yksinäisenä seksin himo!
Lopetin noin kuukausi sitten fwb-suhteen kun minulle tuli liikaa vahvoja tunteita mukaan, mutta miehellä ne jäivät vain tykkäämisen asteelle. Yritin jonkin aikaa jatkaa, koska olimme myös hyviä ystäviä ja koska seksi oli elämäni parasta. Nyt minua himoittaa ihan kauheasti ja masturbointi turhauttaa. Hitsi kun tekisi mieli lähettää tälle entiselle viestiä! Mutta se olisi silkkaa tyhmyyttä. Sydän vain särkyisi. Voi apua! Yhdenillan juttuja en halua, eikä minulla ole oikein mahdollisuuksia etsiä hyvää uutta partneriakaan (olen totaali-yh). Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta, että kestää ehkä jopa vuosia(!) ennen kuin löydän jonkun uuden. Minulla on ollut siitä asti kun ensimmäisen kerran aloin seurustelemaan 16-vuotiaana vain muutaman viikon taukoja seurustelussa (kaksi todella pitkää suhdetta ja muutama vain parin kuukauden mittaista suhdetta). Nyt olen ensimmäistä kertaa elämässäni tilanteessa, että ei tule aivan pian suhdetta eteen, jollei ihan mieletön ihme tapahdu. Olen parisuhdeihminen, kaipaan seksiä ja kumppanuutta. Mutta nyt varsinkin seksiä!
Miten te muut totaali-yh:t pärjäätte?
N44
Kommentit (14)
Tervetuloa maailmaan, jossa suuri osa miehistä on elänyt teini-iästä asti. Kyllä sinäkin pystyt.
Täällä ollaan mela valmiina, kun vaan saisi osoitteen. Saat täysihoidon
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut lukea, että en harrasta yhdenyön juttuja. Olen parisuhdeihminen. Seksi on parasta kun luottaa toiseen ihan kokonaan, kun uskaltaa heittäytyä. Kova mela on ihan kiva ajatus, mutta joku joka ottaa tuolla tavalla kontaktia harvemmin on todella antoisa ihminen. Etkä tainnut lukea sitäkään, että olen totaali-yh. En taida päästää ketään melan heiluttajaa tänne kotiini, enkä pääse tästä itsekkään minnekään. Siksi kyselinkin miten muut totaali-yh:t jaksavat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut lukea, että en harrasta yhdenyön juttuja. Olen parisuhdeihminen. Seksi on parasta kun luottaa toiseen ihan kokonaan, kun uskaltaa heittäytyä. Kova mela on ihan kiva ajatus, mutta joku joka ottaa tuolla tavalla kontaktia harvemmin on todella antoisa ihminen. Etkä tainnut lukea sitäkään, että olen totaali-yh. En taida päästää ketään melan heiluttajaa tänne kotiini, enkä pääse tästä itsekkään minnekään. Siksi kyselinkin miten muut totaali-yh:t jaksavat.
ap
Luottamuksen saa vain tekemällä. En puhunut yhdenyön jutusta. Tykkään yksinhuoltajista. Koen asian seksisosiaalityönä.
Miten hoidit FWB suhteen aikana asiat? Tuskin silloinkaan eteisessä sekstasitte? Aina on keino kun on halua!
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa maailmaan, jossa suuri osa miehistä on elänyt teini-iästä asti. Kyllä sinäkin pystyt.
Olen kovin pahoillani kaikkien yksinäisten puolesta, jotka eivät ole saaneet parisuhdetta. Olen todella kiitollinen kaikista niistä ihanista ja opettavaisista ja antoisista suhteista,jotka minulla on ollut. Kai minäkin tähän pystyn, ei kai tässä ole valinnan varaa... Rankalta kyllä tuntuu. Ja hieman pelottavalta. Ja mitä ihmettä tämän himon kanssa elää?!
ap
Puoli vuotta eron jälkeen oli ihan kamala miehenkaipuu, mutta en silti halunnut edes fwb:tä. Sitten siihen vaan tottui. Enää ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Luottamuksen saa vain tekemällä. En puhunut yhdenyön jutusta. Tykkään yksinhuoltajista. Koen asian seksisosiaalityönä.
Miten hoidit FWB suhteen aikana asiat? Tuskin silloinkaan eteisessä sekstasitte? Aina on keino kun on halua!
Ai sosiaalityönä :D! En nyt ihan haluaisi mieltää itseäni avustuskohteeksi... Vaikka toisaalta, kai siitäkin voisi omat roolipelijutut lähteä. Mutta joo. Fwb:n kanssa tavattiin suurimmaksi osaksi miehen kotona, koska meillä molemmilla oli sattumoisin epätyypilliset työajat niin saatiin muutaman kerran viikossa sovittua lasten kouluaikana. Ei taida ihan helposti löytyä lähialueelta vastaavanlaisessa tilanteessa olevaa kivaa miestä, joka kaiken lisäksi olisi jo lähtökohtaisesti kiinnostunut vakavammasta suhteesta (tulevaisuudessa).
ap
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta eron jälkeen oli ihan kamala miehenkaipuu, mutta en silti halunnut edes fwb:tä. Sitten siihen vaan tottui. Enää ei mitään ongelmaa.
Tätä minä pelkään. Seksi on vain aina ollut niin tärkeä ja antoisa osa mun elämää, etten haluaisi kadottaa sitä. Tuntuu aika surulliselta.
Kuinka kauan olet jo ollut yksin? Haluaisitko vielä suhteen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kovin pahoillani kaikkien yksinäisten puolesta, jotka eivät ole saaneet parisuhdetta. Olen todella kiitollinen kaikista niistä ihanista ja opettavaisista ja antoisista suhteista,jotka minulla on ollut. Kai minäkin tähän pystyn, ei kai tässä ole valinnan varaa... Rankalta kyllä tuntuu. Ja hieman pelottavalta. Ja mitä ihmettä tämän himon kanssa elää?!
ap
Osta lankaa ja neulo. Kuulostaa tyhmältä mutta ihan oikeasti keskittyminen tuollaiseen triviaaliin silmä-käsikoordinaatiohommaan pitää kädet ja ajatukset kurissa. Antti Holma nimittää "raivoneulonnaksi". Kuuntele hyviä podcasteja tai äänikirjoja samalla.
Mä neuloin viimeksi yksin ollessa 2 m x 1,6 m kokoisen torkkupeiton ja kolme paria sukkia. Sukat piti opetella kun en ennestään osannut. Ja leivoin kakkuja, korjasin vaatteita, vaihdoin auton, luin ehkä 30 kirjaa jne. Siis arjen muun puuhan ohessa vain pitääkseni äijät pois mielestäni.
Ja masturboin aina kun oli mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Osta lankaa ja neulo. Kuulostaa tyhmältä mutta ihan oikeasti keskittyminen tuollaiseen triviaaliin silmä-käsikoordinaatiohommaan pitää kädet ja ajatukset kurissa. Antti Holma nimittää "raivoneulonnaksi". Kuuntele hyviä podcasteja tai äänikirjoja samalla.
Tämähän oli hyvä neuvo! Mindfullnessia. Vaikka minua hymyillyttääkin ajatus itsestäni neulomassa, niin kyllä se myös tekee hieman surulliseksi... Ei niin että minulla olisi mitään neulomista vastaan. Senkö takia naiset ovat aina tehneet nin vimmatusti käsitöitä? Että saisiavat ajatukset pois seksistä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä neuloin viimeksi yksin ollessa 2 m x 1,6 m kokoisen torkkupeiton ja kolme paria sukkia. Sukat piti opetella kun en ennestään osannut. Ja leivoin kakkuja, korjasin vaatteita, vaihdoin auton, luin ehkä 30 kirjaa jne. Siis arjen muun puuhan ohessa vain pitääkseni äijät pois mielestäni.
Ja masturboin aina kun oli mahdollista.
Tämä on kyllä aika inspiroivaa. Että sen energian saisi hyötykäyttöön. Todellakin, mun pitää nyt vain suunnata huomioni käsillä tekemiseen, ja lukemiseen ja ehkä vähän lisätä liikuntaa. Vaikka innostunkin, niin samalla vihlaisee. Että joutuu sellaisen osan itsestään tukahduttamaan. Mutta ei tässä varmaan muutakaan oikeasti voi.
Miten sitten saatte pysymään itsenne kasassa kun juttelette kivojen miesten kanssa? Eikö tule levottomia ajatuksia? Heti kutimet liikkeelle? Ja kylmä suihku?
ap
ups