen ihana pyöreä vatsa” ja raskauden jälkeen taas kaiholla muistelin. Vauvakuumeessa taas ihan kaipuusta. En kyllä yleensä kuin vilkaise ja annan pienen hymyn jos huomaa, ettei vaikuta sellaiselta toljotukselta. :D Mä luulen, että moni katsoo ihan positiivisella mielellä, onhan raskaana oleva nainen sellaisessa kauniissa ja pyhässä tilassa, elämä perustuu jatkuvuuteen ja varmaan vaistomaisesti ihmiset katselevat vauvavatsaa.

Vierailija
8/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on kaunista ja kiehtovaa. Ja mulle ainakin tulee haikea, onnellinen ja sillai hyvällä tavalla kateellinen olo vauvamahoja nähdessäni. Omat lapset kun on jo tehty.

Vierailija
9/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 23 menossa, ja saatan vilkaista miettiessäni, kuinka pitkällä kanssasisar on.

Vierailija
10/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viikko laskettuun aikaan ja uskon että minua tuijotetaan sen takia, että olen lyhyt nainen ja mahan koon perusteella on taas miltein 5 kiloinen poika tulossa ja tässä lopussa on näitä päähänpistoja että pitää saada koko puutarha laitettua ja multaa hinaan pussitolkulla perässäni :D

Vierailija
11/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän haluaa lapsesi. Skriik skriik! ;D

Vierailija
12/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli moni katsoo haikeudella tai uteliaisuudella. 🤗

Miehetkö ne luulee raskausvatsaa siiderin aiheuttamaksi? 🤣 Ap

Vierailija
13/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se pyöreä masu vaan on niin soma!

Vierailija
14/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä katson.

Vierailija
15/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuijotanko, mutta kun näen raskauden loppuvaiheessa olevan naisen, minulle tulee elävästi mieleen ne lonkkakivut, mitä minulla oli siinä vaiheessa. Oikeastaan jännää, että juuri lonkkakivut tulevat mieleeni, vaikka minulla oli pahempiakin vaivoja loppuraskaudesta.

Vierailija
16/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on viikko laskettuun aikaan ja uskon että minua tuijotetaan sen takia, että olen lyhyt nainen ja mahan koon perusteella on taas miltein 5 kiloinen poika tulossa ja tässä lopussa on näitä päähänpistoja että pitää saada koko puutarha laitettua ja multaa hinaan pussitolkulla perässäni :D

Huh, miten jaksat? Mulla on jo nyt niin kipeänä paikat että toivoisin synnytyksen olevan jo käsillä. En jaksais ruveta enää mitään multasäkkejä ruveta raahailemaan. 🙈 Ap

Vierailija
17/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen "lihava vai paksuna 🤔" tai "hyi helvetti" tai "luojan kiitos tuo en ole minä" tai "vois pukeutua vähän peittävämmin" tai jotain vastaavaa. Sori vaan mutta kaikkien mielestä raskaus ei ole positiivinen asia.

Vierailija
18/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina että mikähän ruskeaVauva sieltäkin mahtaa putkahtaa.

Ruskeaa kyllä taitaa putkahtaa vauvan mukana, mutta ei se kyllä vauva ole mitä sieltä tulee. 😁 Ap

Vierailija
19/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon yleensä jos on ruma nainen että kukahan totakin on jyystänyt ja vieläpä halunnut lisääntyä hänen kanssaan. T. Katkera rumilus

Vierailija
20/22 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin tuijottavani, kun varmaankin jo lähes viimeisillään raskaanoleva kömpi hieman vaivalloisesti bussiin. Jäin hieman haikeana muistelemaan, miltä olo tuolloin tuntui. Miten tunsin potkut, ja liikkeet. Ja nyt se ainokainen jo räpistelee pois kotipesään.

Monille raskaus tuo muistoja, osalle siinä on jotakin mystistä.