Miksi ihmiset on nykyään niin vihamielisiä?
Tämänkin palstan kirjoituksiakin kun katsoo niin.... Miksi ihmiset on niin epäystävällisiä toisilleen?
Kommentit (12)
Minä huomaan vihamielisiä ainoastaan täällä. Kannattaa mennä välillä ulos tuulettumaan.
Raamatun mukaan lopun aikoina ihmiset ovat pahoja toisiaan kohtaan. Tällaisilla palstoilla ihmiset sanovat sen mitä oikeasti ajattelevat.
Oltiin ennenkin, mutta silloin ei ollut nettejä joissa pystyi tuomaan vihaansa esille.
Onko syynä se, että me Suomalaiset ei osata kunnioittaa ja rakastaa toista yhtä paljon kuin itseä?
Surullista, että on myös sellaisia ihmisiä olemassa joiden kanssa ei voi keskustella ystävällisesti vaikeista asioita.
Jos on esim. persoonallisuushäiriö niin tällainen henkilö ei näe omaa osuutta asioihin. Virheet käännetään muiden syyksi.
Sillonhan asia on pakko puida täällä tai jossain muualla.
anonyymisti on aina helpompaa vihata. ihmiset on pelkureita eikä osaa enää sanoa suoraan kasvotusten, ainakaan me naiset.
Ihmiset ovat pelkureita, eivätkä uskalla enää olla haavoittuvia, sanon minä.
• "Kulttuurikuplat" ja elämäntapahalveksunta
• Internet-keskustelukulttuuri ja nihilismi
• Työhyvinvointi ja työnjakaantuminen
• Syrjääntyminen ja syrjäyttäminen
• Sosiaalisen koheesion puute ~ yhtenäiskulttuurin toisarvoistuminen?
• Individualistinen kilpailukeskeinen suoritusyhteiskunta
• Sosio-ekonomiset erot
...
Tää on pelkkä vaihe. Nyt kun saa sanoa mitä haluaa, on tullut aika päästellä kaikki ilkeydet ilmoille. Kohta tähän kyllästyy ja ihmiset alkavat rakentaa taas parempaa tiimihenkeä.
Vierailija kirjoitti:
🐮
Ketjun kevennys. Kiitos. Sait minulle iloisen mielen.
Ymmärrä. Ymmärrä. YMMÄRRÄ. Tai yritä edes ymmärtää.
Silloin pärjäät hyvin ihmisten kanssa.
Eikä sinun tarvitse keljuilla muille.
Koska tosikot.