Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taitaa olla tosissaan kanssani, kun on niin kärsivällinen

Vierailija
29.05.2019 |

Ollaan tapailtu yli kolme kuukautta ja vietetty vasta pari yötä yhdessä. Viikoittain on ollut lyhyempiä tapaamisia julkisilla paikoilla. Moni pelkän seksin perään ruikuttaja olisi hävinnyt matkasta jo aikapäiviä sitten.

Kommentit (213)

Vierailija
61/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on arvailtu kaikkea hassua, kuten että miehellä olisi matala libido, ei tykkäisi oikeasti tai hänellä olisi muita naisia. Näistä ei ole kysymys. Tai tuosta libidosta en vielä tiedä, koska ei ole ollut mahdollisuutta tavata päivittäin. Haluaisimme molemmat tavata useammin, mutta se ei ole ihan vielä mahdollista kummankin elämäntilanteen puolesta.

Molemmat olemme vapaita, mutta lapset menevät etusijalle, emmekä vielä halua sekoittaa heitä suhteeseen. En halua esitellä lapsilleni parin kuukauden välein vaihtuvia miehiä ja pidän siitä kiinni, että esittelen miehen heille vasta puolen vuoden jälkeen. Siinä vaiheessa on todennäköisesti jo selvinnyt, ovatko tunteemme kestäviä ja tulevaisuudensuunnitelmat yhteiset. ap

Tuo maaginen puolivuotta on kohta täynnä ja jos jatkatte yhtä "tiivistä" tapaamista selviääkin todelliset tunteet :D

Lyhyet tapaamiset  julkisilla paikoilla tuokin esille ihmisen todellisen luonteen miten hän toimii arjessa, lasten kanssa, jne...

Tämä. Siinä ihmisten keskellä ja erilaisissa sekavissa ympäristöissä treffaamalla ihmisestä ei saa mitään oikeaa irti. Voihan sitä jutella, mutta todellisuus voi olla täydellisen erilaista. Itsestä saa muovattu juuri sellaisen kuin itse haluaa silloin kun todellisuus ei ole läsnä. Ei kannata siis ap kovin sinisilmäisesti mennä ja hehkuttaa rakkauttaan tai miehen rakkautta.

Tulee mieleen se yksi ällöbiisi, jossa lauletaan jotain mistä tunnet sä rakkauden, onko oikea sulle hän, anna meren se selvittää, kuka viereesi jää... Jne. Eli nyt ap syvennät vähän suhdettanne ja haastat äijän johonkin vaativampaan, vaikka useamman tunnin vaelluspäiväretkelle luontoon tai jotakin kaveriasi auttamaan muuttopuuhiin tai remonttiin. Katso onko äijästä mihinkään, hyytyykö hymy vai alkaako hän hienohelmailemaan tai mutisemaan.

Puolen vuoden päästä on varmaan jo vietetty neljä yötä yhdessä niin oppiihan siinä tuntemaan toisensa. :D

Ei sentään ihan noin huonosti ole asia. Kesällä on luvassa enemmän yhteistä aikaa. ap

Vierailija
62/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ehkä ole romanttisessa mielessä kovinkaan kiinnostunut ap:sta. Ap voi olla ns. järkivalinta. Paperilla hyvä kumppani jonka kehtaa esitellä ylpeydellä perheelle, mutta jonka kanssa se jokin kemia puuttuu.

Höpö höpö. Kun mies on aidosti kiinnostunut, kunnioittaa hän naista niin paljon, että tarvitsee seksuaalisen himon syttymiseen merkin seksuaalisesta kiinnostuksesta naisen puolelta.

Mies on sanonut, että mennään minun ehdoillani, joten uskon tästä olevan kyse. ap

Eli sinun lasten ehdolla? Miten se nyt tapaakaan niitä omia lapsiaan? Standardina joka toisena viikonloppuna? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ehkä ole romanttisessa mielessä kovinkaan kiinnostunut ap:sta. Ap voi olla ns. järkivalinta. Paperilla hyvä kumppani jonka kehtaa esitellä ylpeydellä perheelle, mutta jonka kanssa se jokin kemia puuttuu.

Ja joka ottaa lapsista kopin, että voi itse harrastaa...

Palataan ap asiaa vuoden päästä. Ehkä olet onnekas ja sinulla on edelleen nuo vaaleanpunaiset lasit silmillä.

Häh? Mies hoitaa itse omat lapsensa ja hyvin sen tekeekin. Samoin minä hoidan omani. Yhdessä olemme harrastaneet tähän asti, eikä se tule muuttumaan jatkossakaan. ap

Vierailija
64/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsenne ovat ja kuinka monta lasta teillä on? Minkälaiset asumisjärjestelyt heillä on?

Vierailija
65/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kun mies on aidosti kiinnostunut, kunnioittaa hän naista niin paljon, että tarvitsee seksuaalisen himon syttymiseen merkin seksuaalisesta kiinnostuksesta naisen puolelta.

Mies on sanonut, että mennään minun ehdoillani, joten uskon tästä olevan kyse. ap

Eli sinun lasten ehdolla? Miten se nyt tapaakaan niitä omia lapsiaan? Standardina joka toisena viikonloppuna? 

Kumpikin on lähestulkoon totaali-yh. ap

Vierailija
66/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, jos toimii. Minulla toimii se, että seksiä harrastetaan ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Aina, kun olen erehtynyt odottamaan monta viikkoa, olen joutunut pettymään. Tyyppi ei ole ollut minusta kiinnostunut tai hän ei perusta seksistä tai on seksuaalisesti estynyt.

Toisaalta tämä ketju on myös hyvä muistutus siitä, miksi en ole koskaan halunnut deittailla lisääntyjiä. En kestäisi suhdetta, jossa jokainen tapaaminen olisi mahdottoman säätämisen takana ja tapahtuisi toisen eksän oikkujen mukaan.

Vierailija
67/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapsenne ovat ja kuinka monta lasta teillä on? Minkälaiset asumisjärjestelyt heillä on?

Lapset ovat koululaisia. Kumpikin asuu omien lastensa kanssa. ap

Vierailija
68/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu, jos toimii. Minulla toimii se, että seksiä harrastetaan ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Aina, kun olen erehtynyt odottamaan monta viikkoa, olen joutunut pettymään. Tyyppi ei ole ollut minusta kiinnostunut tai hän ei perusta seksistä tai on seksuaalisesti estynyt.

Toisaalta tämä ketju on myös hyvä muistutus siitä, miksi en ole koskaan halunnut deittailla lisääntyjiä. En kestäisi suhdetta, jossa jokainen tapaaminen olisi mahdottoman säätämisen takana ja tapahtuisi toisen eksän oikkujen mukaan.

Kiitos, että muistutit, ettei meidän lapsellisten kannata tapailla ei-lapsellisia. Lapsia omaavat ymmärtävät selittämättä ja ilman kiukutteluja, missä mennään ja mitkä ovat elämän prioriteetit kussakin elämänvaiheessa. 

Vierailija
69/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se kunnon mies ole, mitähän jos lopettaisit jo sen paskatestin?

Minkä testin? Kerroin jo, ettei meillä ole ollut mahdollisuutta näin alkuvaiheessa tavata useammin elämäntilanteemme takia. ap

Oletteko te siis vankilassa?

Minusta on nyt vähän tekopyhää vedota lapsiin ja siihen, että haluatte tutustua paremmin ennen kun tapaatte lapset, kun sitä todellista tutusmisaikaa ei kuintenkaan ole ollut.

Mikä muuten oli aloituksesi motiivi? Julistat tuota oman pään pyhää totuuttaa kuin jotain evankeliumia. Koet epävarmuutta?

Vierailija
70/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että muistutit, ettei meidän lapsellisten kannata tapailla ei-lapsellisia. Lapsia omaavat ymmärtävät selittämättä ja ilman kiukutteluja, missä mennään ja mitkä ovat elämän prioriteetit kussakin elämänvaiheessa. 

Kuka tässä nyt kiukuttelee? Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin, mitkä "lapsellisten" prioriteetit ovat. Kyllähän ne kakarat täytyy hoitaa, kun ne on maailmaan puskettu. Näiden prioriteettien ansiosta lisääntyjät eivät vain kykene osallistumaan sellaisiin parisuhteisiin, jollaisista minä olen kiinnostunut.

Vierailija
71/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan ap asiaa vuoden päästä. Ehkä olet onnekas ja sinulla on edelleen nuo vaaleanpunaiset lasit silmillä.

Häh? Mies hoitaa itse omat lapsensa ja hyvin sen tekeekin. Samoin minä hoidan omani. Yhdessä olemme harrastaneet tähän asti, eikä se tule muuttumaan jatkossakaan. ap

Häh? Mistä sinä nyt tiedät miten isä hoitaa lapsensa, jos et ole heitä edes tavannut?

Vierailija
72/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas vastauksia palstalaisilta. Minä myös kuulun ap:n ja ap:n miehen tapaan niihin ihmisiin joiden mielestä ei ole sopivaa esitellä kaikenmaailman vastaantulleita sukankuluttajia lapsille uusina isinä tai äiteinä muutaman päivän/viikon/kuukauden/vuoden välein vaan vasta sitten kun ollaan tosissaan.

Vierailija
73/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pahus, kun joku meni muistuttumaan. Mitä me nyt menetämmekään.

Vierailija
74/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se kunnon mies ole, mitähän jos lopettaisit jo sen paskatestin?

Minkä testin? Kerroin jo, ettei meillä ole ollut mahdollisuutta näin alkuvaiheessa tavata useammin elämäntilanteemme takia. ap

Oletteko te siis vankilassa?

Minusta on nyt vähän tekopyhää vedota lapsiin ja siihen, että haluatte tutustua paremmin ennen kun tapaatte lapset, kun sitä todellista tutusmisaikaa ei kuintenkaan ole ollut.

Mikä muuten oli aloituksesi motiivi? Julistat tuota oman pään pyhää totuuttaa kuin jotain evankeliumia. Koet epävarmuutta?

Onkohan sulta jäänyt jotain huomaamatta? Olemme tapailleet useamman kerran viikossa, harrastamme yhdessä ja pystymme näin hyvin tutustumaan toisiimme. Meillä on paljon hyviä pitkiä keskusteluja, joissa oppii tietämään, miten toinen ajattelee. Ainoastaan seksiaikaa on ollut vähän, mutta sitä saadaan pian lisää. ap

Vierailija
75/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mistä sinä nyt tiedät miten isä hoitaa lapsensa, jos et ole heitä edes tavannut?

Hän kertoo minulle päivittäin, mitä on puuhaillut heidän kanssaan. En oikein jaksa uskoa, että valehtelisi tällaisista arkisista asioista. ap

Vierailija
76/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas vastauksia palstalaisilta. Minä myös kuulun ap:n ja ap:n miehen tapaan niihin ihmisiin joiden mielestä ei ole sopivaa esitellä kaikenmaailman vastaantulleita sukankuluttajia lapsille uusina isinä tai äiteinä muutaman päivän/viikon/kuukauden/vuoden välein vaan vasta sitten kun ollaan tosissaan.

Eihän tässä ketjussa ole juurikaan kommentoitu miehen esittelemistä lapselle vaan sitä, että kahdenkeskistä aikaa ei olla haluttu käyttää seksiin ja erotiikkaan. Useimmat toisiinsa ihastuneet ihmiset kun haluavat käyttää sen vähän yhteisen ajan kaikkein mukavimpaan yhteiseen tekemiseen...

Vierailija
77/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Muistan lukeneeni täällä useampaakin eri ketjua, jossa pohdittiin, milloin olisi hyvä aika esitellä lapset uudelle kumppanille. Silloin oli ihan päinvastainen ääni kellossa. Aloittajaa haukuttiin jakorasiaksi ja vaikka miksi, kun oma kul'linhimo menee lasten edelle. ap

Vierailija
78/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ketjussa ole juurikaan kommentoitu miehen esittelemistä lapselle vaan sitä, että kahdenkeskistä aikaa ei olla haluttu käyttää seksiin ja erotiikkaan. Useimmat toisiinsa ihastuneet ihmiset kun haluavat käyttää sen vähän yhteisen ajan kaikkein mukavimpaan yhteiseen tekemiseen...

Jos siellä on molemmilla kouluikäiset lapset kotona ja ainoat tapaamiset liittyvät johonkin harrastamiseen (ei käynyt ilmi oliko kyse ruotsin kielikurssista vai taekwondosta), niin mihin väliin ymppäisit sen seksin? Koulun siivouskaapissa pikaiset? Vai jumppasalin pukkarissa kun muut on lähteneet? Parkkipaikalla autossa? Kerrohan ideasi.

Vierailija
79/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun myös näihin, mutta en silti pidä ap tapakaa "oikeana" Satunaiset tapailut muutaman kuukauden aikana ei minusta anna riittävän kattavaa pohjaa tuoda lasten elämään uutta aikuista, vaikka kuinka olisi hyvä tunne toisesta. Kyllä siihen pitää pystyä mahduttamaan myös sitä kahden välistä arkeakin enenmän kuin pari yötä.

Vierailija
80/213 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mekin haluaisimme lisää läheisyyttä, mutta se ei oikein onnistu julkisella paikalla. Mitkään autosessiot ei tässä iässä innosta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä