mistä löysit laukkusi?
haluaisin uuden olkalaukun, mutta mistään ei tunnu löytyvän ihan nappivalintaa. mistä löysit oman laukkusi?
Kommentit (20)
Katuojasta, tuli juotua vähän liikaa sidukkaa.
Eteisen naulassa tuo näyttää olevan
Vessasta, p askansin siihen kännissä
En löydä laukkujani - enkä vaatteitani tms. - vaan o s t a n ne.
Zalandolta löytää perushyviä olkalaukkuja viidelläkympillä. Keinonahkaisesta ei kannata maksaa enempää.
Thihihihiiihiii.. kirjoitti:
En löydä laukkujani - enkä vaatteitani tms. - vaan o s t a n ne.
Minä löysin kaupasta kivan laukun ja pidin sen. Eikös se niin ole että löytäjä saa pitää. ;D
Löysin sen K-kengästä. Olin jo pitkään etsinyt itselleni mieleistä laukkua, ja sitten yksi kerta, kun olin kenkiä ostamassa, näin sen laukun siinä hyllyn päädyssä roikkumassa. Ostin sen.
Olen ostanut kaksi nahkalaukkua. Toinen on suomalainen A. Erikssonin laukku ja toinen on suomalaista suunnittelua oleva Kreikassa ommeltu nahkalaukku, joka oli kotimaisia kenkiä myyvässä kaupassa.
Sen laukun suunnitteluun ovat antaneet vaatimuksia ja ideoita kenkätehtaan sekä myymälöiden naiset, jotta ne laukut olisivat käytännöllisiä ja kestäviä. Se kotimainen kenkämerkki ei ole tällä palstalla kovinkaan arvostettu mutta ostan sen merkin kenkiä koska minulla on jaloissa sen verran paljon kipuja, että haluan mahdollisimman mukavat kengät. Luupiikki jalassa ei ole kiva kaveri!
Tuleepahan kuitenkin suosittua niin kotimaista kuin myös EU:n alueella tehtyä työtä. Kukaan ei ole vielä iljennyt tulla haukkumaan minun kenkiäni eikä ole nähteni mulkaissut pahalla silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kaksi nahkalaukkua. Toinen on suomalainen A. Erikssonin laukku ja toinen on suomalaista suunnittelua oleva Kreikassa ommeltu nahkalaukku, joka oli kotimaisia kenkiä myyvässä kaupassa.
Sen laukun suunnitteluun ovat antaneet vaatimuksia ja ideoita kenkätehtaan sekä myymälöiden naiset, jotta ne laukut olisivat käytännöllisiä ja kestäviä. Se kotimainen kenkämerkki ei ole tällä palstalla kovinkaan arvostettu mutta ostan sen merkin kenkiä koska minulla on jaloissa sen verran paljon kipuja, että haluan mahdollisimman mukavat kengät. Luupiikki jalassa ei ole kiva kaveri!
Tuleepahan kuitenkin suosittua niin kotimaista kuin myös EU:n alueella tehtyä työtä. Kukaan ei ole vielä iljennyt tulla haukkumaan minun kenkiäni eikä ole nähteni mulkaissut pahalla silmällä.
Sievishop.fi
Venetsiasta pienestä nahkurin puodista. Ei tule samanlaista vastaan:)
Mulberry ja Burberry. Ne nyt vaan on mun laukkusuosikit. Sieltä aina tilaan. Vanhin Burberry on jo yli 25 vuotta vanha ja hyvin kulkee olkapäällä.
Yhden Stockmannilta yhden kirpputorilta, yksi niin vanha etten edes muista, yksi jostain Äetsästä johon kiltti työkaveri kyyditsi.
Paljon taskuja on hyvä.
Löytötavaratoimistolta