Mitä olet valehdellut tänään?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin miehelle viestin, että unohdin ostaa hänelle tupakkaa. Oikeasti en unohtanut. En vain halunnut ostaa.
Lisäys: Ei jäänyt onnellinen olo, vähän hävettää ehkä kun lupasin ostaa kauppareissulla.
Sanoin vaimolle, että kävin salilla vaikka kävin kaljalla Sepon kanssa
Valehtelin hallitusneuvotteluiden menneen hyvin. Oikeasti olin niin kännissä etten muista mitä sovittiin.
Vierailija kirjoitti:
Get out. Now.
Sanoin emännälle, että käytin vain 10 euroa kanjabikseen. Oikeasti käytin 30 euroa. Olen tyytyväinen puijaukseeni, sillä minulla on vielä kanjabistakin jäljellä.
Ma en edes muista milloin viimeksi olen ylipaataan valehdellut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Vaikka mitä, provoilu on helpointa ikinä. Miksi edes puhua netissä totta kun ei sitä kuitenkaan kukaan usko?
Vierailija kirjoitti:
Sanoin emännälle, että käytin vain 10 euroa kanjabikseen. Oikeasti käytin 30 euroa. Olen tyytyväinen puijaukseeni, sillä minulla on vielä kanjabistakin jäljellä.
Mun ei onneksi tarvi tuollaista valehdella. Pajautteluun menee vähän vaihdellen 0-120e kuukaudessa. Vielä muutama vuosi niin sitten on taas sähkö ainoa kulu. Sitä tosiaan odottaa että saa omaa kukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei onneksi tarvi tuollaista valehdella. Pajautteluun menee vähän vaihdellen 0-120e kuukaudessa. Vielä muutama vuosi niin sitten on taas sähkö ainoa kulu. Sitä tosiaan odottaa että saa omaa kukkaa.
No mulla menee 20-50 euroa päivässä. Ei munkaan mikään pakko ole emännälle tilastoja kaunistella, mutta kun hän saattaisi ilmaista jonkinasteista paheksuntaa, eikä sellainen toimi minuun. Muunneltua totuutta puhumalla emåntä välttyy pahalta mieleltä.
Vierailija kirjoitti:
En valehtele
Älä valehtele. Varmasti valehtelet.
Väitin kanattavani monikulttuuria, että pääsen esiintymään erään kaupungin järjestämään konserttiin kesällä. Hyvästi mielipiteenvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla menee 20-50 euroa päivässä. Ei munkaan mikään pakko ole emännälle tilastoja kaunistella, mutta kun hän saattaisi ilmaista jonkinasteista paheksuntaa, eikä sellainen toimi minuun. Muunneltua totuutta puhumalla emåntä välttyy pahalta mieleltä.
kyllä mä hyväksyn jos naiselle pitää vähän kaunistella asioita. Itsellä on tuo pajauttelu vähentynyt tosi paljon. Silloinkin kun sitä on niin vähimmillään menny kolme pientä joopelia koko päivänä. Se on todella vähän kun parhaillaan poltin aamusavuina enemmän.
Kyllä paras viisaus on että vain puutarhan hoito on tärkeää. Se kyllä jatkuu ettei sekään ole niin tärkeää. No siitä olen vähän eri mieltä. Sehän on tärkeintä vaatteet päällä.
en ole koskaan valehdellut mitään.
en valehtele ,miksi pitäisi?
olen satunaisesti täällä ja 60v.
Laitoin miehelle viestin, että unohdin ostaa hänelle tupakkaa. Oikeasti en unohtanut. En vain halunnut ostaa.