Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä puolisosi ensimmäinen?

Vierailija
28.05.2019 |

Minä olen nykyiseni ensimmäinen, olemme 25-vuotiaita ja suhdetta takana pari vuotta. Ennen häntä olin 3 vuotta vakavassa suhteessa.

Muita?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen seurustelukumppani olen. Ollaan oltu yhdessä 19v.

Vierailija
2/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, puolisollani oli ollut yksi ennen minua. Hän oli minun ensimmäiseni, minä olin 17 ja mies 19 kun ruettiin seurustelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko molemmat kokemattomia kun tapasitte?

Vierailija
4/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tapasin nykyisen puolisoni 25-vuotiaana. 

Vierailija
5/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaimo oli 19v,minä 51v. Kohta 8v yhdessä.

Vierailija
6/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En aikoinaan kysellyt eikä nytkään ole syytä muistella 80-luvun tapahtumia. Saatan olla eka tai sitten en.

Vierailija
7/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ollaan oltu yhdessä 15-vuotiaista asti. Molemmat nyt 33v.

Vierailija
8/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko molemmat kokemattomia kun tapasitte?

Nykyiseni on tai siis oli kokematon. Minäkin sinänsä olin tai koen, että opimme yhdessä. Nykyiseni kanssa seksi onnistuu luontevasti eikä ole kipuja. Minun ensimmäiseni kanssa seksuaalielämä oli aika heikkoa: hän ei ymmärtänyt miksi minun kanssani oli hankala ruveta toimiin. Syynä oli kivut ja hankala rentoutua. Menetin neitsyyeni hänelle kumminkin, mutta kivun muistaminen vei haluni usein.  Se hiersi suhdetta ja sen takia eksäni kiinnostuikin tästä toisesta, jonka takia tulin jätetyksi: tämä uusi nainen oli oikein kokenut kuulemma ja harrastanut paljon yhden illan juttuja. Eksäni valitteli juuri seksielämästä hänelle... Sellaista kuulin... Olen kuitenkin onnellinen että erottiin, koska nykyiseni on paljon sopivampi monessa muussakin mielessä. 

Vierailija
9/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puolisoni ensimmäinen, mutta hän on minun ensimmäiseni ja toivottavasti myös viimeiseni. Olemme olleet yhdessä nyt yhtä kyytiä nelisen vuotta, sitä ennen meillä oli vähän nuorempina puolisen vuoden pikasuhde. Minä 25v, puoliso 26v. Parin kuukauden päästä sanomme toisillemme "tahdon". :)

Vierailija
10/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, puolisoni ei myöskään ole minun ensimmäiseni.

Vierailija
11/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutten ainoa. Seurustelimme ensimmäistä kertaa lukioaikoina, sitten erosimme ja molemmilla oli suhteita tahoillaan. 36-vuotiaina palattiin yhteen.

Vierailija
12/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puolisoni ensimmäinen mutta hän on minun ensimmäiseni.

Vierailija
13/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hänellä oli jo lapsi kun tavattiin. Oli kyllä mullakin. Muista mieheni suhteista en tiedä eikä paljon kiinnostakaan.

Vierailija
14/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani on ollut jotain pientä säpinää ja seksiäkin ennen minua, mutta olen ensimmäinen seurustelukumppani. Yhdessä oltu 13 vuotta. Itse olin jo ollut kolmen vuoden suhteessa aiemmin ja muita lyhyempiä suhteita löytyy historiasta myös. Seksissä ei aluksikaan mitään vikaa ollut, mutta kokoajan paranee vaan.

Vierailija
15/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, avovaimoa on höylännyt useampi mies ennen minua. Ja ei se minua haittaa. Päin vastoin parempi että toinen on kokenut ja tietää mitä siellä sängysssä pitää tehdä. Silloin molemmilla on hauskaa.

Vierailija
16/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin mieheni ensimmäinen. Se suhde kesti 12 vuotta, kunnes miehelle iski kolmenkympin kriisi, ja halusi olla vapaa. Olimme tuolloin hän 32 v ja minä 34 v, eli parikymppisinä alkaneet seurustella.

Eli tuskinpa teidänkään suhteenne kestää. Harvalla se ensimmäinen oikea suhde kestää loppuun asti. Toisin se oli vielä isovanhempieni aikaan.

Vierailija
17/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni ensimmäinen ja hän on minun ensimmäiseni. Yhdessä 16 vuotta.

Vierailija
18/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat. Aloimme seurustella lukiossa. Yhdessä nyt 24 v.

Vierailija
19/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin mieheni ensimmäinen. Se suhde kesti 12 vuotta, kunnes miehelle iski kolmenkympin kriisi, ja halusi olla vapaa. Olimme tuolloin hän 32 v ja minä 34 v, eli parikymppisinä alkaneet seurustella.

Eli tuskinpa teidänkään suhteenne kestää. Harvalla se ensimmäinen oikea suhde kestää loppuun asti. Toisin se oli vielä isovanhempieni aikaan.

Ai mies heräsi joku päivä "Ai h*lvetti! Oon 32 v?! Pakko vaihtaa naista!" Noinko se villitys iski ja ero tapahtui? Kiitos ennustuksesta, pitää alkaakin valmistautua tulevaan. Minä 29, mies 29, olen miehen ensimmäinen ja onnellisia ollaan oltu tähän asti, mut hitto kohta se villitys iskee. Meni vielä panemaan mut paksuksi (kolmannen kerran), olipa huono ajoitus...

Vierailija
20/26 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehelleni kolmas, hän on minulle ensimmäinen. Nyt kohta 11 v. oltu naimisissa.