Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin löytää rakkauden mutta en uskalla aloittaa parisuhdetta kenenkään kanssa

Vierailija
29.05.2019 |

Kun minulla on sellainen intuitio, että olisin potentiaalinen narsistin uhri-nainen, mitä näitä kauhutarinoita nyt onkaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää ensin kasvattaa selkäranka ja itsetunto. Jos ne on kunnossa, niin nars1stit eivät sinusta kiinnostu. Tai jos kiinnostuvatkin, niin tiedät selviäsi heidän otteestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tuurilla saat sosiopaatin ja spykospaatin samassa miehessä ja kun hän alkaa kukkimaan hän muuttuu narsististi.

Vierailija
4/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa mä en ainakan pelkää. Mutta se ailmistä näkyvä rakkaus ei löydy. Emmä haluu mitä väkisin rakastumistam vaan sittä silmistä hohtavaa lämmintä välittämistä mikä hatkuu vaikka pierrään pöntöllä ovet auki

Vierailija
5/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa mä en ainakan pelkää. Mutta se ailmistä näkyvä rakkaus ei löydy. Emmä haluu mitä väkisin rakastumistam vaan sittä silmistä hohtavaa lämmintä välittämistä mikä hatkuu vaikka pierrään pöntöllä ovet auki

Spermapieruja?

Vierailija
6/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää ensin kasvattaa selkäranka ja itsetunto. Jos ne on kunnossa, niin nars1stit eivät sinusta kiinnostu. Tai jos kiinnostuvatkin, niin tiedät selviäsi heidän otteestaan. 

Voi olla. Syyllistyn todella helposti, syytän itseasiassa itseänikin asioista jotka ovat menneet vikaan ja joita häpeän, omista virheistäni siis. Minun on vaikea päästä niistä yli. Toisaalta olen huomannut tilanteita, joissa toinen ihminen on koittanut hyötyä tästä jotenkin jolloin kyllä näen tilanteen kohtuuttomuuden, hymähdän vaan mielessäni enkä syyllisty.

Ap

Vierailija
7/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto auttaa. Ota selvää psykologiasta ja narsismistaa niin osaat vältellä ja toimia itsekin oikein

Vierailija
9/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologia on turhaa pseudotiedettä.

Vierailija
10/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kilttejäkin narsisteja. Seksi narsistin kanssa on upeaa ja narsisti antaa ihania tunteita ja saa sinut tuntemaan olevasi maailman ihmeellisin yksilö.

Yleensä miehet on narsisteja.

Vierailija
11/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermapieruja?

Omg, niitä juuri. Kuka luki mun ajatukset?

Vierailija
12/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä kilttejäkin narsisteja. Seksi narsistin kanssa on upeaa ja narsisti antaa ihania tunteita ja saa sinut tuntemaan olevasi maailman ihmeellisin yksilö.

Minusta miehekäs mies on nimenomaan narsistin vastakohta. Asioista vastuun ottava ja reilu. Heikomman oikeuksia puolustava, ei polkeva. Ymmärrän kyllä psykologiaa ja osaan nimetä noita edellä mainittuja asioita. Tiedostamaton /tunnepuoli kai sitten on se, mikä ajaa tekemisiin narsististen ihmisten kanssa?

Ap

Vierailija
13/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olin suhteessa jossa minulta vietiin ihmisyys lähes kokonaan. Kun vihdoin pääsin eroon, niin päätin etten koskaan ota miestä. Olin 6 vuotta täysin yksin. Oli siis naiskaverit, mutta miehiä en päästänyt lähellekkään enää. Se yksi ihminen sai aikaan kaiken etten halua edes hipaista miestä. Tapasin kerran lenkillä yhden miehen, kun istuin kalliolla ja katsoin merelle. Hän tuli kysymään kamerastani, kun huomasi kaulassani sen. Juteltiin niitä näitä ja hän jatkoi matkaa ja kiitti antamistani tiedoista. Juteltiin siis kameran linsseistä jne. Tämä mies on tullut monta kertaa vastaan siellä lenkillä ja olen nähnyt hänenkin istuvan yksin monta kertaa kalloilla kuvaamassa. Sen jälkeen kun tuli vastaan, niin ei sitä tervehtimättä voi ohi kulkea ja olla vaihtamatta muutamaa sanaa. Hän ei ikinä kysellyt, että noh mitäs sinä täällä juttuja. Yleensä hän sanoi, että oletko käynyt tuolla ja tuolla. Oli aina erittäin asiallinen.

Kerran hän pyysi minua mukaan paikkaa johon ihan aidosti olin itsekin ajatellut mennä. Lähdin ja kaikki oli tosi ok. Aina kun nähtiin, niin aina vaan enemmän juttu luisti ja lopulta jotenkin jutut meni eteepäin, että uskalsi jo vähän puhua menneistä. Hän ymmärsi minua, mutta silti pidin sitä hänen juttuaan pelkkänä pelinä ja en luottanut yhtään jne. Hän ei koskaan pyytänyt minua mihinkään muuhun, kuin lenkkipakkoihin jos nähtiin. Ei koskaan lenkin ulkopuolelle ehdottanut yhtään mitään.

Minä lämpesin hänen hyvyydelle ja aloin uskomaan siihen ihmiseen. Itse ehdotin sitten myöhemmin jos tulisi minun luokse syömään. Hän oli itse hieman hämmentynyt ,mutta tuli ja juteltiin kunnolla se ilta kaikesta. Tuntu hyvältä, kun sain puhuttua kaiken ja uskalsin tehdä sen. Silloinkaan hän ei ehdotellut mitään, vaikka viini nousi hieman päähän. Hän lähti kotiinsa ja kiitti illasta. Kysyi jos haluan lähteä nuuksioon seuraavana päivänä ja  suostuin. Silti koko aika mietin onko hän aito vai ei ole. Päästin hänet lähemmäs ja lähemmäs koko aika, mutta päässä jyskytti onko tämä todellinen ihminen. Sanoin sen hänelle ihan suoraan mitä ajattelin. Hän ymmärsi ja sanoi, että ei meidän tarvitse ottaa mitään ylimääräsiä askeleita mihinkään suuntaan jos tunnet noin. Hän sanoi, että on alkanut kiinnostumaan hieman erilailla, mutta ei tehdä mitään väärin, koska ei halua aiheuttaa mielipahaa minulle. Vuoden se vei ja hän oli tukena ja ymmärsi ennenkuin meidän välillä tapahtui enemmän. Hän on mies mikä sanoi olevansa. Nyt olen onnellinen, jolla on omat mielipiteet suhteessa ja minua tuetaan jos vaivaa asiat tai muuten vaan on paha mieli. Minua ei poljeta eikä vähätellä eikä pidetä hulluna. Kaikki oli aluksi outoa. Miksi joku haluaa olla minulle hyvä ja pitää hyvää huolta.

Vierailija
14/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehekäs mies on nimenomaan narsistin vastakohta. Asioista vastuun ottava ja reilu. Heikomman oikeuksia puolustava, ei polkeva. Ymmärrän kyllä psykologiaa ja osaan nimetä noita edellä mainittuja asioita. Tiedostamaton /tunnepuoli kai sitten on se, mikä ajaa tekemisiin narsististen ihmisten kanssa?

Ap

Ja sitä paitsi, hyvin he osaavat esittää. Yksi mies johon koin vetoa, oli minulle äärettömän kiva. Sittemmin kuulin miten oli kohdellut toista ihmistä ja käsitykseni muuttui.

Ap

Vierailija
15/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Syyllistyn todella helposti, syytän itseasiassa itseänikin asioista jotka ovat menneet vikaan ja joita häpeän, omista virheistäni siis. Minun on vaikea päästä niistä yli. Toisaalta olen huomannut tilanteita, joissa toinen ihminen on koittanut hyötyä tästä jotenkin jolloin kyllä näen tilanteen kohtuuttomuuden, hymähdän vaan mielessäni enkä syyllisty.

Ap

Ota helposti syyllistyvä mies. Ongelmaksi saattaa muodostua se, että joudut tekemään aloitteen itse, hän ei nimittäin tässä maailmassa ihan heti uskalla naista lähestyä...

- helposti syyllistyvä mies

Vierailija
16/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira, saat ja voit antaa pyytettömämpää rakkautta kuin ihmisen kanssa on mahdollista.

Vierailija
17/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota koira, saat ja voit antaa pyytettömämpää rakkautta kuin ihmisen kanssa on mahdollista.

Se koira älähtää jne.?

Ap

Vierailija
18/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä hyviäkin tyyppejä olemassa, mutta ne surkeat pilaa niiden hyvien mahikset. Sitä kun on täynnä siihen huonoon arpaan aina, niin en jaksa enää kuunnella jos joku ei tee niin tai näin.. Joo ei ne muutkaan tehnyt, muttta silti taas tässä tilanteessa. Itse olen hyvä enkä petä ja pidän huolta, mutta sellanen ei kelpaa. Olen yksin, mutta tiedän ettei kaikki ole sellasia kuspäitä.. Niitä on vaikeaa löytää, kun ei tiedä.

Vierailija
19/19 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää jne.?

Ap

Anteeksi. Ei olisi pitänyt vastata tähän kommenttiin ollenkaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan