Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro itsestäsi

IhmisiäMeKaikkiOllaan
29.05.2019 |

Meitä on täällä monenlaisia ja olisi kiva tietää keitä ovat ne ihmiset, joilta välillä pyydän neuvoa, joiden elämästä lueskelen. Haaveenne, toiveenne, mikä teidät ajaa tänne, oletko onnellinen tai onneton, mistä saat hyvää oloa ja mikä lannistaa sinut. Kuka _sinä_ olet?

Teitä trollaajiakin olisi kiva kuulla. Mikä ajaa trollaamaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, mielenterveytensä menettänyt mies. 

En saanut koskaan "normaalin sosiaalisen ihmisen" -oppia, kuinka reagoidaan eri tilanteissa, kuinka puhutaan naisille rennosti, huumorintajua ei ollut perheessämme ollenkaan. sen opettelemisessa on mennyt aikaa.

Yritänkin nykyään lähinnä muistuttaa ihmisiä iltapäivälehtien ja television vahingollisuudesta mielenterveydelle. 

Vierailija
2/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä voi kaiketi jotain kertoa..

Olen 32v yh ja haaveilen yliopisto-opinnoista, mutta pelkään niin paljon epäonnistumista, että en edes yritä. Puhun kaikille halustani opiskella, mutta oikeasti en tee mitään sen eteen.

Tulen kohtalaisen suuresta perheestä (lapsia 4) ja olen aina saanut taistella huomiosta ja tuntuu, että vaikka kuinka yritti, niin ei vaan koskaan ollut tarpeeksi. En tarkoita, etteikö minusta olisi oltu ylpeitä, mutta olin vaan usein näkymätön vanhemmilleni.

Olen jatkuvasti alakuloinen ja päässäni pyörii usein itsetuhoiset ajatukset. Lapsen isän lähtö otti koville ja se, ettei oikein mitään ole omalla elämällä saanut aikaan ahdistaa.

Positiivisena asiana olen huomannut, että olen viime aikoina aidosti ollut iloinen muiden ihmisten onnesta. Ennen olin kateellinen, vaikka en halunnut olla ja esitin. Nyt muiden ihmisten onni tuntuu hyvältä.

Siinä vähän minusta, miten muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen vaikeasta ahdistuksesta kärsivä nainen. Olen tavattoman tylsä ja huomaamaton ihminen. Opiskelen yliopistossa terveyteen liittyvällä alalla. Minulla on tytär, jonka kanssa asun kahdestaan.

Tulevaisuus ja työllistymiseen liittyvät asiat huolestuttavat minua kovasti. Tuntuu, ettei minusta pidetä liiemmin missään.

Vierailija
4/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään jatkan samalla linjalla näiden ahdistusteni kanssa kuin muutkin täällä. Tässä jotain tietoa:

Olen 34-vuotias nainen ja olen kärsinyt ahdistuneisuudesta yli 20 vuotta. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja paniikkihäiriöstä ja olen taipuvainen yleiseen ahdistukseen ja masennukseen. Olen oppinut jotenkin pärjäämään näiden kanssa ja pärjään ihan hyvin töissä, jossa ei ole pakko olla kovin sosiaalinen. Haaveilen yliopisto-opinnoista, mutta siihen en pysty paniikkihäiriön takia. Minulla on huono itsetunto ja kärsin ajoittaisesta itseinhosta. Olin teini-iässä koulukiusattu. Tunnen olevani joskus outo ja vähän erilainen kuin muut, jotenkin lapsellisempi. 

Asun yksin ja olen välillä yksinäinen, mutta minulla on hyvät välit perheeseeni ja sukuun. Internet on pelastanut minut pahimmalta yksinäisyydeltä, koska olen tutustunut ihmisiin netissä. 

Ahdistuksesta huolimatta olen yleensä aika positiivinen eikä elämäni ole niin synkkää kuin tästä tekstistä voisi kuvitella. Minulla on mukavia harrastuksia. Pidän käsitöistä, lukemisesta, kirjoittamisesta, ulkoilusta ja kissoista. Olen aika rauhallinen koti-ihminen, mutta tykkään joskus matkustella. 

Haluaisin löytää puolison ja perustaa perheen. Kukaan vaan ei ole tullut hakemaan kotoa enkä itse käy missään. Vanhaksipiiaksi jäämisen lisäksi huolettaa töiden jatkuminen ja oma terveys. 

Vierailija
6/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautuminen ajaa trollaamaan. Palstalta kun ei tahdo löytyä älyllistä haastetta.

Vierailija
7/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Suomessa asuva ihminen. Syön joka päivä ja käyn paskalla. Käyn myös vauvapalstalla ja kirjoitin tänne juuri tämän viestin.

Vierailija
8/17 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/17 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 v sinkkunainen, jonka lapset jo aikuisia. Mulla on rescue-koira sekä kaksi kodinvaihtajakissaa. Työskentelen it-alalla, pidän paljon työstäni ja teen lähes kokonaan etätöitä kotona. Vapaa-ajallani olen kuitenkin laiska, saamaton ja mukavuudenhaluinen. Palstalla notkun mm siksi, että se on mukavampaa kuin imuroiminen :D 

Mulla ei ole juuri nyt varsinaisesti haaveita tai toiveita. Elämä on ollut jo muutaman kuukauden lähes täydellistä, koska molemmissa polvissani on nyt tekonivelet. Pystyn taas nukkumaan yöni ja liikkumaan, kun kivut ovat poissa. Mulla on läheiset välit lapsiini ja lähisukuuni. Lisäksi mulla on muutama hyvä ystävä. Rakastan ruuanlaittoa, mutta jos mua oikein laiskottaa (kuten juuri nyt), käyn mielelläni ravintolassa syömässä. Kohta onkin tarkoitus lähteä käymään paikallisessa syömässä jotain. 

Vierailija
10/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävystyneisyys ajaa trollaamaan.

Vierailija
12/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun usein ajaudun täällä riitoihin näissä sukupuoliasioissa ja sen takia menee päivä pilalle kun otsasuoni alkaa pullottamaan.

Vierailija
13/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-162-75

Vierailija
14/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen K&K-mies (kiltti & kunnollinen) pk-seudulta. Kiinnostunut mm. sijoittamista ja miesten tyylistä.

Sinkku koska ei ole helppoa löytää kilttiä ja kunnollista naista.

Keskustelen palstalla ajankohtaisista aiheista liittyen pariutumiseen ja tasa-arvoon, viime aikoina myös vuorikiipeilystä koska itse suunnittelen lähitulevaisuudessa kiipeilyreissua Matterhornille.

Vierailija
15/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58v. Transsukupuolinen nainen ja lapseton ja sinkku.

Vierailija
16/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan trollannut, vaikka provohuuteluja olenkin joutunut kuulemaan. Olen 48 v fiksu ja kunnollinen kahden lapsen äiti. Tasapainoinen mieleltäni ja myös fyysisesti hyvässä kunnossa. Olen kivassa työpaikassa, minulla on mukava mies ja pari karvaturria rapsuteltavana. Koulutukseltani olen insinööri. Harrastan monia eri liikuntalajeja ja olen mukana lasten harrastuksissa.

Vierailija
17/17 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tämä on hyvä ketju.

M/36v

Tavallinen introvertti insinööri. Luen palstaa koska täällä naiset kertovat asioita joita heillä ei ole pokkaa sanoa livenä ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi