Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholi ei enää pala normaalia nopeutta, maksa-arvo normaali, missä vika? Harjoituksen puutetta?

Vierailija
31.05.2019 |

Olen 25v ylipainoinen nainen. Join eräs ilta 6 pientä siideriä klo 19-21 ja seuraavana päivänä puhalsin alkometriin vielä klo 14.00 0,2 promillea. Laskurin mukaan kaiken alkoholin pitäisi olla palanut jo klo 3 yöllä ja ennen asia olikin suurin piirtein näin ja asian pystyi toteamaan alkometrillä.

Sama alkometri toimii muilla ihmisillä edelleen ihan normaalisti ja antaa 0-tuloksen aamulla silloin kun on odotettavissa. Minäkin sain vielä vuosi sitten 0-tuloksen heti aamusta 10 aikaan, vaikka olisin juonut illalla 12 olutta. Paino on sama 95kg. Maksa-arvo ALAT on 12. Vuosi sitten se oli yli 50, silloin join enemmän ja useammin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mun neuvo olisi, että lopetat tuon ylettömän siiderin lipittämisen ja laihdutat. 

Vierailija
2/2 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mun neuvo olisi, että lopetat tuon ylettömän siiderin lipittämisen ja laihdutat. 

Kiitos neuvosta. Yletön alkoholin käyttö onkin jo lopetettu. Enää menee 1-2 kertaa kuukaudessa ja määrät ovat puolittuneet entiseen verrattuna, joka on lääkärin kanssa keskustelun perusteella kohtuullista.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla