Mitä luokkanne häiriköistä ja heikoista oppilaista tuli?
Kommentit (51)
Vankilassa oli ja sitten kuoli hämärissä olosuhteissa.
Lääkäri, opettaja, toimittaja ja kansanedustaja.
Alkoholisti, raksamies ja sähkömies.
En tiedä. En ole tavannut heitä peruskoulun jälkeen. Minusta tuli laitoshuoltaja.
Erittäin menestyneen yrityksen toimitusjohtaja. Yksi kympin tyttö murhattiin.
Elämänkoululainen joka tekee työllistämistuki töitä.
Pahin häirikkö ei ollut luokalla kuin puoli vuotta (onneksi), mutta nykyisin se on vankilassa tapon yrityksestä. Muita varsinaisia häiriköitä ei ollutkaan, tekivät omia juttujaan takapenkillä eivätkä häirinneet opetusta.
En tiedä. Menin itse lukioon enkä nähnyt näitä enää. Yliopistoaikoina en enää varmaan olisi edes tunnistanut. Yhdestä tiedän, että tuli isäksi 16-vuotiaana. Joku lukiossa kertoi.
En tiedä. Olen tavannut tasan yhden luokkatoverini aikuisiällä. Mistä te stalkaatte noita luokkakavereitanne?
Yhdestä tuli insinööri, toisesta roskakuski ja kolmannesta rautakaupan myyjä.
En tiedä, mulla on vaan kympin tyttöjä kavereina.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen tavannut tasan yhden luokkatoverini aikuisiällä. Mistä te stalkaatte noita luokkakavereitanne?
Näin luokkakokouksessa.
Pyörittekö te edelleen samoissa piireissä?
Vierailija kirjoitti:
Nää on varmaan pieniltä paikkakunnilta ja pysyneet siellä. Silloin sitä tietää. Me, jotka olemme vaihtaneet paikkakuntaa, putoamme kärryiltä...
Yritti eduskuntaan, politiikassa mukana ja töissä puolueella. Rikkaan perheen vesa. Oli todella älykäs, mutta ei antanut muille opiskelurauhaa.
En tiedä, tyyppi joutui kesken kasiluokan suljetulle. Sen koommin ei sitä hullua näkynyt, onneksi.
Häiriköistä ja samalla kiusaajista tuli: Yhdestä tuli juristi, toisesta puuseppä, maatilan emäntä ja narkkarimalli.
Ne "heikommat".. Yksi alkoholisoitui, ei käynyt peruskoulun jälkeen mitään kouluja, nyttemmin kuollut, yhdestä tuli teiniäiti (oli ysin keväällä jo raskaana) herbalifelle sittemmin omistautunut ja yhdestä tuli kampaaja.
Yhteyksissä ollaan, silläpä nää käänteet tietääkin niin hyvin. Meillä on nykyään fb ryhmä (sitä ennen yahooryhmä), tavataan kerran kuussa netin välityksellä ja puolivuosittain kokoonnutaan jonnekin nenäkkäin syömään ja istumaan iltaa.
N47
Hyvin tienaava sähköasentaja joka ajaa uudella Mersulla.